Widzisz piekną kobiete. Nie mysl o niczym i idz, nic nie musisz, idz i zobacz co z tego bedzie, nie musisz nic zrobic nie ma zadnego zadania do wykonania. Idz, ciesz sie z interakcji, zobacz co z tego bedzie!
Widzisz samochod swojego starego. Nie mysl o niczym, nawet o tym, ze nigdy kurwa nie siedziales za kolkiem, a tylko z dwa razy na pasazerce. Wsiadaj do auta, smialo, zobacz jak to bedzie !!! Nie musisz nic robic, nawet nie wciskaj gazu, pewnie samo pojedzie... Ciesz sie tym, ze tak zajebiscie sie siedzi w tym samochodzie i jakie to wogole proste nim jechac ! Ty tylko wsiadles, a reszta zrobila sie sama.
Jak fajnie, ze zrozumiales o co mi chodzilo ; )
Dokladnie, bo kobieta moze Cie przeciez zabic, pobic, a juz wogle to moze powiedziec "spadaj" i co wtedy. ; )
rozumiem ze jest to odpowiedz na bloga nizej i jesli tak to zgadzam sie w 100% po co komu to wszystko po milion razy direct czy nie direct ktora rutyne uzyc... nosz kurwa poprostu podejdz i ciesz sie interakcją
rozumiem ze jest to odpowiedz na bloga nizej i jesli tak to zgadzam sie w 100% po co komu to wszystko po milion razy direct czy nie direct ktora rutyne uzyc... nosz kurwa poprostu podejdz i ciesz sie interakcją
Parafrazując: "Nie licząc próby opisu sytuacji poniżej wszelkiej krytyki... co to ma być?"
Żyję wg przekonania, że życie jest proste, a ludzie je niepotrzebnie komplikują. Ale człowieku, ze skrajności w skrajność?
Równie dobrze treść twojego bloga mogłaby być treścią całej strony. Ale czy wtedy pomogłaby ona tylu ludziom? Wątpię.
"ciesz sie z interakcji"
A powiedz mi, jak zestresowany facet o niskim poczuciu własnej wartości ma się cieszyć z interakcji, skoro serce mu wali jak młot, a ręce drżą jak w ostatniej fazie Parkinsona?
"A powiedz mi, jak zestresowany facet o niskim poczuciu własnej wartości ma się cieszyć z interakcji, skoro serce mu wali jak młot, a ręce drżą jak w ostatniej fazie Parkinsona?"- Moze wlasnie to powiedziec, ze czuje sie tak, jak juz powie to ten stres minie a kobieta uwierz mi doceni jego spojnosc ; )
Moje zdanie jest takie, ze lewa w zupelnosci do szczescia wystarczy. Sam w drodze swojego rozwoju przeszedlem przez rutyny co uwazam jako blad oczywiscie dla siebie blad ; )
I nie kozacz tak.
Zastawiam sie jak tam z praktyka u tych wielkich mistrzow teorii. ; )
Ramosel. Wiedza jest ważna, ale jak czytasz a nie praktykuejsz to jest to tylko ciekawostka. Fjaniejsze są umiejętności, które nabywa się przez zapierdalanie.
Lewa wystarcza, to fakt. Co do schematu podrywu... wszystko można sprowadzić do schematu. I nie jest to wcale złe. Pod warunkiem, że traktujesz to jako materiał pomocniczy. Inaczej wyjdzie sztucznie i żaden schemat nie pomoże.
Rutyny? Patrz wyżej.
Wielcy mistrzowie teorii? Nie wiem o czym mówisz.
Mam nie kozaczyć? Toż to jeden z rodzajów krytyki.(ironia, wiem, że przez internet ciężko to wyczuć)
Nie miałem na celu naskoczyć na twą osobę. Jeśli to zrobiłem to całkowicie niechcący. Co nie zmienia faktu, że twój blog mi się nie podoba. Tak samo jak nie podoba mi się hejtowanie czyjegoś stylu gry. A dokładnie tym jest ta cała wojna NLP/Rutyny/Schematy itp. vs Naturalność. Czysty hejting.
Nie musi Ci sie podobac nie dbam o to, nie musisz sie ze mna zgadzac masz takie prawo, tak jak ja mam prawo wyglosic swoje zdanie.
Czy gdzies narzucam swoje zdanie? Czy gdzies swtierdam, ze to co robie jest najlepsze, i kazdy powinien sie do tego stosowac, ze to najlepsza droga? Wcale nie musi, dla mnie jest co nie znaczy, ze musi dla innych, jeszcze raz czy pytam czy gdzies oceniam, narzucam, zmuszam kogos do czegos? Nie! Przedstawiam tylko swoje zdanie.
