Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Jak to w końcu jest z tym seksem i babami? Może ktoś mi w końcu wytłumaczy

25 posts / 0 new
Ostatni
MatPollack
Nieobecny
Wiek: 23
Miejscowość: *

Dołączył: 2009-09-14
Punkty pomocy: 14
Jak to w końcu jest z tym seksem i babami? Może ktoś mi w końcu wytłumaczy

Jest taka jedna rzecz która mnie strasznie wku*wia i która od zawsze skutecznie mnie zniechęcała przed podejmowaniem kroków w stronę dziewczyn. ''SHIT TESTY'', "OPORY" - nazywajcie to jak chcecie.

"W dzisiejszych czasach kobiety są programowane do mówienia w sprawach seksu Nie. I ona może sama nadziewać się na Twojego penisa, sama go stymulować i mówić nie. Kiedy jej emocje mówią co innego i będzie tam wilgotna i wciąż będziesz słyszał pojękiwania w stylu nie, nie.."

Kurwa, czy ktoś tu jest nienormalny? Może to ja jestem nienormalny, ale poprostu nie mogę tego znieść ani przełknąć. Jakie opory? Ja nie chce żadnych chujowych oporów. Dlaczego miałyby być jakieś "opory"? Nie wiem jak wy, ale ja nie wyobrażam sobie czegoś takiego. Rozumiem, że ja mam być zawsze na "TAK" a one zawsze na "NIE", mam "pokonywać bariery", wytrwale akceptować ich chujowe zachowania i foszki i "dążyć do celu" (bo przecież ona jest taką mega wyjątkową i ultra-wartościową kobietą). Nie pasi mi to. Rozumiem, że z mojej strony 100% zaangażowania i inicjatywy, a z jej taki chuj, bo ona "nie może", albo "jest kobietą" albo "sprawdza mnie" (albo inne bzdurne wytłumaczenia). Kurwa, jak mnie to frustruje. Rozumiem że po przejściu "testów" zostanę łaskawie nagrodzony. Nie mam zamiaru grać roli przekonywacza, rozbawiacza, proponowac, a niunia będzie udawać obojętną i mnie olewać. Brzydzi mnie to, rzygam tym. Takie coś jest odpychające, obrzydza mi kobiety.

Wkurza mnie to, że seks jest postrzegany jako coś, co mężczyzna musi zdobywać, o co musi walczyć, zabiegać i się starać. To chujowe, wkurwiające i strasznie frustrujące. Przez to czuję się jak jakiś kundel, jak petent. Wiem że serial "KLAN" jest zupełnie oderwany od rzeczywistości (nie oglądam go Wink) ale przyjrzyjcie sie mu czasami. Boże jak widzę jak oni tam przedstawiają facetów, jak ci faceci zapraszają "na kawkę" albo są tacy mili i uczynni to poprostu rzygam i sram. No ale pomijając to, rozumiem że zawsze będę musiał użerać się z babami i po "odczekaniu" pewnego okresu czasu (bo ona nie jest taka szybka) łaskawie pójdzie ze mną do łóżka, wyświadczy mi tą przysługę. (Aha, oczywiście będzie mówiła przy tym "NIE NIE", bo "TAK" nie przejdzie jej przez gardło). Powiedzcie mi, czy to naprawdę tak jest, czy to tylko moje halucynacje? Czy naprawdę jestem(śmy) zmuszeni do łykania takiego gówna? Pytam się, gdzie tu jest ta wielka przyjemność z "poznawania nowych interesujących kobiet"?

Sneakers
Portret użytkownika Sneakers
Nieobecny
Moderator
Wiek: 26
Miejscowość: daleko

Dołączył: 2011-05-30
Punkty pomocy: 2265

wow jaka frustracja Smile

mi sie wydaje, ze troche generalizujesz stary.

