Zanim przystąpię do omówienia zagadnienia pragnę skomentować reakcje na mój poprzedni wpis i zobrazować swój stosunek do komentarzy typu "pierdolisz głupoty,wulgarne wyrażenie,wulgarne wyrażenie,wulgarne wyrażenie...koniec."
Warto też wspomnieć o komentarzach typu... pewnie jesteś sfrustrowany, pewnie nie wychodzi Ci z kobietami itd.
Pragnę wyjaśnić takim użytkownikom co to jest dyrektywa erystyczna ad personam. To sztuczka stosowana w rozmowie przez ludzi, którzy zauważyli, że rozmówca ma silniejszą argumentację i na tym polu się nie popiszą. Stosuje więc ataki bezpośrednie, wyzwiska, obelgi unikając w ten sposób polemiki, która zakończyłaby się jego klęską.
Zdaję sobie sprawę, że jak ktoś określił w komentarzach wbiłem kij mrowisko i sprawiłem, że wielkie ego setek facetów wybuchło, więc musieli dla samej zasady udowodnić mi, że wiedzą lepiej. W porządku. Do komentarzy każdy ma prawo, jednak czy jest sens stosować takie sztuczki pod adresem anonimowej osoby, na której nie robią wrażenia, a tym samym tracić cenne sekundy i skracać życie biednej klawiaturze?
Na koniec wyrazy uznania dla tych, którzy potrafią zachować kulturę dyskusji i dysponują na tyle silnym intelektem, że są w stanie obejść się bez ksyw, wycieczek osobistych i inwektyw. Właśnie dla takich osób warto cokolwiek pisać.
Przejdźmy teraz do tytułowego zagadnienia. Otóż wiedzcie drodzy czytelnicy, że każda piękna kobieta uważa, że wszystko jej się należy wyłącznie z powodu jej aparycji.
Wiem, że to podniesie ego wszystkich obecnych tu znawców kobiet do temperatury 500 stopni C, jednak praktyka prędzej czy później pokaże, że to stwierdzenie w pełni pokrywa się z rzeczywistością. Piękne kobiety są przysposabiane do bycia księżniczkami i za takie się uważają, toteż nigdy nie wykazują większej inicjatywy i zaangażowania. Przecież nie ma mowy, by ona, wielka księżniczka musiała dawać coś od siebie. Takim kobietom wydaje się, że ich uroda bije na głowę wszelkie inne wartości i cechy. Nie muszą rozwijać się intelektualnie, emocjonalnie i duchowo. To nic nie warte. Wystarczy, że przejdą się kawałek, bujając biodrami, dumnie podnosząc głowę i już dostają czego chcą.
Jeżeli taka kobieta jest feministką to dlaczego zaangażowanie nie jest równe po obu stronach? Dlatego, że kobiety sięgają po równouprawnienie tylko wtedy, kiedy jest im to na rękę, a Ty śmiertelniku musisz wyczytać im z oczu czy są jego zwolenniczkami czy też nie.
Jeśli pojawi się facet, który pozostaje obojętny na tak piękną kobietę to owszem, ona zacznie rozmowę. Następnie pokieruje nią w taki sposób, by wyszło na to, że to Ty się o nią starasz. Wbrew pozorom takie kobiety najłatwiej zdobyć. Jej EGO nie ścierpi faktu, iż pojawił się samiec, który jest obojętny na jej urodę i nawet jeśli nie jest atrakcyjny to i tak musi go zdobyć by udowodnić sobie, że to ona jest naj...naj...naj...
To jedyny wyjątek od reguły, którą podałem ostatnio. Jedyna możliwość, by nieatrakcyjny, ubogi facet zdobył piękną kobietę. Jednak ona będzie się starała nie dopuścić do związku. Potrafi prowadzić takie kombinacje, by on dał dowód swej fascynacji, a przy tym obyło się bez pójścia z nim do łóżka, po czym odchodzi z dumnie uniesioną głową, że kolejny frajer rozkleił się przy niej jak mała dziewczynka.
Czy taki gatunek kobiet zasługuje na szacunek. Oczywiście, że według przestarzałych idei, którym sporo naiwniaków hołduje jak najbardziej. Jednak realia są inne.
W życiu szacunek do takich kobiet nic Ci nie da. Szacunek do jakichkolwiek kobiet zupełnie nic Ci nie da.
Życie to walka o przetrwanie i tu wygrywają silniejsi i tacy, którzy mają najbardziej wyjebane.
