Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Ważne jak mówisz a nie co mówisz

Portret użytkownika IoSonoCampione

Ważne jak mówisz, a nie co mówisz.

Jest to mój kolejny blog. Ameryki nim nie odkryję, ale może wniosę coś nowego.

Gdy byłeś leszczem co myślałeś o podrywie ? Że podejdziesz, powiesz jakiś pierwszy lepszy tekst z neta i ją wyrwiesz ? Mimo że ważne jest jak mówisz a nie co to jednak dziewczyny nie zareagują pozytywnie na takie teksty. Sam w to nie wierzyłem, ale jednak. Spójrz na swoje otoczenie. Jak faceci gadają z dziewczynami ? Liżą im dupe ? Nie, przeciwnie. Sprowadzają je na ziemię. Jak popatrzę na rozmowę znajomego z fajną dziewczyną to byle co powie, pamiętając o tym jak mówić to dziewczyna odbiera to pozytywnie.

Więc jak mówić. Pamiętaj, że musisz być pewny siebie*, musisz mówić powoli, wyraźnie, z uśmiechem a także musisz być pewny tego co mówisz.

* nie myl pewności siebie z cwaniactwem. Cwaniak mówi to tak jakby założył się kumplem, że coś powie. Nie o to tu chodzi. Nie możesz mówić tak jakbyś się bał. Mów spokojnie, wyraźnie, wolno. Jak będzie ci się plątał język, nie będziesz wyglądał na pewnego siebie.

W sumie mogę też napisać co powinieneś mówić przy podejściu. Ale po co ? Jest wiele poradników o pośrednim i bezpośrednim podrywie. Jest mnóstwo również o budowaniu raportu, kino, czy zakończeniu.

Mam nadzieję, że komuś się przyda mój blog.

Odpowiedzi

Portret użytkownika IoSonoCampione

Nie, będę siedział domu !!

Nie, będę siedział domu !!

Portret użytkownika Jarem

to o klikaniu to z

to o klikaniu to z doswiadczenia mowisz?

Portret użytkownika Now

Ale pierdolenie. Skoro, to co

Ale pierdolenie. Skoro, to co mowisz nie ma znaczenia, to podejdz do laski i gadaj o gwałceniu dzieci, w Twój "odpowiedni sposób" i powiedz jakie efekty masz.

Portret użytkownika IoSonoCampione

Haha na tej stronie jest

Haha na tej stronie jest wielu userów, którzy by o tym tak prawili, że kobieta byłaby zainteresowana rozmową jak nigdy..

podrywaj.org/ważne_jak_mówisz_nie_co_mówisz

Chcesz mi powiedzieć, że Gracjan również nie ma racji ?

Portret użytkownika panxyz

A co on Alfa i Omega ? Stary

A co on Alfa i Omega ?
Stary no to jest ważne, ale bez przesady, aha i spróbuj gadać o gwałceniu dzieci lasce...

Portret użytkownika Jarem

Gracek nie ma racji. znaczy

Gracek nie ma racji. znaczy ma, a wy zle to odbieracie. Ma znaczenie co powiecie. Jednak wazniejsze jest czy bedziecie z tym spojni

Portret użytkownika Now

Nałykałeś się teorii jak

Nałykałeś się teorii jak pelikan, a w dodatku jeszcze złe wnioski z niej wyciągasz.

A jak Gracjan będzie sikał na

A jak Gracjan będzie sikał na mrozie pod wiatr to też będzie miał rację?

"Jest wiele poradników o

"Jest wiele poradników o pośrednim i bezpośrednim podrywie. Jest mnóstwo również o budowaniu raportu, kino, czy zakończeniu."

Jest też od zajebania o tym co mówić i jak mówić!

Nie wiem czym jest to co piszesz ani tymbardziej po co to piszesz, śmiecisz tylko stronę niepotrzebnym gównem które nie wnosi nic do tematu ani też nie zawiera żadnej wartości merytorycznej; jebiesz te wpisy na ilość czy jak? od tego masz forum.

