
Czy to możliwe być nie rozmownym a zapędzić dwie kobiety naraz do łóżka? Tak możliwe:)
Sobota Godzina 22 spotykam się z 5 z tym trzema puasami na mieszkanku u Łukasza na ul.Karmelickiej w Krakowie.Wypijam drinka wraz innymi i lecimy o 23 na kluby.
Pierwsze co to uderzamy do Rewolucji cały zawalony ludżmi więc szybko uciekamy,po drodze klub B4 tam chowamy kurtki do szatni i idziemy do Afery.
Dobra jesteśmy w Aferze więc trzeba coś podziałać,klub też trochę zawalony ludżmi więc wstępnie ustalamy ,że za pół godz spotykamy się przy wyjśćiu.
Rożdzielamy się odrazu idę z Darkiem (wtajemniczony)na loże do palarni:)Siadamy SPECJALNIE na samym środku palarni gdzie są 4 miejsca ;P
"Słuchaj Darek idę do ubikacji jak by co"wracam za 5 min .
Wróciłem co do minuty a tu dwie dziewczyny gadają z nim na loży ,jak się okazało dosiadły do niego .
Jedna studiuje socjologię była rozgadana a druga wstydliwa Po jakimś czasie nudziło nas to ciągłe BLA BLA BLA tej dziewczyny więc nie byliśmy nimi zainteresowani.
Po ich opuszczeniu naszej loży Darek poszedł po piwo zażartowałem sobie że tym razem on jak wróci to inne będą na naszej loży.I TAK SIĘ STAŁO heh
z otwieraczem"Można tu ?" Ja oczywiśćie się zgadzam i coś tam zagaduję .
I on również przyszedł z piwskiem.Wypaliły przy naszym boku papieroska i wyszły prawdopodobnie na parkiet xD
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Drugie wychodzą ,zaś trzecie przychodzą z otwieraczem "Macie ognia?" czułem się wtedy jak jakiś Don Juan prowadzący Casting zamiast działać to one same podchodziły do nas
i tu się zaczyna ZABAWA xD
Jedna bardzo ładna ze świetną figurą już jak mam dawać skalę co nie uznaję tego to 9 /10 druga trochę brzydsza 5/10.
Darek mający gadkę (pracuje w Windykacji) rozpoczął rozmowę wzbudzając emocję w nich.Ja przy tym paliłem jeden za drugim papieros za papierosem .
Ładniejsza przysiadła przy Darku a brzydsza przy mnie więc sprawa oczywista,rozpocząłem rozmowę typu "Czy jest z Krakowa czy przejazdem" ogólnie od początku zauważyłem u niej zainteresowanie,dowiedziałem się że jest z Gliwic a tu tylko studiuję.Przez cały czas jak coś mówiła non stop wpatrywała się we mnie,odrazu wychwiciłem "O co kaman" WIĘC ZACZYNAMY ZABAWĘ:D
Opowiadała mi jak to zwiedziła Wybrzeże Kośći Słoniowej co za bardzo mnie tak to nie interesowało (wpatrując się we mnie).
Więc co ja na to drodzy puasi?
Oparłem głowę o rękę wpatrując się rownież w nia starając się przekazywać jej nie werbalnie "Słuchaj fajnie ze tak opowiadasz tyle ale mnie to nie interesuję chciałbym ciebie pieprzyć na lewo i prawo" ogólnie zazwyczaj byłem jej słuchaczem a ona jak w jakimś transie gadała tylko to co jej na język przyszło.Tak panowie jeżeli dziewczyna jest tobą zainteresowana to sama ci w tym pomoże abyś ją poznał bliżej:))
Były chwile kiedy zapadała "Nie zręczna cisza" na szczęśćie dla mnie nie była niezręczna świetnie się czułem z tym co automatycznie się to na nią przekłada ;P
Był moment kiedy temat zboczył na naukę,szkołę co dla mnie jest to nie do pomyślenia na imprezie więc wpatrując się jej w oczy wygarnąłem słownie "SŁUCHAJ SKOŃCZMY TEMAT O SZKOLE NIE CHCĘ TEGO SŁUCHAĆ POROZMAWIAJMY NP O TWOICH WŁOSACH TERAZ PRZYPATRUJĄC SIĘ MASZ ŁADNE PASEMKA" większość facetów by pewnie słuchała o tym jak miała na kolokwium itp...ALE JA TEGO NIE i reakcja pozytywna 
Jak jej pasemka to i mój naszyjnik się jej spodobał (Tak panowie dziewczyny zwracają na takie szczegóły uwagę) więc chciała dałem jej przymierzyć a ona w zamian dała swój mi .