Nie ma opcji, bym po tych słowach nie został poddany kolejnym atakom ad personam, lecz jak poprzednio wspomniałem. To tylko dla realistów i osób, które nie muszą się łudzić by przetrwać w tym świecie.
Odpowiedzi
Jak będziesz w LDZ to masz u
pon., 2012-03-05 13:40 — Agent PUŁAJak będziesz w LDZ to masz u mnie browar za prawdę którą opisałeś, a którą tak na prawdę wszyscy wiedzą ...
Pozdro
nie zgadzam się piękna
pon., 2012-03-05 13:43 — Guestnie zgadzam się
piękna kobieta nie jest a priori księżniczką. Ona w taką role została wsadzona. Zaczeło sie juz w domu, a utwierdzone w przedszkolu i szkole. W początkowym etapie to rola rodziców, aby wpoili jej jakie wartości są cenne, pożądane i aby nie poprzez wygląd osiągała swoje cele. Potem paru małolatów, którzy przeżywają niemal ekstazę z faktu samego przebywania w zasięgu jej wzroku.
5-10 letnia dziewczynka
śr., 2012-03-07 21:46 — Guest5-10 letnia dziewczynka raczej takiej śwaidomości nie ma, bo ci "frajerzy" to tatuś, mamusia, babcia i paru kolegów z przedszkola, którzy podglądają ja w ubikacji, próbują całować i ciągną za warkoczyki
"każda piękna kobieta uważa,
pon., 2012-03-05 14:06 — Rogov"każda piękna kobieta uważa, że wszystko jej się należy wyłącznie z powodu jej aparycji."
Dobrze ze para uchodzi uszami bo inaczej bym wybuchł...
Znam przypadki że mimo cudownego wyglądu kobieta ma masę kompleksów i traktuje się jak gówno. Oczywiście jest tez wiele przypadków które opisałeś;) Ale po co uogólniać? nie lepiej podejść indywidualnie do każdej z osobna?
Troszkę za dużo stereotypów w
pon., 2012-03-05 14:04 — milessTroszkę za dużo stereotypów w tym. Owszem są piękne kobiety ,które uważają się za księżniczki. Ale uwierz mi są też i takie które pomimo tego że są piękne nie chodzą z głową w chmurach , nie stosują wybiegów żeby każdego kto na nią nie poleci ,uwieść. Najczęściej takie zachowanie mija z wiekiem (choć nie wszystkim Paniom)
Wyczuwam u autora tego
pt., 2012-03-09 15:09 — PrzemoWyczuwam u autora tego komentarza poważne problemy emocjonalne i zbyt tolerancyjne hamulce...
Statystycznie pies i
pon., 2012-03-05 14:58 — GoldarStatystycznie pies i właściciel na spacerze mają po 3 nogi
Raz kiedyś miałem taką
pon., 2012-03-05 15:04 — SichimpresichRaz kiedyś miałem taką sytuację uczę się w klasie z taką paniusia co uważa się za najpiękniejszą i najzajebistszą czasem można było rozmawiać a czasem jakieś humorki etc.Gdy zaczynała mnie wkurzać słowami typu wyjdź zrób łaskę dla świata albo spadaj (nawet wtedy gdy do niej nie podchodziłem tylko do jej znajomej) to co raz bardziej nacierałem.Gdy zacząłem się interesować podrywaniem i dopiero co odkrywać podrywaj.org to już nie mogłem znieść jej zachowania.Zacząłem gadać z innymi koleżankami. Raz rozmawiałem za nią z koleżanką mimo ,że nie było lekcji i każdy sobie rozmawiał to ona do nas a szczególnie do mnie weźcie cicho bądźcie ,nie przeszkadzajcie coś takiego.
Ja: aha, odwróć główkę a najlepiej spadaj stąd tam na koniec nie ma lekcji więc będę rozmawiać, wkurwia mnie te Twoje zachowanie i choć raz się kurwa zamknij bla bla. Coś takiego powiedziałem haha widok za 2h jak łania do mnie z pod skokami podchodzi i próbuje nawiązać ze mną rozmowę ,zaczyna opowiadać o jej historyjkach etc bezcenny ;p
Wrzucasz do jednego worka
pon., 2012-03-05 15:25 — UwodzicielWrzucasz do jednego worka wszystkie kobiety. Kiedyś też tak robiłem ale zmądrzałem.
Szanuję ludzi którzy mnie szanują. Patrzę wstecz na kobiety które były w moim życiu. Część z nich to pierdolone szmaty, ale większość uważam za świetne kobiety z pięknym wnętrzem. Poznałem trochę pięknych zepsutych księżniczek, trochę pięknych ale nie świadomych swojego piękna. Pięknych które kiedyś były grube, i pięknych które miały dosyć tego że ktoś patrzy na nie przez pryzmat urody. Poznawałem też średnie i brzydkie. Kobiety są bardzo różne.