Ja z czystym sumieniem moge przyznac, ze te cale uwodzenie, te cale techniki to w niektorych przypadkach jest picem na wode Smile

Zalezy na jaka kobiete trafimy, zalezy to od naszej kwalifikacji kobiety.

Doszedlem do wniosku, ze jednak to COŚ musi sie pojawic (tak tak wiem gadam po babsku ale tak naprawde jest!) musisz dobrze TRAFIC. Aby ukladalo sie z kobietami to Twoja kwalifikacja musi sie zgadzac z tym jaka jest kobieta..

Ja obecnie jestem w zwiazku, krotko bo krotko, tak stwierdzilem tak ma byc i koniec Smile pierwsze spotkanie mega kwalifikacja + szczere rozmowy + pewnosc siebie.

ad 1 kwalifikacja - lubie kobiety smiale, szczere, otwarte, bezposrednie.

ad 2 szczerosc - mowie kobiecie, ze caluje sie na 1 spotkaniu/kocham seks itp. itp. ze...kobieta jak TE CZYNNOSCI ze mna zrobi nawet na 1 spotkaniu = NIE UZNAM ja za latwa.. musisz dac lasce komfort, ze ZLE nie pomyslisz o niej, wiesz czemu? bo one chcialyby sie ruchac OD RAZU jakb y mogly...a dlaczego tego nie robia? boja sie.. nie ciazy, nie to jaki jestes (zakladajac ze zrobiles mega dobre wrazenie), tylko boja sie, ze ZLE O NICH POMYSLISZ.. vel kurwa dziwka itp..(moja kobieta sama mi to przyznala, ona tez miala takie blokady a la "jak go pocaluje to uzna mnie za latwa")..

lasce dajesz komfort tym sposobem ona czuje sie bezpieczniej, wie co lubisz i jestes szczery z nia.

ad 3 pewnosc siebie = calujesz/dotykasz/ i w ogole robisz to co CHCESZ robic w danej chwili.

idac tym "schematem" mam kobiete na ktora wplynalem tak jak chcialem - zauroczyla sie/zakochala. Seks na drugim spotkaniu. Rodzice jej mnie widzieli, przed znajomymi do mnie sie przyznaje..

kwestia otworzenia kobiety Smile DOBREGO otworzenia + ten pierwiastek dopasowania sie Smile jak ludzie dopasuja sie to wszystko jest autentyczne, bo spelniaja swoje wymagania.

Jay
Portret użytkownika Jay
Nieobecny
Ta osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 21
Miejscowość: Wadowice

Dołączył: 2012-03-23
Punkty pomocy: 462

Sneak Ci mniej więcej wyjaśnił jak to wygląda, po prostu trzeba być sobą, a poza tym - szczerym i wiedzieć czego się chce, czego się wymaga od kobiety - też jej trzeba to mówić i jak widać ta "szczerość" to możliwie bardzo skuteczna broń, żeby pokonać te wszystkie opory kobiet i te strachy na lachy, które w nich siedzą.. Wink
Gratuluje Sneak i życzę szczęścia w tym nowym związku:)

a wracając do temeatu, prawda jest taka że trochę popiłeś i się wkurwiłeś, bo jesteś facetem niecierpliwym, nienawidzisz robić czegoś co nie przynosi większych efektów ( tzw. dążenie do celu małymi kroczkami, nie jest dla Ciebie ) i w dodatku jesteś bardzo wkurwiony na kobiety bo poznasz czasem jakąś fajną i wgl, chciałbyś na starcie sobie zamoczyć itd, ale nie wiesz jak się do tego zabrać, myślisz że ona Ci sama da. ( hahaha, stary jaka bzdura.. Wink )
Niestety nie ma w tym świecie tak łatwo, musisz w sobie wypracować wytrwałość i cierpliwość, jeśli chcesz mierzyć na długie dystanse, bo bez tego to Ty nawet w życiu odpowiedniej kobiety nie zdobędziesz ( nie mówiąc o farcie, który się czasem zdarza ). Nie chcę Cię tutaj urazić tym wpisem czy coś, tylko po prostu chciałem Ci uświadomić kilka rzeczy, które wnioskuje po twoim temacie pisanym o 3 w nocy.. Wink
zapamiętaj, ona mówi NIE NIE, a Ty wtedy mówisz stanowcze TAK i działasz.