Odrazu padło zapytanie do drugiej koleżanki co rozmawiała z Darkiem "Czy wyglądam w tym jak gej?":P
Kolega wtrącił że jesteśmy parą i nic takiego nie wskuracie od nas ,oczywiśćie nie uwierzyły w to 
I od tego czasu zaczęła się gra słowna typu :
ONA:Nie jestes gejem
JA:Jestem
ONA:nie jesteś
JA:Jestem:P
nagle stop i przypatrujemy sobie prosto w oczy tak z 15 sek aż kolega macha nam ręką abyśmy się obudzili z transu (w moim przypadku zaplanowanego),w tym czasie kiedy Darek chciał nas wybudzić i coś zaczynał tam mówić do nas popatrzyłem się na koleżankę tą ładniejszą i w myślach sobie powiedziałem "Kurwa przecież teraz miałem dobrą okazje na KC" Karolina czyli ta ładniejsza bawiła się włosami patrząc się na mnie 
Druga kłotnia ale teraz zmiana wypierałem się że nie jestem gejem to ona pokaż to,leciutko przechyliłem jej brodę w moją stronę i zacząłem się z nią namiętnie całować ,ona w tym czasie jeżdziła ręką po całym moim ciele.
Druga dziewczyna wszystko to widziała i Darek tak samo wraz z okolicznymi laskami w pobliżu;)
Były momenty kiedy ktoś z nas poszedł do ubikacji i np raz udalo mi się zostać sam na sam z tą ładniejszą koleżanką ,niestety rozmowa kompletnie się nie kleiła ale kino było a dodam ,że Darkowi nie pozwalała się dotykać dziwnym trafem choć wzbudzał ją nieżle emocjonalnie 
Ja się śmieję do kumpla że mieliśmy tu być pół godz a jest już 2 nad ranem
nagle przychodzi do nas łukasz przysiada się i ta moja brzydsza zaczyna z nim gadać (możliwe że chciała wzbudzić we mnie zazdrość) ale łukasz jak to łukasz naburmuszony przyszedł coś mu na parkiecie chyba nie wyszło i po chwili wyszedł od nas.
Padło hasło ode mnie chodżmy z stąd oczywiśćie wszyscy Głuśi nawet Darek;/
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wkońcu nadszedł moment kiedy Darek wyszedł od nas i skierował się w kierunku ubikacji.
Dziewczyny coś tam zaszeptały do siebie przybliżyły się do mnie ni stąd ni zowąd zaskoczyły mnie kompletnie całując mnie razem w moje usta.HMmm... bylo przyjemnie mina facetów w palarni bezcenna ;] przede wszystkim ta ładniejsza Karolina mnie zaskoczyła :0
Padło hasło choć my na tylne kanapy i tak się stało .
Ja w pośrodku jak król z rozłożonymi nogami a one obok mnie zaczynają zjeżdżać swoimi rękami w okolice krocza mojego przy tym przejeżdzając swoimi ustami po moim policzku;)
Więc kurwa tak dalej nie może być standartowo mówię im choć my do innego klubu ,zgodziły się .Ja w tym czasie myślę sobie gdzie ten Darek ;/ Lecę po Łukasza niestety nie daje mi swoich kluczy a laskom w szatni już powiedziałem że mam kumpla Hacjęnde i tam możemy się napić czegoś a jest blisko.