Za każdym razem gdy czytam wpisy takiego typu szczerze współczuje. Sam sobie robisz krzywdę takim myśleniem. Zastanawiam się co Cię skłoniło do takich przemyśleń? Nieudany związek, problemy z kobietami, to że któraś mocno kopnęła cie w dupę. Nie widzę innego powodu dla którego normalny facet mający powodzenie u kobiet miał by nie szanować kobiet i nie doceniać tego co w nich piękne.
Jeśli chcesz tu pisać kolejne blogi wyrażające Twoją niechęć i brak szacunku do kobiet niestety nie trafiłeś na podatny grunt. Idea tej strony jest inna. Trafiłeś w złe miejsce.
http://www.podrywaj.org/kochaj_kobiety_nigdy_nie_krzywdź
hehehehehe Dlatego ja takie
pon., 2012-03-05 15:27 — Sneakershehehehehe Dlatego ja takie "księzniczki" za dyche olewam, własnie przez te chujowe zachowania. Ostatnia taka olalem dosyc niedawno..
Bo do jasnej ciasnej czemu inne dziewczyny tak nie maja? Mimo ze tez ladne sa?
Poza tym WIEDŹMO... piekna/ladna to pojecia wzgledne
a co do reszty co napisalas to jak najbardziej. Takich kobiet nie chcemy raczej 
Uogólniasz i szufladkujesz.
pon., 2012-03-05 15:35 — ArevusUogólniasz i szufladkujesz. To podstawowy błąd jaki może popełnić człowiek w analizie kontaktów międzyludzkich.
Ale autor w SPOREJ czesci ma
pon., 2012-03-05 15:45 — SneakersAle autor w SPOREJ czesci ma racje
te dziewczyny czasami nieswiadomie sa ustawiane do roli ksiezniczki 
Co nie zmienia faktu, że
pon., 2012-03-05 16:06 — ArevusCo nie zmienia faktu, że nadal uogólnia i szufladkuje. Ciężko się nie zgodzić, że takich dziewczyn jest sporo, ale widząć piękną dziewczynę i od razu zakładając, że ma coś nie tak z głową sami robilibyśmy sobie krzywdę. Czyż nie jest tak, że każdy szuka dla siebie ideału - kobiety zarówno pięknej i niezepsutej? Przyjmując założenia autora, automatycznie przekreślilibyśmy swoje szanse.
Ja mysle, ze on opisuje te
pon., 2012-03-05 16:14 — SneakersJa mysle, ze on opisuje te pieknosci ktore stawaly JEMU na JEGO drodze
hahaha - trv ;P
pon., 2012-03-05 20:25 — JacekDrwalhahaha - trv ;P
eh, muszę się zgodzić i
pon., 2012-03-05 15:55 — fatalekeh, muszę się zgodzić i przyznać rację
Piękne kobiety są
pon., 2012-03-05 16:03 — MarcinnnPiękne kobiety są ksierzniczkami hmm ciekawe a nie uwarzasz, że to jest tak samo jak ty 2 człowiek, mający uczucia robiący kupe tak jak ty i nawet sika!!! Piękne kobiety mają tak samo kąpleksy na tle swojego wyglądu i to mnóstwo....