** PAMIĘTAJ!: Jutra może nie być...

Lepiej żałować tego co zrobiłeś, niż tego czego bałeś się zrobić.. Smile **

MatPollack
Nieobecny
Wiek: 23
Miejscowość: *

Dołączył: 2009-09-14
Punkty pomocy: 14

NIE NIE wcale nie byłem najebany jak to pisałem. Byłem doskonale trzeżwy.

Guest
Portret użytkownika Guest
Nieobecny
Starszy moderator
ModeratorWtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer

Dołączył: 2009-02-11
Punkty pomocy: 12904

"Kurwa, jak mnie to frustruje."

hehehehe, gdyby nie frustrowało to nie byłoby tej strony Wink

________________________________________________________________
"Szczęście to łza, którą się otarło i uśmiech, który się wywołało."
Maxence van der Meersch
"ŻYCIE NALEŻY PRZEŻYĆ TAK, ŻEBY WSTYD BYŁO OPOWIADAĆ, ALE MIŁO WSPOMINAĆ"

gambler
Portret użytkownika gambler
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2012-03-30
Punkty pomocy: 44

Jak dla mnie problem polega trochę na czym innym... Jestes sfrustrowany bo to czegos sie od Ciebie oczekuje, ale dlaczego masz się do tego stosowac? Stary dlaczego to Ty masz prosic o seks? Dlaczego masz zdawac ST? Jak pokażesz ze jestes wartosciowy i masz swoje zdanie i nie lubisz chorych zagrywek to ona da spokój ... Jeśli chodz o seks to rozpalasz ją, a potem sam stopujesz i mówisz że starczy albo za szybko to idze... niech ona pokaze ze chce zebys ja rozpalil do czerwonosci... Odwróc kota ogonem, Pozdrawiam ;]
Ps: Sneakers, świetny komentarz ;] Nie chciałbys napisac bloga o tym, dlaczego między innymi kobiety mają opory? ;]

Dare to be great ;]

baudelaire
Portret użytkownika baudelaire
Nieobecny
Zasłużony
WtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 41
Miejscowość: południe

Dołączył: 2010-10-03
Punkty pomocy: 4744

Ja tam nie mam problemow i nie mialem z przelamywaniem oporow kobiet do seksu o jest na to jedna dobra rada. Nalezy szukac kobiet ktore wiedza czego chca, a nie nastoletnich dzieci, ktore dla niektorych "pua" sa kobietami przez duze K. Ani 15to, ani 17to ani nawet czesto 19tolatka nie jest kobieta. To ze jej cycki urosly, nie znaczy ze wie czego chce i ze mozna ja nazwac kobieta.

Żeby zdobyć Kobietę, musisz być gotowy Ją stracić.

PUA:
http://m.youtube.com/watch?v=BRw...

Zły Tomi
Portret użytkownika Zły Tomi
Nieobecny
Wiek: 20
Miejscowość: Polkowice

Dołączył: 2011-05-29
Punkty pomocy: 210

"W dzisiejszych czasach kobiety są programowane do mówienia w sprawach seksu Nie. I ona może sama nadziewać się na Twojego penisa, sama go stymulować i mówić nie. Kiedy jej emocje mówią co innego i będzie tam wilgotna i wciąż będziesz słyszał pojękiwania w stylu nie, nie.."

Tutaj chodzi o dziewice, Jeżeli trafisz kobietę która jest po poważniejszym związku, to tego nie musisz się zbytnio przejmować, sama będzie nawet dążyła do tego. Wiadomo są wyjątki, ale to już jest wina facetów.