Poznaj wreszcie jakieś kobiety i dopiero dziel się spostrzeżeniami, Korrzi trafnie to ujął.

mam nadzieję że któryś z modów szybko usunie ten syf, pozdr

Portret użytkownika Czarny22

Akurat to nie prawda . Bo co

Akurat to nie prawda .
Bo co bedziesz gadal z laska o swiniach , ze masz malucha i jestes fajny glosem meskiego samca .
Pomysli jedynie co z Ciebie za kretyn .

Dopiero polaczenie dobrej gadki i tonu daje efekt.

Wiecej mlody praktyki mniej czytania czyis rad i pisania tego samego pzdr

Kolego chyba nie wyczułeś

Kolego chyba nie wyczułeś nutki sarkazmu w moim wpisie.
Sam Gracjan przestrzegał przed traktowaniem jego słów jako ostatecznej wyroczni. Inteligentni ludzie wyłapią głęboki sens a inni będą bezkompromisowo zakuwać dosłownie na pamięć.
Nikogo nie obraziłem poprzednim zdaniem, natomiast Ty ewidentnie mi pojechałeś po całości nazywając mnie kozakiem i napinatorem, który trzęsie dupą ze strachu.
Kto Ci dał prawo wyrażać takie sądy? Internetowa anonimowość?
I przede wszystkim skąd taki wniosek?
Skoro pozwoliłeś sobie udzielić mi rady( w właściwie groźby)ja też Ci coś poradzę: zanim pozwolisz sobie na wycieczki personalne pod czyimś adresem pięć razy przeanalizuj czyjąś wypowiedź i miej 100% pewność swojego osądu innej osoby. Chyba, że wichrzyciel i kozak to Twoja druga natura.

Portret użytkownika Guest

Panowie! Spokój!!! Obaj!

Panowie! Spokój!!! Obaj!

Portret użytkownika IoSonoCampione

Ja pierdole.. Wiadomo, że są

Ja pierdole.. Wiadomo, że są tematy o których się nie pogada z dziewczyną, no ale chyba o tym pisać nie trzeba,czy może jednak są ciołki, którym trzeba to rozrysować ?

Promo.

Beka z ciebie. Nawet jakbym zrobił coś najgorszego to ty mnie nie osądzaj, Bóg zrobi to lepiej.

Czarny22

A skąd wnioski, że nie praktykuje ? Bo nie opisałem swoich akcji. ?

Nie będę podchodził do każdej. Nie jestem desperatem, ani nie jest to moją obsesją.
Wszyscy na tek stronie opisują, że do ilu oni tam nie podbili. I co ? Jestem młodszy od was wszystkich tutaj z tą różnicą, że 90% wymienionych w moim wieku w ogóle nie praktykowała

I jeszcze raz do wszystkich tutaj krytykujących: jeżeli ktoś jest mądry to wie, że są tematy o których nie można gadać. Nie trzeba tego pisać. Ale jak widzę cepów to chyba przy następnym blogu(o ile napisze) wyjaśnie każde słowo, a na dodatek wkleje rysunek..

dorośniesz -> popraktykujesz

dorośniesz -> popraktykujesz -> zrozumiesz -> przyznasz nam rację, tyle ode mnie, nara

Portret użytkownika prow0kator

Cytat z Twojego

Cytat z Twojego profilu:

"Wszedłem na tę stronę - jak wszyscy - by dowiedzieć się jak poderwać wszystko co się rusza."

Moim skromnym zdaniem to megaprzechujowe założenie. Nie każdy, kto tu przychodzi takie ma. Ale to tylko moja opinia.

"Więc jak mówić. Pamiętaj, że musisz być pewny siebie*, musisz mówić powoli, wyraźnie, z uśmiechem a także musisz być pewny tego co mówisz."

I cała istota Twojego bloga zawarta w jednym zdaniu. Czytałem już o wiele dłuższe, konkretniejsze wypowiedzi na ten temat.

Mniej gadania, więcej działania Wink