Witam panów,
Ten wpis piszę zainspirowany blogiem Gościa pod wdzięcznym tytułem ,,Cycki"
Piszę to z marszu, to będzie taki głośne myślenie.
Kolega w tamtym wpisie napisał sporo o tym, żeby sobie odpuścić patrzenie na kobiece piersi, to wtedy osiągniemy sukces i określił to mianem shit testu: patrzysz-przegrałeś.
To będzie polemika.