I uwazam, ze wiele osob powinno odnalezc w tym swoja droge, a rutyny i schematy moga mu z lekka blokawac poznanie swojej drogi co nie znaczy, ze taki ktos nie moze wlasnie odnalezc sie w tej drodze, drodze, w ktorej akurat to (rutyny, itp) beda dla niego dobre ; )
"Schemat podrywu. By Ramosel - ten blog pokazuje jaki to ty jestes mądry"
Smart, a jakos dzialam i mam rezultaty, dobre rezultaty i moje interakcje sa takie jakie chce. Ciesze sie i dzialam i robie jak dla mnie wielkie rzeczy i nie musze miec jakiegos schematu czy niewiadomo czego by miec jakies glupie nc, z ktorego i tak pewnie nie skorzystam, a zrobilem go by napedzic swoje ego ( do nikogo tutaj nie nawiazuje ) ; )
Uwaga! Tematy odzyskiwania ex, powrotów do byłych kobiet - są tu zabronione i będą USUWANE. Jeśli już chcesz, to szukaj rozwiązania na www.jakodzyskacbyla.pl
Odpowiedzi
Taaa... Widzisz samochod
wt., 2012-03-20 18:10 — skautTaaa...
Widzisz samochod swojego starego. Nie mysl o niczym, nawet o tym, ze nigdy kurwa nie siedziales za kolkiem, a tylko z dwa razy na pasazerce. Wsiadaj do auta, smialo, zobacz jak to bedzie !!! Nie musisz nic robic, nawet nie wciskaj gazu, pewnie samo pojedzie... Ciesz sie tym, ze tak zajebiscie sie siedzi w tym samochodzie i jakie to wogole proste nim jechac ! Ty tylko wsiadles, a reszta zrobila sie sama.
Jak fajnie, ze zrozumiales o
wt., 2012-03-20 18:26 — RamoselJak fajnie, ze zrozumiales o co mi chodzilo ; )
Dokladnie, bo kobieta moze Cie przeciez zabic, pobic, a juz wogle to moze powiedziec "spadaj" i co wtedy. ; )
rozumiem ze jest to odpowiedz
wt., 2012-03-20 19:32 — varvikrozumiem ze jest to odpowiedz na bloga nizej i jesli tak to zgadzam sie w 100% po co komu to wszystko po milion razy direct czy nie direct ktora rutyne uzyc... nosz kurwa poprostu podejdz i ciesz sie interakcją
rozumiem ze jest to odpowiedz
wt., 2012-03-20 19:32 — varvikrozumiem ze jest to odpowiedz na bloga nizej i jesli tak to zgadzam sie w 100% po co komu to wszystko po milion razy direct czy nie direct ktora rutyne uzyc... nosz kurwa poprostu podejdz i ciesz sie interakcją
DLA MNIE TO JEST GŁÓWNA I
wt., 2012-03-20 20:48 — FanDLA MNIE TO JEST GŁÓWNA I ULUBIONE!
Najlepszy i najtreściwszy blog tej strony.
Dzięki ci za niego. Ja się produkuję w blogach,a ty w 5zdaniach to wszystko opisałeś.
NO I PO CH.J NAM TO?
wt., 2012-03-20 21:04 — misiekstyleNO I PO CH.J NAM TO?
NABIJAMY STATYSTYKI?
Parafrazując: "Nie licząc
wt., 2012-03-20 21:09 — JaremParafrazując: "Nie licząc próby opisu sytuacji poniżej wszelkiej krytyki... co to ma być?"
Żyję wg przekonania, że życie jest proste, a ludzie je niepotrzebnie komplikują. Ale człowieku, ze skrajności w skrajność?
Równie dobrze treść twojego bloga mogłaby być treścią całej strony. Ale czy wtedy pomogłaby ona tylu ludziom? Wątpię.
"ciesz sie z interakcji"
A powiedz mi, jak zestresowany facet o niskim poczuciu własnej wartości ma się cieszyć z interakcji, skoro serce mu wali jak młot, a ręce drżą jak w ostatniej fazie Parkinsona?
I znow autor dokłada sie do
wt., 2012-03-20 21:21 — SmartI znow autor dokłada sie do wojny naturalnosc vs rutyna
Gratuluje -.- i przestańcie !
jestem w stanie zrobić podejscie bez sztuczek, bez rutyn bez zadnych negów, rutyn i innych chujów - mójów
ale powiedz mojemu koledzy ktory nigdy nie podszedł do kobiet " idz, powiedz czesc i pogadaj " wiesz o co zapyta?
- ale kurwa o czym...
Schemat podrywu. By SunLight - ten blog uczy
Schemat podrywu. By Ramosel - ten blog pokazuje jaki to ty jestes mądry
dziekuje,
Smart.
