Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Teraz to jest naprawdę gówniany blog...

Jako, że ostatnio rozczarowałem niektóre osoby swoim blogiem... za mało był gówniany...teraz ten blog będzie poprostu gównem płynący...

Jesteś gównem...tak jestes nim...
Niczym wiecej jak gównem... uświadom sobie że życie cie wysrało...jestes takim samym gównem jak cala reszta gówien..

leżysz teraz w klopie... poczekaj aż ktoś pociągnie za sznureczek od spłuczki...
Czujesz?? Czujesz ja woda cie odmywa, spływasz wąską rurą...jest ciemno i nie wiesz co jest za rogiem...
Uwazaj papier...

Jakim gównem jesteś??
Twardym niczym skała, które odbija sie od rury...plynie dalej?
Czy jestes jak rozwloniona sraka która po chwili się rozpływa i nic nie pozostaje??
Może jestes w połowie żadki...cześc ciebie zniknie, ale pozostanie jeszcze kawałek?

Miało byc gównianie wiec przez chwile było...

Jestes Pua? jestes alfa? jestes beta? jestes matołem? jestes cpunem? jestes ze strachu czesącym sie gościem? jestes prawiczkiem? jestes gwiazdą? jestes facetem? jestes niesmiały? jestes mężczyzną? Jestes pizdą?

Kim jestes?? Kim qrwa jestes?
Wiesz kim ja jestem?

Ja jestem Ryszard...

Nie rysiu z klanu... nie rysiu peja...poprostu Ryszard i jestem bogiem...

Nie wiem, czy do ciebie cos dotarlo...czy cos z tego wyciagniesz...a może poprostu to jest tak gówniane że do nikogo nie dotrze... to i tak jest nie istotne...

POPROSTU OTWÓRZ OCZY...
rozejżyj się do koła...pomysl co widzisz...jaka rzeczywistosc masz wokoło siebie...zmieniaj ją na swoje podobieństwo...tworz swiat na nowo...bo "ty tez jesteś bogiem, tylko wyobraz to sobie"

Nie nakładaj na siebie niepotrzebnych etykietek...
Nałoż tą jedną...reszta sie nie liczy...nic sie nie liczy...liczy sie tylko ten swiat który stworzysz...
Nie zastanwiaj sie nad pierdołami...olej zbędne analizy...działaj...podejmuj decyzje...
Nie ważne czy bedzie dobra...ważne że ją podjełeś...

Każda akcja wywołuje reakcje...każda rekcja wymaga akcji...
Jeśli rozpoczniesz swoją podróż to nie zatrzymuj się nawet na chwile...

Paece and love bogowie...

Odpowiedzi

Musiałeś mieć mocne emocje

Musiałeś mieć mocne emocje pisząc to wyczuwam duuużo energii.
Wiesz nie zamierzam cię nawet obrażać. Samo napisanie tego pewnie dodało ci bardzo dużo dobrej mocy hehe.
Mam nadzieję ,że wypowiadający się tu poniżej mnie nie będą się utożsamiać z gównem o którym piszesz i zrozumieją metaforę. A tak właściwie dlaczego użyłeś gówna ? Laughing out loud

Ps; Patrz teraz ,napisałeś "Nałoż tą jedną..". Nie wiem czy liczę dobrze ,ale zauważyłem ,że ty wielki mistrz błyskotliwości i inteligencji dałeś sobie co najmniej 2 etykiety "Ja jestem Ryszard...","jestem bogiem...". hehe Laughing out loud

Ja = Ryszard = Bóg

Ja = Ryszard = Bóg
Smile

Na tej zasadzie Skoro tak to

Na tej zasadzie Laughing out loud Skoro tak to wszystko idzie do jednego worka Laughing out loud co znaczy ,że wszystko jest wszystkim brawo. Pua = alfa = gwiazda = facet =mężczyzna .
Matoł= beta = ćpun = ze strachu trzęsący się gość = prawiczek = niesmiały = pizda.

Dla mnie "Pua = alfa =

Dla mnie "Pua = alfa = gwiazda = facet =mężczyzna" to nie jest synonim tego samego...ale to jest moj swiat...moje spojrzenie na rzeczywistośc...
Może dla ciebie jest... tego nie wiem...
Nie potrzebnie wszystko spłaszczasz...świat nie jest jedno wymiarowy...ma głebie...
Możemy wszystko zestawiac sobie tak jak chcemy...wszystko moze byc wszystkim a moze nie byc nic...
Tylko od ciebie zalerzy co jest czym...

Portret użytkownika Rafał89

Dodaj więcej wielokropków

Dodaj więcej wielokropków będzie się przyjemniej czytać -.-'

"spływasz wąską

"spływasz wąską rurą"

Dlaczego wąską? Przecież rura spływowa od klopa jest gruba Smile Jak się nie mylę ma ponad 10cm średnicy. Pamiętam jak byłem dzieckiem zawsze fascynowała mnie wielkość tej rury. Podczas wizyty w kiblu nie raz się jej przyglądałem i postrzegałem ją jako królową rur Laughing out loud Reszta tekstu jest ok

ja wciąż przerabiam początek

ja wciąż przerabiam początek bloga....chyba dzis nie zasne

Portret użytkownika canis lupus

Chyba się pójdę umyć...

Chyba się pójdę umyć...

taki mial byc... liczylem ze

taki mial byc... liczylem ze ktos napisze "gówno" ale "dno" też mnie satyfackjonuje. THX Smile