W tym całym oporze chodzi o to że kobiety boją się negatywnej opinii publicznej, także uważania je za dziwki. Więc czemu ma się z Tobą przespać na pierwszym spotkaniu, skoro nie ma pewności że nie będziesz leciał po całym mieście i rozpowiadając o swoim podboju. Buduj komfort i rozpalaj, to oporów nie zauważysz.

lady19
Nieobecny
bliżej nieokreślona kobieta
Wiek: 19
Miejscowość: Trochę tu trochę tam

Dołączył: 2012-05-24
Punkty pomocy: 14

Strasznie "fajnie" się to czyta jak co chwilę jest 'kurwa' 'wkurwia' i wiele innych "ładnych" słówek;]. Jak ci coś nie pasuję w kobietach to zmień orientacje i zacznij interesować się chłopcami.

Zły Tomi
Portret użytkownika Zły Tomi
Nieobecny
Wiek: 20
Miejscowość: Polkowice

Dołączył: 2011-05-29
Punkty pomocy: 210

Sam dałem nawet minusa, a to tylko dlatego że generalizowałaś z własnego doświadczenia. Nie wrzucaj wszystkich kobiet do jednego worka, bo znam zbyt wiele kobiet młodszych niż Ty napisałaś, szczególnie 16-nastek które również lubią seks, kiedy go odkryją. I nie chodzi tutaj o jeden raz, tylko w związku kiedy facet ma szanse popracować nad jej orgazmem, a nie z przypadkowym kiedy nawet nie czerpie przyjemności, tylko chce pozbyć się "brzemienia" zwanym dziewictwem.

Grozniak
Nieobecny
ten od seksu przez ubranie; kasuej i edytuje swoje wpisy
Wiek: 18
Miejscowość: Krosno

Dołączył: 2011-12-25
Punkty pomocy: 11

Mnie też to cholernie irytuje. Jestem juz ponad 3 miesiące z dziewica i ni cholery. Kochamy się przez spodnie, mam dostęp do jej ciała ale pieprzony opór -.- 'nie, to się ŹLE skończy' - kurwa. Czy seks to coś złego? Wiem że ona tego nie mówi w tym sensie tylko że zabrniemy za daleko. Ale mam nadzieję że romantyczne przygotowanie pierwszego razu i zbudowanie komfortu plus rozpalanie od rana, wspólny prysznic, potem masaż i powinno się udać. A gdyby podczas mówiła żebym przestał albo coś w tym rodzaju to powiem szczerze że nie nawidze gdy mówi coś takiego gdy robi się jej dobrze. A nawet jak seks byłby dobry to i tak bym nie był zadowolony przez to co mówi i jeśli tak będzie dalej robić to zostaniemy przyjaciółmi, będziemy się nadal spotykać, spędzać miło czas, żartować, bawić się razem ale ja nie będe miał ochoty się z nią kochać a ona nie będzie mi musiała niczego zabraniać. Przed pierwszym razem mam zamiar być u niej ale bez większych incydentów. Niech myśli że coś jest nie tak. A wymowke na jej pocałunki mam pierwszorzędną Smile 'głowa mnie boli'. Jeśli ktoś też jest tak sfrustrowany jak autor tematu i tego posta to dajcie jakieś pomysły. A ten który podałem wyżej polecam jeśli ktoś by nie miał żadnego sensownego pomysłu Smile

baudelaire
Portret użytkownika baudelaire
Nieobecny
Zasłużony
WtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 41
Miejscowość: południe

Dołączył: 2010-10-03
Punkty pomocy: 4744

Masz 18 lat i się dziwisz dziewczynie? To ile Ona ma lat? Na ile jesteś odpowiedzialny za swoje czyny? Na ile jesteś w stanie zapewnić Jej bezpieczeństwo?
Jeśli nie znasz odpowiedzi na powyższe pytania, nie dziw się że uprawiasz seks przez ubranie. Seks jest dla ludzi dorosłych Kolego i nie zmienią tego Twoje chęci, choćby nie wiem jak były szczere. Masz jeszcze całe życie przed sobą i wierz mi że minie kilka lat i będziesz się dziwił że miałeś problemy na tej płaszczyźnie.
Chcesz rady? To nie nalegaj usilnie. Swoim postępowaniem sprawisz, że dzewczyna Ci zaufa i będzie gotowa na to żeby przeżyć pierwszy raz z Tobą.

