Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Ego boost u młodszej dziewczyny

8 posts / 0 new
Ostatni
maciek98
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 24
Miejscowość: Trójmiasto

Dołączył: 2019-08-10
Punkty pomocy: 5
Ego boost u młodszej dziewczyny

Siemano.

Od ponad roku byłem z pewną laską w relacji FWB. Młodsza ode mnie kilka lat, generalnie leciała na mnie strasznie, mieszka kilka kilometrów ode mnie, sama dziewczyna z wyglądu 9/10 - sytuacja idealna, można by wręcz powiedzieć, że rozleniwiająca, bo po chuj się starać, jak wszystko jest pod nosem i na każde zawołanie? Jedyne czego pilnowałem, to żeby nie zaczęła mieć jakichś wymagań co do ewentualnego związku, który nie wchodził w grę.

Jakichś miesiąc temu mieliśmy spinę, ona wyszła ode mnie z przekonaniem, że jest wykorzystywana etc. Kilka dni temu spotkaliśmy się pierwszy raz od tego czasu (podbiłem do niej jak siedziała z koleżanką), no i chyba spotkała w między czasie jakichś adoratorów bo ego wyjebało w kosmos. Cocky uśmieszek, głośne wyrażanie przekonania o własnej zajebistości, pokazywanie że mogłem mieć wszystko, a teraz nie będę miał nic (XD). Odwoziłem ją do domu i mimo, że nie dała się pocałować, to jakoś z auta wychodzić nie chciała. Może liczy na jakieś przeprosiny, czy chuj wie co.

W każdym razie zaczyna sobie na za dużo w stosunku do mnie pozwalać i mnie wkurwiać. Podkreśla, że seksu to już nie będzie i teraz możemy być co najwyżej przyjaciółmi. XD

Pytanie o waszą opinię - nie zwracać uwagi na jakieś krzywe teksty i robić swoje obracając sytuacje w żart, czy olać ją na kilka dni, ewentualnie wyjasnić typiarę, że na za dużo sobie pozwala? Szkoda byłoby mi bez żadnej próby tą relację zamknąć, gdyż tak jak wspomniałem - jest dla mnie idealna pod względem nawet czysto logistycznym. Dużo ostatnio pracuję + inne prywatne sprawy, które nie pozwalają mi tak często jakbym chciał, poznawać nowe kobiety.

belford
Portret użytkownika belford
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 25
Miejscowość: Krosno

Dołączył: 2019-07-19
Punkty pomocy: 288

To żaden ego boost, a zachowanie na pokaz. Jesteś po prostu sprawdzany pod kątem tego, jak zareagujesz na jej fochy. Pamiętaj, że takie zachowania też są formą agresji - ona również chce wywrzeć na Tobie odpowiednią reakcję.

Skoro wcześniej się tak nie zachowywała, a zmiana jest nagła i wywrócona o 180 stopni, to jest duże prawdopodobieństwo, że stało się coś, o czymś nie wiesz. Mogła coś do Ciebie poczuć i nie chce faktycznie być wykorzystywana, ktoś mógł jej napierdolić głupot, że tkwi w chujowej relacji i tak dalej, przyczyny mogą być różne, o których zapewne się nie dowiesz, bo i tak nie będzie stuprocentowo szczera wobec Ciebie.

Pewnym natomiast jest to, że skoro stroi fochy i odpierdala jakieś chujowe akcje, to na pewno nie ma na Ciebie wyjebane. Gdyby tak było, nawet nie chciałoby się jej w to wszystko angażować i sprawdzać jak zareagujesz. Weź to pod uwagę.

Osobiście postarałbym się z nią porozmawiać maksymalnie szczerze (na tyle, ile to możliwe), a jeśli dalej będzie tak, jak jest, to spróbować ją olewać, żeby sprawdzić co zrobi dalej.

maciek98
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 24
Miejscowość: Trójmiasto

Dołączył: 2019-08-10
Punkty pomocy: 5

No niestety zdaje mi się, że jakieś tam uczucia może dziewczyna do mnie od jakiegoś czasu mieć, więc faktycznie może szczera rozmowa jest opcją. Nie chciałbym w każdym razie wykorzystywać faktu, że liczy na coś więcej i ją krzywdzić w ten sposób.