Idziemy najpierw po moją kurtkę do B4.Ja w tym czasie kombinowałem jak się z tego wywinąć .
Może Hotel ? nie ;/ z 500zl pewnie
Były tak napalone na mnie sama ta ładniejsza przekonywała tą drugą aby do nich pojechać ale niestety nie same mieszkają i nie było możliwośći. Tak samo u mnie w NH gdzie mieszkam z bratem 25 letnim i z mamą nie było szans ;/
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jedyny pomysł to ustawić się na inny termin.Wziąłem numer od jednej
zadzwoniłem w poniedziałek i się ustawiłem z nimi w tym samym dniu u mnie w NH akurat wolna chata.
Przyjechały dobrze wyglądając myślę sobie EHH ale będzie przyjemnie z tą ładną i nie myliłem się zrobiłem im te drinki muzykę zapuśćiłem i zaczęły mnie całować po ciele i po kolei sciągać mój ubiór.
Lodziki w miarę starały się jedna za drugą
Ponoć jest takie coś jak zazdrość jedna o drugą niestety tak było w moim przypadku pod koniec chciała ta brzydsza dostać ode mnie jak najwięcej przyjemnośći.
Drodzy puasi miłe uczucie jak naraz cię obrabiają dwie panny a ty tylko sobie leżysz 
Kończąć już to pozwolę sobie napisać ,że Mowa ciała jak dla mnie jest ważniejsza niż dobra gadka ,faceci popełniają błędy ,że starają się przypodobać dziewczynie a to nie o to chodzi,czasami wypada być takim niegrzecznym chłopczykiem i powiedzieć kurwa przestan smęcić chodż się całować ona tak samo jak ty chciala by mieć przyjemność;) a TAJEMNICZOŚĆ to jedna z cech ,która tutaj występowała 
Zdaję sobię sprawę ,że długie to wyszło mi 
WIĘĆ JAK KTOŚ NIE LUBI CZYTAĆ POZWOLIŁEM SOBIE ZAZNACZYĆ WAŻNIEJSZE MOMENTY PRZEDZIELAJĄĆ DŁUGIMI AKAPITAMI POMIJAJĄC WSTĘPU I ROZPOCZĘCIA 
Zapraszam do lektury 
Odpowiedzi
Kurde jesteś z Krakowa a ja
wt., 2013-04-16 10:31 — KamileQKurde jesteś z Krakowa a ja nawet nie wiem o żadnym DG :/
DG to dzień geja ?
wt., 2013-04-16 15:22 — InformatykDG to dzień geja ?
GRATULACJE HUTAS!!! to jest
wt., 2013-04-16 17:47 — t.riffGRATULACJE HUTAS!!! to jest to! rewelacyjna akcja.
Masz absolutną rację - mowa ciała to podstawa. Cały czas do mnie dociera, że sama gadka jest jednym z elementów uwodzenia i to nie najważniejszym. Trzeba będzie coś ponownie razem zroganizować, bo nasza lutowa akcja we Wrocławiu udała się niesamowicie
jeszcze raz gratulacje!
Dobrze, że ktoś wymyślił
wt., 2013-04-16 20:12 — HefDobrze, że ktoś wymyślił alkohol
Szczerze mówiąc ja też jakoś
śr., 2013-04-17 23:16 — canis lupusSzczerze mówiąc ja też jakoś nie wierzę w to, co przeczytałem...
Łysy z brazersa jest z nami.
wt., 2013-04-16 18:44 — smlŁysy z brazersa jest z nami.
Wyobraźnia rzecz ważna i
wt., 2013-04-16 18:38 — KylarWyobraźnia rzecz ważna i chyba trochę cię poniosła
Ale jeśli nie, składam pokłon i gratuluje
Jak bym zmyślał to
wt., 2013-04-16 21:34 — HutasJak bym zmyślał to przynajmniej 4 dziewczyny z wielkimi cyckami w tym artykule by się znalazły.