Żeby zdobyć Kobietę, musisz być gotowy Ją stracić.

PUA:
http://m.youtube.com/watch?v=BRw...

MatPollack
Nieobecny
Wiek: 23
Miejscowość: *

Dołączył: 2009-09-14
Punkty pomocy: 14

Bsudelaire prosze odpowiedz mi. Piszesz ze nawet 19 letnie dziewczyny nie sa kobietami (zgadzam sie). Ale kiedy wedlug Ciebie nadchodzi ten magiczny dzien kiedy dziewczyna moze uprawiac seks? 22, 25 lat? piszesz ze seks jest dla ludzi doroslych, dojrzalych, odpowiedzialnych za swe czyny. Bzdura bo juz nastolatkowie uprawiaja seks. Poza tym, niektorzy ludzie nawet w wieku 40 lat sa niedojrzali i nieodpowiedzialni. Co do kolegi powyzej, to powinien sie powaznie zastanowic czy chce miec aseksualna dziewczyne.

baudelaire
Portret użytkownika baudelaire
Nieobecny
Zasłużony
WtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 41
Miejscowość: południe

Dołączył: 2010-10-03
Punkty pomocy: 4744

Ja Ci gratuluje poczucia humoru, jesli uwazasz ze seks jest dla dzieciakow bo...przeciez to robia. Infantylna argumentacja. Czy dlatego ze w Polsce jezdza najebani po drogach, picie i prowadzenie samochodu to oczywistosc? Czas na seks nie zalezy od tego czy masz 20 czy 28 lat a od tego co masz we lbie. Oczywiscie ze dzieciaki to robia, popatrz jednak na ich wiedze o antykoncepcji chocby...wejdz w pierwszy lepszy temat na podrywaj.org dptyczacy seksu i poczytaj jak mala wiedze na ten temat ludzie maja. Ja sie osobiscie nie dziwie nastolatce ze ka opory przed seksem z kims kto mysli tylko o tym kiedy se wlozy, a nie wie nawet jak zalozyc gumke.

Żeby zdobyć Kobietę, musisz być gotowy Ją stracić.

PUA:
http://m.youtube.com/watch?v=BRw...

MatPollack
Nieobecny
Wiek: 23
Miejscowość: *

Dołączył: 2009-09-14
Punkty pomocy: 14

no dobra, moze zabrzmialo to smiesznie. Ale przeciez mozna to robic, jesli sprawia to przyjemnosc, nie bedac jakos szczegolnie dojrzalym.

Grozniak
Nieobecny
ten od seksu przez ubranie; kasuej i edytuje swoje wpisy
Wiek: 18
Miejscowość: Krosno

Dołączył: 2011-12-25
Punkty pomocy: 11

Ekhm mała poprawka. Mam 19 ona 18. Myśle że bezpieczeństwo będe w stanie jej zapewnić. Mimo naszego dość młodego wieku to planujemy razem swoje życie w inny sposób niż było to kiedys z naszymi innymi partnerami. Nie traktujemy się 'jak teraz nie wyjdzie to jest tego kwiatu pół światu'. Znamy się na wskroś. Zdążyliśmy się poznać juz chyba w każdej płaszczyźnie. Nie marnujemy czasu. Mam nawet czasami wrażenie że strasznie szybko się posunęlismy w poznawaniu siebie w bardzo krótkim czasie. Nigdy do nikogo tak nie pasowałem jak do niej. To nie jest przypadkowa dziewczyna, wiec proszę nie wysuwajcie pochopnych wniosków gdy nic nie wiecie o nas, bo trochę poczułem się urażony.
Odbieglismy trochę od tematu jakim jest tu przełamywanie oporów ^^

baudelaire
Portret użytkownika baudelaire
Nieobecny
Zasłużony
WtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Wiek: 41
Miejscowość: południe

