
Dzisiaj pochwale sie, czekaj chwile, chwila,..... Porażkami!
Niedzielny wypad na NG, ogarnelo sie kilka wtajemniczonych osob, byla nas 5 wtajemniczonych ludzi, jeden pochodzil z innego forum.
Uderzamy do klubu, od samego poczatku na wielkiej mocy.
Na poczatek z Varvikiem podbijamy do jakiegos setu wszystko ladnie, pieknie, schodza z nami zapalic, gadka, gadka.
Nagle jedna z nich do mnie
x: To ktora z nas chcesz przeleciec?
Ja: To ktora z nas chcesz przeleciec co, no ktora? - parodia
Wszystkie dziewczyny w smiech a x byla tak zgaszona, ze masakra.
opuscilismy dziewczyny i jedziemy dalej. W sumie to mozna powiedziec, ze reszta ekipy leciala dalej.
Kazde moje podejscie zkonczylo sie zlewka, czasem szybciej, czasem pozniej ale zlewka.
Przykladowo, wraz z Michalem podbijamy do 2-setu na lozach.
On dostal zlewke, postanowilem, ze mimo tego zostane i zobacze co dalej. Plazuje ta jedna z nich wszystko ladnie pieknie, eskalacja bez oporow, nogi, plecy, posladki.
I nagle jej kumpela ja porywa, wiedzialem, ze moglo sie to tak skonczyc ale nie chodzi o to. Po jakims czasie tancze sobie i podchodzi do mnie jakas dziewczyna i mowi, ze mam sie odwalic od tamtych- aha.
Kolejna sytuacja, tancze, czuje, ze ktos jezdzi mi po plecach rekoma, odwracam sie, brunetka hb7. Mowie do niej:"Moze lubisz sobie dotykac, ale, nie, nie, nie za dotykanie sie,,, placi !" i sie znow odwrocilem do niej plecami ona znow mnie dotyka po tych plecach to sie odwracam biore za reke i obrot, z jej strony zlewka.
Ogolnie to teraz bedzie najlepsze.
Jakos przed impreza, pewien byly target do mnie: "Uznajesz cos takiego jak przyjaciele od sexu, ze zadnego zwiazku nic, tylko sex?"
odpowiedzialem jej, ze tak a ona: "To do zobacznenia w niedziele na imprezie"
I ładnie sobie pogrywala, tancze z nia, opory przed glebsza eskalacja, mysle zostawie ja na chwile.
Po jakims dluzszym czasie widze, ze stoi z kolezanka i kims dla tej kolezanki, chwytam ja za reke, ona, ze nie idzie tanczyc, ze jest zmeczona. Koles obok z ta typiara, mowi do mnie: "porywam kolezanki" i poszedly z nim.
Wiem, ze z jej strony to byla tylko gra, ale tego wieczora nie mialem ochoty sie z nia w to bawic.
Ogolnie to zrobilem jakies 20 podejsc, z czego wszystko bylo zlewka. Nie byla to moja noc. Rano chcialem dojsc do wnioskow co moglo byc tego powodem. Wraz z ludzmi doszlismy do tego, ze moj wyraz twarzy, ktory byl zbyt powazny(wogle o tym nie myslalem teraz jak sobie przypomne to jest to racja, nie wiem czemu ale wyraz nie byl zbyt przyjazny). Drugie do czego doszedlem sam to, to, ze tego dnia za nic w swiecie nie potrafilem wprowadzic w samego siebie stanu sexualnego, nie moglem, nie wiem czemu.
Nie bojcie sie nie przejmuje sie tym, nie zalamuje, najzwyczjniej w swiecie tak moze sie dziac.
Odpowiedzi
Kazdy moze miec taki dzien.
pon., 2012-01-30 18:56 — bond18Kazdy moze miec taki dzien. Nie przejmuj sie bedzie lepiej:)
buhahahah jak to wszystko
pon., 2012-01-30 19:44 — varvikbuhahahah jak to wszystko zależy od perspektywy, co dla ciebie bylo malo udanym ng dla mnie bylo miazgą
prawie wcale zlewek a klub byl nasz... wszystkie oczy dziewczat zwrocone na nas smiejacych sie i tanczoncych tectonika ;d i swoje cele osiagniete... ale widzisz ja u ciebie jak bylem tez mialem slaby stan i prawda jest taka z kazdego wypadu udanego czy nie wyciaga sie wnioski i doswiadczenia
do zobaczenia bardzo wkrótce
Chłopie, wszystko ma swój
pon., 2012-01-30 22:00 — NWAChłopie, wszystko ma swój sens!
Wyciągnij wnioski, co było źle i napraw to
Bardzo dobrze, że się nie przejmujesz, każdy ma czasem dzień(a nawet kilka), kiedy czuje się gorzej !
wiem co znaczy zły wyraz
wt., 2012-01-31 19:35 — PowoLNYwiem co znaczy zły wyraz twarzy.
z moim wyrazem twarzy nie usłyszał byś pytania o seks, a najprawdopodobniej ile weźmiesz za pozbycie się nauczyciela, wrednego sąsiada albo niewygodnego świadka.
ja muszę zawsze najpierw udowodnić że nie będę nikogo zabijał ani pożerał. Mam wyraz twarzy jak bym co najmniej urodził się w więzieniu o podwyższonym rygorze.
To jest kurwa problem jak ludzie przechodzą na drugą stronę drogi żeby się z Tobą nie minąć.
"Plazuje ta jedna z nich
wt., 2012-02-07 14:30 — Przemo"Plazuje ta jedna z nich wszystko ladnie pieknie, eskalacja bez oporow, nogi, plecy, posladki."
To jest zlewka? A poza kinetyzacją coś jeszcze robiliście, np. rozmawialiście?
"ona znow mnie dotyka po tych plecach to sie odwracam biore za reke i obrot, z jej strony zlewka"
A może twardy ST
W sumie nie przedstawiłeś żadnej właściwej zlewki. To były raczej dziwne zagrywki
ps. czysta zlewka jest wtedy gdy podchodzisz do laski, a ona odchodzi albo odwraca głowę i nic nie mówi ew. jakieś suche 'spadaj', albo 'nie jestem zainteresowana', 'Odejdz'. Miałeś takie reakcje tego wieczoru?