Dzięki.

sequel87
Portret użytkownika sequel87
Włączona
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34
Miejscowość: Jaworzno

Dołączył: 2018-07-27
Punkty pomocy: 2868

Generalnie wychodz z zalozenia ze to ty jej dajesz seks a nie ona tobie I po problemie, bedzie ci latwiej. Facet nie moze sobie pozwolic na takie teksty bo to wtedy cipa nie facet, a ty jeszcze o przeprosinach myslisz I o calusy zabiegasz, prosze cie Smile jak ja olejesz to wroci

Dobrodziej z Północy
Portret użytkownika Dobrodziej z Północy
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30 lat
Miejscowość: Gdańsk

Dołączył: 2019-11-19
Punkty pomocy: 1275

Właśnie chciałem to pisać. Wgl. co to jest za dziwna sytuacja w której gość jest szoferem swojej obrażonej fuck friendki? Uber w Trójmieście działa cały czas...

________________________________
"To, że coś jest oczywiste nie oznacza jeszcze, że jest prawdą."

maciek98
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 24
Miejscowość: Trójmiasto

Dołączył: 2019-08-10
Punkty pomocy: 5

Mieszkam na wsi pod trójmiastem, tu się chodzi raczej z buta. Odwiezienie w nocy koleżanek do domu nie uraża jakoś mojej męskości. Smile

Targecik
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 26
Miejscowość: '*

Dołączył: 2014-02-20
Punkty pomocy: 252

"Jakichś miesiąc temu mieliśmy spinę, ona wyszła ode mnie z przekonaniem, że jest wykorzystywana et"

Bo widzisz, ona jest wykorzystywana, a raczej daje się wykorzystywać.
Skoro coś do Ciebie czuje, a Ty to wiesz, to ją wykorzystujesz.
Bo to już nie jest czyste FWB.

"głośne wyrażanie przekonania o własnej zajebistości, pokazywanie że mogłem mieć wszystko, a teraz nie będę miał nic"
Trochę pokazówka, ale jasny przekaz, że sam seks to już nie dla niej.
Jak będzie mądra, to na prawdę zrobi to co mówi.

"Odwoziłem ją do domu i mimo, że nie dała się pocałować, to jakoś z auta wychodzić nie chciała. Może liczy na jakieś przeprosiny, czy chuj wie co."
Od roku z nią sypiasz, odwozisz ją do domu i serio nie wiesz o co jej chodzi? Laughing out loud Chodzi jej o to, że chciałaby, żebyś jej powiedział, że z nią będziesz w związku.

"W każdym razie zaczyna sobie na za dużo w stosunku do mnie pozwalać i mnie wkurwiać. Podkreśla, że seksu to już nie będzie i teraz możemy być co najwyżej przyjaciółmi. XD"
Bzdura Laughing out loud Dziewczyna po prostu próbuje odzyskać stracony szacunek do siebie. Ona nie zaczyna sobie pozwalać za dużo, tylko zaczyna czegoś od Ciebie wymagać. Miała prawo wymagać już wcześniej. Wkurza Cię to, że miałeś nad nią kontrolę i ją tracisz.

"jest dla mnie idealna pod względem nawet czysto logistycznym. Dużo ostatnio pracuję + inne prywatne sprawy, które nie pozwalają mi tak często jakbym chciał, poznawać nowe kobiety."
Traktujesz ją jak przedmiot do ruchania, a ona by chciała związku jak nic.

"No niestety zdaje mi się, że jakieś tam uczucia może dziewczyna do mnie od jakiegoś czasu mieć, więc faktycznie może szczera rozmowa jest opcją. Nie chciałbym w każdym razie wykorzystywać faktu, że liczy na coś więcej i ją krzywdzić w ten sposób."
Skoro zdajesz sobie z tego sprawę z jej uczuć oraz ona Ci mówi wprost, że czuje sie wykorzystywana, to znaczy, że tak jest! Oszukujesz sam siebie...

Nie napisałeś jak to się stało, że Wasza relacja to tylko seks, ale wątpię, żeby ona też tak to widziała. Nie pieprz, że nie chcesz jej skrzywdzić, bo sam napisałeś, że zależy Ci głównie na logistyce sytuacji. Nie liczysz się z jej uczuciami. Możesz to ciągnąć dalej, myślę, że jak ochłodzisz kontakt, to jest duża szansa, że dziewczyna zatęskni i sama przyjdzie z powrotem na Twoich warunkach, ale dalej: jeśli wiesz, że ona coś czuje, a Ty nic, to ją wykorzystujesz.

Żeby nie było. Nie oceniam. Tylko mówię, jak to wygląda obiektywnie.

maciek98
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 24
Miejscowość: Trójmiasto

Dołączył: 2019-08-10
Punkty pomocy: 5

Dobra, masz w sumie rację w 100%. Chyba trzeba podziękować za wszystko i spierdalać, nie chcę laski krzywdzić. Dzięki za spostrzeżenia.