Dołączył: 2010-10-03
Punkty pomocy: 4744

"Mimo naszego dość młodego wieku to planujemy razem swoje życie w inny sposób niż było to kiedys z naszymi innymi partnerami."
Zdajesz sobie sprawę z tego jak komicznie to brzmi?Wink

"Myśle że bezpieczeństwo będe w stanie jej zapewnić."
O a to się chwali:). Rozumiem że masz już mieszkanie, stałą pracę z całkiem niezłą pensją i stać Cię na spokojne dorosłe życie?

Żeby zdobyć Kobietę, musisz być gotowy Ją stracić.

PUA:
http://m.youtube.com/watch?v=BRw...

Grozniak
Nieobecny
ten od seksu przez ubranie; kasuej i edytuje swoje wpisy
Wiek: 18
Miejscowość: Krosno

Dołączył: 2011-12-25
Punkty pomocy: 11

Tak, wiem jak to brzmi. Dla Ciebie jesteśmy jeszcze gowniarzami którzy nic nie wiedzą o życiu. I pewnie masz rację. Ale chcemy być razem i póki co nasze przekonania się nie zmieniają. Dobrze wiemy i juz planujemy jak to będzie w przyszłości wyglądać. Oczywiście rzeczywistość jest inna ale jakiś plan trzeba mieć.
Pracę owszem- zakład pogrzebowy a ona robi w nagrobkarskim- 50zł od napisówki, a ja za pogrzeb mam 100 Laughing out loud plus do tego granie na chauturach po weselach. Zespół 5 osobowy 3000 za wesele. Ona jest saksofonistka a ja trębaczem i wokalista Tongue
Oprócz tego wsparcie rodziców z obu stron. O to się nie martwię. Bardziej się martwimy jak to będzie ze studiami. Instrumentaliści mają najprościej bo mają tylko 6 przedmiotów wiec czasu aż za dużo. Ona musi biedna czekać rok, aż będzie mogła zdawać. . .

MatPollack
Nieobecny
Wiek: 23
Miejscowość: *

Dołączył: 2009-09-14
Punkty pomocy: 14

No ale nie odpowiedzieliscie mi na moje pytania.
Jay napisal mi tutaj: cierpliwosc, wytrwalosc.
Nie wiem czy to jest jakas kpina? Cierpliwosc i wytrwalosc to mozna miec w jakichs ciezkich zyciowych sprawach, a nie w stosunkach z kobietami. Czekanie, zdobywanie - to tez jest jakas kpina. A moze to kobieta powinna mnie zdobywac i czekac?

Grozniak
Nieobecny
ten od seksu przez ubranie; kasuej i edytuje swoje wpisy
Wiek: 18
Miejscowość: Krosno

Dołączył: 2011-12-25
Punkty pomocy: 11

Dziewictwo dla kobiety jest cholernie ważne. Nie ma się co dziwić że trzeba być wytrwałym i cierpliwym. A jak nie będziesz dążyć do seksu (czyt. będziesz ale 2 do przodu 1 do tylu- chodzi mi szczególnie o ten 1 do tylu) to po jakimś czasie ona sobie myśli 'dobrze że do niczego więcej nie doszło' Sad ja tak mam. A gdy nie kocham się z nią i próbuje czekać aż ona wpadnie na to że coś z nią może być nie tak żeby zaczęła coś robić to wtedy nie robi nic. Może zawaliłem gdzieś na czopatku a może to taka dziewczyna. Póki co robię swoje i czekam na sukces Laughing out loud