Jak Facet bedzie ją traktował jak księzniczkę to ona tak sie bedzie sie czuła. Ciebie jak dziewczyna bedzie traktowała jak KSięciunia tez sie tak poczujesz. Ogólnie Kobieta jest taksamo człowiekiem i relacja z nią ma być jak z bliźnim. A nie Sługus I jego księzniczka facet który robi dla niej wszystko gotów wejsc jej w dupe zeby tylko była zadowolona jak na takich trafia to i sie do tego przyzwyczaja, jak trafi na ogarnietego to sie foszy bo jej gdzies w podświadomosci tego brakkujeee.... A wiec Mozna by to nazwać Przyzwyczajeniem do takiego traktowania. Czują sie tez tak poniewarz spotykaja Facetów z niskim poczuciem własnej wartosci i jego wałasnie kosztem podnoszą swoją. Pozatym obok Pięknych Kobiet Jest mnóstwo Facetów , wiec i wybór mają I to nie jest złe My taksamo wybór chcemy miec jako facet. WIec i kobieta ma do tego Prawo. Zeby byc z taką kobietą nie ma czasu na opierdalnie sie i lenistwo. Bo w związku na na lenistwo Nie ma czasu. Zeby taką poderwac trzeba sie wyróznic z tłumu setek facetów których poznała. A pozatym przecierz każdy szuka partnerki ładnej z charakterem dopasowanym do naszego bo wazne jest żeby się dogadywac a nie jest tak że każda Sliczna kobieta bedzie Cie chciała bo prrzeciez kobiety też mają Gust. Pociąg Fizyczny i pewne Bodzce muszą Być musi byc Pociąg Fizyczny bo jak bez tego sie kochać??? I nie ma sie co oszukiwać Męskie zadbane Ciało Zadbany Facet z łądnym Białym usmiechem czysty przystojne rysy twarzy Dobrze zbudowany nie oblepiony tłuszczem bedzie wzbudzał u kobiety porządabnie. Nie mozna miec kazdej. Poprostu wygląd tez musi macet miec i tyle. Tak samo działa to z naszej strony pociagają nas Sexowne Kobiety. Co do jednego się zgodzę Ze od młodych lat np jedynaczki sa rozpieszczane maja za dużo w dupie ( nie wszystkie) Pózniej są tego efekty.. Pozdro
a cośty tu, kur..., wysmażył?
pon., 2012-03-05 19:32 — Guesta cośty tu, kur..., wysmażył? Popraw błędy, bo cię wypieprzę razem z tym tekstem! I nie pierdol mi tu o dysortografii!!!
Postaram się zawrzeć maksimum
pon., 2012-03-05 16:06 — PuC3KPostaram się zawrzeć maksimum treści najkrócej jak się da
Po pierwsze: Piękna kobieta to pojęcie zupełnie nie precyzyjne. Dla jednym dana laska jest piękna dla drugich to paszczur- owszem są pewne wzorce i kobiety, które 95% męskiej populacji uzna za atrakcyjne, ale ona zdarzają się wyjątkowo rzadko. Ja nie widzę nic pięknego w kobiecej tapecie, kręceniu dupą czy sylikonowych cyckach, od których obijamy się na każdym rogu. Prawdziwe piękno tkwi w człowieku a nie w pieniądzach, za które mąż funduje (lub ona sama) funduje kobiecie SEKSAPIL (bo chyba o to Ci chodziło)
po drugie: Kto jak nie mężczyźni robią z kobiet księżniczki? Narzucając się i adorując taką pannę na każdym kroku? Prawiąc im komplementy często niezgodne z prawdą, lub wtedy gdy zupełnie na to nie zasługują? Kto ślini się na widok kawałka cycka gdziekolwiek by go nie zobaczył? Mamy to na co pracowaliśmy latami.
po trzecie: Uważam, że nie ma nic złego w tym, że ktoś kogoś szanuje a czasy walki o przetrwanie mamy za sobą (tak samo jak czasy polowania na mamuty)
po czwarte: Zgodzę się, iż dla kogoś, dla kogo liczy się coś więcej niż dupa i cycki (no i może jeszcze twarz czasami) poderwanie takiej dziewczyny jest łatwiejsze. Te kobiety chcą udowodnić iż mimo swojej aparycji coś pod tą czaszką jest i doceniają ludzi, którzy próbują tego szukać.
weź chłopie zostaw swoje
pon., 2012-03-05 16:18 — Robek86weź chłopie zostaw swoje problemy dla siebie, a nie dalej piszesz tutaj głupoty, wiesz gdybym był piękną kobietą to strasznie, byś mnie uraził *nie licząc faktu, że naprawdę bym tkai był) nie znasz sie nie wymyślaj głupot. Nie poznałem ŻADNEGO Twojego "dowodu" po za Twoimi wymysłami a moje "dowody" świadcza o czymś innym,weź dzieciaku się ogarnij i dojrzej.
Jeden powie ,że kobiety to
pon., 2012-03-05 16:23 — Chojan25Jeden powie ,że kobiety to wredne suki a drugi ,że to najukochańsze istoty i każdy będzie miał rację dopuki nie użyje słowa wszystkie . Część jest wredna ,część kochana a reszta gdzieś pośrodku. Ty mówisz ,że wredne są ,ja mówię ,że dobre tylko z nielicznymi wyjatkami i obaj mamy rację bo ty spotykałeś same suki a ja te lepsze . Tylko pisz ,że piszesz o tych co ty poznałeś i nikt się nie przyczepi . A jak będziesz dalej uogulniał nie znając wszystkich kobiet to będziesz dla mnie i zapewne wielu innych użytkowników marnym prowokatorem i głupkiem. I na koniec zacytuję marszałka Piłsudskiego : ,,Racja jest jak dupa , każdy ma swoją"
Biolog ewolucyjny się
pon., 2012-03-05 19:45 — Mento5Biolog ewolucyjny się znalazł:) a raczej socjobiolog:) a weź se znajdź babe;)!