"A powiedz mi, jak
wt., 2012-03-20 21:19 — Ramosel"A powiedz mi, jak zestresowany facet o niskim poczuciu własnej wartości ma się cieszyć z interakcji, skoro serce mu wali jak młot, a ręce drżą jak w ostatniej fazie Parkinsona?"- Moze wlasnie to powiedziec, ze czuje sie tak, jak juz powie to ten stres minie a kobieta uwierz mi doceni jego spojnosc ; )
Aha. Kurwa, przecież to
wt., 2012-03-20 21:41 — JaremAha. Kurwa, przecież to GENIALNE jest. Ale ja głupi byłem studiując lewą stronę... wystarczyło poczekać na twój blog.
I oczywiście znasz to z autopsji.
Moje zdanie jest takie, ze
wt., 2012-03-20 21:46 — RamoselMoje zdanie jest takie, ze lewa w zupelnosci do szczescia wystarczy. Sam w drodze swojego rozwoju przeszedlem przez rutyny co uwazam jako blad oczywiscie dla siebie blad ; )
I nie kozacz tak.
Zastawiam sie jak tam z praktyka u tych wielkich mistrzow teorii. ; )
Ramosel. Wiedza jest ważna,
wt., 2012-03-20 22:05 — FanRamosel. Wiedza jest ważna, ale jak czytasz a nie praktykuejsz to jest to tylko ciekawostka. Fjaniejsze są umiejętności, które nabywa się przez zapierdalanie.
Fan a o czym ja mowie ? ;
wt., 2012-03-20 22:18 — RamoselFan a o czym ja mowie ? ; )
Jestesmy podobnego zdania, tak mi sie wydaje ; )
to gitara o to chodzi jest
śr., 2012-03-21 11:49 — Fanto gitara o to chodzi jest gitara
O moją praktykę się nie
wt., 2012-03-20 22:05 — JaremO moją praktykę się nie martw. Robię swoje
Lewa wystarcza, to fakt. Co do schematu podrywu... wszystko można sprowadzić do schematu. I nie jest to wcale złe. Pod warunkiem, że traktujesz to jako materiał pomocniczy. Inaczej wyjdzie sztucznie i żaden schemat nie pomoże.
Rutyny? Patrz wyżej.
Wielcy mistrzowie teorii? Nie wiem o czym mówisz.
Mam nie kozaczyć? Toż to jeden z rodzajów krytyki.(ironia, wiem, że przez internet ciężko to wyczuć)
Nie miałem na celu naskoczyć na twą osobę. Jeśli to zrobiłem to całkowicie niechcący. Co nie zmienia faktu, że twój blog mi się nie podoba. Tak samo jak nie podoba mi się hejtowanie czyjegoś stylu gry. A dokładnie tym jest ta cała wojna NLP/Rutyny/Schematy itp. vs Naturalność. Czysty hejting.
Nie musi Ci sie podobac nie
wt., 2012-03-20 22:17 — RamoselNie musi Ci sie podobac nie dbam o to, nie musisz sie ze mna zgadzac masz takie prawo, tak jak ja mam prawo wyglosic swoje zdanie.
Czy gdzies narzucam swoje zdanie? Czy gdzies swtierdam, ze to co robie jest najlepsze, i kazdy powinien sie do tego stosowac, ze to najlepsza droga? Wcale nie musi, dla mnie jest co nie znaczy, ze musi dla innych, jeszcze raz czy pytam czy gdzies oceniam, narzucam, zmuszam kogos do czegos? Nie! Przedstawiam tylko swoje zdanie.
I uwazam, ze wiele osob powinno odnalezc w tym swoja droge, a rutyny i schematy moga mu z lekka blokawac poznanie swojej drogi co nie znaczy, ze taki ktos nie moze wlasnie odnalezc sie w tej drodze, drodze, w ktorej akurat to (rutyny, itp) beda dla niego dobre ; )
misiekstyle- oczywiscie ; )
wt., 2012-03-20 21:20 — Ramoselmisiekstyle- oczywiscie ; )
"Schemat podrywu. By Ramosel
wt., 2012-03-20 21:37 — Ramosel"Schemat podrywu. By Ramosel - ten blog pokazuje jaki to ty jestes mądry"
Smart, a jakos dzialam i mam rezultaty, dobre rezultaty i moje interakcje sa takie jakie chce. Ciesze sie i dzialam i robie jak dla mnie wielkie rzeczy i nie musze miec jakiegos schematu czy niewiadomo czego by miec jakies glupie nc, z ktorego i tak pewnie nie skorzystam, a zrobilem go by napedzic swoje ego ( do nikogo tutaj nie nawiazuje ) ; )
O ........ Stresciłes
śr., 2012-03-21 08:22 — Airboy000O ........ Stresciłes wypociny wiekszosci tematów w jedna 'pigułke' i o to chodzi !!
Wszystko na temat.
pt., 2012-03-23 22:50 — ColdPlayWszystko na temat. Automatycznie neguje to 90% kretyńskich blogów z tej strony, gdzie w co drugim koleś odkrywa Amerykę.