Bez zbędnego pierdolenia...
1.0
Miałem excus kilka razy otwierałem indirectem i bałem się przejść na direct, hmm
Idzie naprawdę ładna dziewczyna mówie kit teraz damy rade. Była 5m przede mną
Smart: Przepraszam nie wiesz gdzie tu znajde salon play.
Hb: Niestety nie.
Robie 2 kroki w tył mam się wycofać bo excus, kobieta naprawdę ładna.