Tu nie chodzi o to żeby się popisać jaki to dobry jestem ale pokazać ludziom i uświadomić że jak laska przychodzi na twoją lożę prosi się o ogień to ona powinna się przede wszystkim starać oto abyś ją pocałował a nie ty jej, to ty tu jesteś mężczyzną a nie ona.
Dajesz jej do zrozumienia "Słuchaj przyszłaś może ci się podobam może nie to przekonaj mnie do tego że jesteś fajna "
W taki o to sposób zrobiłem jak ta druga ładniejsza dosiadła się do mnie.To ona zadawała mi pytania a nie ja jej i kompletnie się tym nie przejmowałem że może opuśćić lożę:)
Tak samo to działa w drugą stronę jak podchodzisz do laski na lożę to jakoś musisz wzbudzić emocjonalnie dziewczynę "Chemia"aby mogła się z tobą drugi raz umówić
przeczytales? zrozumiales?
śr., 2013-04-17 11:19 — ziomek1239przeczytales? zrozumiales? jakies nie jasnosci ?
to w czym masz problem?
"Pewnie chodzi o porządek i
czw., 2013-04-18 20:19 — ziomek1239"Pewnie chodzi o porządek i estetykę. Bo na przykład w śmierdzącym, brudnym, zarobaczonym domu też można spać, żreć i ogólnie mieszkać, więc w czym problem? W braku porządku i estetyki. Niektórzy ludzie zwracają na takie "szczególiki" uwagę. Są ludzie dbający o porządek i są niechluje/flejtuchy..."
Nie porównuj braku estetyki do tego co kto ma w mieszkaniu.
A co do samego wpisu, liczy sie raczej to co autor chce przekazac i jak on umie to przekazac, to ze napisal chaotycznie to przeciez nie kazesz mu przepisac bo Tobie sie nie podoba gramatyka...
Estetyka tyczy się każdej
czw., 2013-04-18 22:33 — canis lupusEstetyka tyczy się każdej dziedziny życia, czy to życia jako życia w sensie- jego jakości. Czy objawów życia, jak czyjeś przedmioty i wypowiedzi. Estetyka nie ma konkretnej jednej dziedziny pod sobą albo kilku nawet. Ona obejmuje wszystko.
Mam mieszane wrażenia. Albo
czw., 2013-04-18 09:46 — Bruno WłaściwyMam mieszane wrażenia. Albo jesteś świetny w tym fachu albo jesteś dobrym bajkopisarzem - w czsie lektury też mi przemknęło to co Marso.
Trafiłem na takie dziewczyny
czw., 2013-04-18 18:02 — HutasTrafiłem na takie dziewczyny na jakie trafiłem i w żadnym wypadku nie mogę się nazwać fachowcem w tym
miałem szczęśćie i tyle a po za tym dochodzi czynnik zwany alkohol co pomaga w tym, nie wiadomo ile to przed klubem piły 
Każdemu z was może się takie coś trafić .
Wystarczy mieć wyjebane i nastawić się na zabawę,zwłaszcza że na drugi dzień miałem egzaminy i planowałem koło pierwszej już wrócić do domu a wróciłem kolo 4 nad ranem
cóż, skoro nie wymyślałeś a
czw., 2013-04-18 23:12 — enadiZcóż, skoro nie wymyślałeś a przekazałeś faktyczny stan rzeczy to jedyne co mogę powiedzieć, to rzecz taka że dzięki takim akcjom żałuję że rzuciłem w lipcu palenie
.
"i powiedzieć kurwa przestan smęcić chodż się całować" - 100% racji
Życzę dalszych sukcesów i nie ukrywam - dał mi blog do myślenia.
Miło mi słyszeć takie słowa
pt., 2013-04-19 20:13 — HutasMiło mi słyszeć takie słowa od ciebie bo wkońcu po to napisałem bloga żeby pewne informacje przekazac .
a jeśli chodzi o palenie to jae jestem sportowcem więc nie palę na codzien ,tylko kluby