"wygrywają silniejsi i tacy,
pon., 2012-03-05 20:24 — saverius"wygrywają silniejsi i tacy, którzy mają najbardziej wyjebane."
Tacy kończą pod mostem jako bezdomni.
"Biolog ewolucyjny się znalazł:) a raczej socjobiolog:) a weź se znajdź babe;)!"
Jeśli już to psycholog ewolucyjny.
"Jak to powiedział chyba oscar wilde
uroda to podarunek na kilka lat
szybko mija i jeśli to jedyny atut to szybko się znudzi ..."
Powiedział Oscar Wilde, który był gejem.
Aha i mam ładną dziewczynę i nie jestem bogaty. Jest jeszcze bardzo atrakcyjna dziewczyna u mnie na roku i umawia się ze swoim rówieśnikiem, który nie ma nawet tyle pieniędzy, żeby sobie kupić drukarkę do domu. Takich przykładów KAŻDY może podać przynajmniej kilka.
Generalizacja autora jest niezwykle krzywdząca.
Save Jeszcze jest kwestia w
pon., 2012-03-05 22:35 — SneakersSave
Jeszcze jest kwestia w jakim kontekscie napisał bloga o pieknych kobietach..
Bo jest roznica miedzy:
zrownanie z ziemia wszystkich pieknych kobiet bo...sa piekne i niby cwane, bo dala mu jakas "kosza"
a co innego:
stwierdzenie faktu ze kobiety NIESWIADOMIE do tej roly sa zepchane, przez stereotypy kreowane przez spoleczenstwo
Od razu pomyślałem o miss
pon., 2012-03-05 21:05 — panxyzOd razu pomyślałem o miss wyciskania na klate
Kilka osób wie o co chodzi
Z większością się zgadzam (tylko nie wrzucałbym wszystkich do jednego wora), jednak koniec, w którym pisałeś o wyjebaniu na innych i brakiem szacunku do nich mi się nie spodobał. Uważam, że szacunek do innych to bardzo ważna sprawa, a nie traktowanie wszystkich jak śmieci (dla mnie wtedy taki gość jest śmeiciem). Szacunek tak, ale nie wywyższający drugą osobę.
"miss wyciskania na
pon., 2012-03-05 23:09 — Przemo"miss wyciskania na klate"
Chodzi Wam o Hiszpana?
Jak między piersi zaciśnie to wszystkie soki wyciśnie 
Nie Przemo.... Kiedyś jak
wt., 2012-03-06 13:54 — TrancerNie Przemo....
Kiedyś jak byliśmy w klubie w Katowicach to ja (chyba ze Santim) przysiadłem się do takich lasek w loży....
Zaczynamy gadkę, jedna z nich zgrywała taką typową księżniczkę itp.
W końcu wyciągamy od niej info, że startowała w konkursie miss śląska ble ble ble....
I wtedy ja mówię, że chyba "Miss wyciskania na klatę"
Po tym tekście z pierdolnym fochem poszły w pizdu gdzieś
PS: Jeśli popierzyłem coś w wydarzeniach, to niech mnie chłopaki poprawią
To było już dość dawno temu
Trancer niezłego alzheimera
wt., 2012-03-06 15:38 — panxyzTrancer niezłego alzheimera masz, bo było zupełnie inaczej

Ale plusem tego jest to, że codziennie poznajesz nowych ludzi
Cały tekst brzmi jak
pon., 2012-03-05 21:34 — HudsonCały tekst brzmi jak pieprzona wymówka, przed podbijaniem do najpiękniejszych kobiet. Wnioskuję z opisu, że jakąś ładną ci nie wyszło i teraz oczywiście wniosek, że wszystkie są takie same.
Czytam do tego fragmentu, bo
pon., 2012-03-05 21:47 — FanCzytam do tego fragmentu, bo z poprzedniego wynika, że masz chorobę 'jestem zajebisty':
" Otóż wiedzcie drodzy czytelnicy, że każda piękna kobieta uważa, że wszystko jej się należy wyłącznie z powodu jej aparycji."
A znasz wszystkie piękne kobiety?
Dziękuję, po jednym twoim przekonaniu, a więc kolejne też jestem w stanie obalić. POzdrawiam cześć