Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Rok za mną, podsumowanie + mały raport z NG od EnjoY

Portret użytkownika EnjoY

Kolejny rok za mną, nie mam lat z końcówką -naście tylko dwadzieścia. Czas na podsumowanie co przez ten rok zrobiłem, czego nie oraz czego mi zabrakło w dziedzinie Pick Up.

Co poszło na +
+ | Nie da się ukryć że widzę w sobie zmianę charakteru na lepsze, mam więcej pewności siebie oraz moje samopoczucie w gronie ludzi jest lepsze.
+ | Na plus poszły też moje kontakty z kobietami, mimo że nie udało mi się wiele ugrać to w porównaniu do roku wcześniejszego jest znacznie lepiej
+ | Nawiązałem kontakt z kilkoma osobami ze społeczności, z częścią się spotkałem, dobrze jest pogadać z kimś w temacie
+ | znaczna poprawa jest na NG, mimo że nie potrafię podejść do dziewczyny w klubie np. przy barze, to całkiem dobrze idzie ściąganie ich z parkietu taniec-> izolacja nie mając przy tym większych excusów.
+| sama rozmowa z dziewczynami również uległa poprawie. Niegdyś tematy typu "Jak zanudzić dziewczyne"
-co tam w szkole,
-po tej szkole i tak pracy nie znajdziemy ( się dziwie że one nie zasneły Laughing out loud)
Teraz te tematy omijam szerokim łukiem a zastąpiłem je : wróżenie z ręki, PPP (Projekcje Przyszłych Przygód), rozmowy o marzeniach, pasjach itp.

Co na + nie poszło mimo że liczyłem na to
- | Mimo nie wielkiego doświadczenia z kobietami nie potrafię podejść podczas DG i otworzyć dziewczyne, brakuje mi tego.
- | Spodziewałem się że będę w stanie otwierać dziewczyny w klubie poza parkietem. Nie udało się przełamać.

Moje plany na najbliższy rok:
- kupić sobie w końcu zegarek
- mimo że matury popisane już to się dostać na studia do Olsztyna
- się przełamać na DG
- się przełamać na NG- otwarcie poza parkietem
- nauczyć się tańczyć solo
- spotkać z kilkoma osobami ze społeczności
- skoczyć na spadochronie i przeżyć Laughing out loud

Przemyślenia popisane, zajrze tu za rok i zobaczę jak to się ułożyło.

Dodatkowo opisze tu akcję z ostatniego NG by nie pisać nowego bloga i póki pamiętam.

I. Nie duży klub, tańczę z dziewczyną. (J-ja, T -target)
J: Chodź odpocząć *i prowadzę do wolnych kanap, po drodze mijamy Marisuza, na forum jako "mariaci" z jego targetem, kolezanka mojego celu.
J: będziesz się tak uśmiechać czy się przedstawisz?
T: Target
J: Enjoy *podajemy sobie ręce
J: Pięknie pomalowane paznokcie *jasnoniebieski kolor tak jak kolor sukienki
T: Dzięki
J: Mi by raczej nie pasował * uśmiech i kłade obok swoją dłoń
T: No raczej nie, facet nie powinień malować paznokci ale powinien dbać o nie.
J: A jak tobie moje?
T: Bardzo ładne
J: Dzięki staram się
J: Chcesz się dowiedzieć czegoś o sobie?
T: pewnie
Powróżyłem jej z ręki, zapytałem o 3 cechy które by odzwierciadlały jej osobę cały czas trzymając jej dłoń. Ona zapytała o 3 moje cechy. Luźna rozmowa.
T: muszę lecieć do koleżanek
J: ok. Co możemy zrobić żeby kiedyś się spotkać?
T: no nie wiem, może mi wywróżysz *kto mieczem wojuje...
J: no nie wiem, może ty wywróżysz?
T: Wiesz, nie wiem, niektórzy w wakacje nie mają nic do roboty a ja będę sporo jeździć bo mam wyjazdy
J: taneczne?
T: też, ale i na studia plastyczne egzaminy, ale zawsze jest cień szansy...
J: taki jak ten? *pokazuje cień od szklanki
T: ale jeszcze się zobaczymy na parkiecie
J: Ale musisz mnie wziąć do tańca, ok leć

Więcej nie tańczyłem, powinienem jakoś odbić z tym telefonem ale nic nie wpadło mi do głowy. Widziałem ją tego samego wieczoru w innym klubie i powinienem zagadać ale czemuś tak nie zrobiłem. Nie udało się domknąc ale też jest dobrze. Smile

Zmiana klubu, jest impreza łaczona dwóch liceum. Impreza 15+ ale wejściówki opłacone to zostajemy. Chwile posiedzieliśmy i postanowienie- idziemy na parkiet i zawijamy.
Ja, mariaci i jeszcze 1 kolega wchodzimy na parkiet, nie zdązyłem się ogarnąc a mariaci bierze panne do tańca, kolega mu winguje, ja zostałem sam. Chwile tańcze sam i myślę trzeba znaleźć 3set i sobie coś wziąść. Nagle jest trójka dziewczyn, excus, nie daje rady. Tańcze chwile sam i widzę jak niska rudowłosa dziewczyna się uśmiecha. Nie zbyt ładna to olewka, tańczę a ona znów się uśmiecha, lepiej to niż nic? Podchodzę
J: będziesz tak się uśmiechać czy podejdziesz w końcu?
T2: ale ty też możesz podejść.
Biorę ją do tańca, ona wręcz wpycha swoją pupę w moje krocze. Chwilę jeszcze tańczę i zostawiam ją. Zapewne mógłbym to ugrać ale dziewczyna kompletnie nie w moim guście.
I tak sobota przemineła, w końcu zaczeło coś się dziać. Jeśli tak pójdzie dalej to odłoże kilka akcji i opiszę w oddzielnym blogu. Pozdro i piąteczka Wink

Odpowiedzi

Portret użytkownika EnjoY

planuje i planuje kupic ale

planuje i planuje kupic ale jakoś nie wychodzi Laughing out loud Jeszcze nie wiem jaki konkretnie

Portret użytkownika Rain

Ja odkładam na mercedesa sls

Ja odkładam na mercedesa sls 63

Portret użytkownika Horseq

Dobrze, że jesteś

Dobrze, że jesteś Wink

Nie wiem, czy można tu

Nie wiem, czy można tu reklamować zegarki, ale polecam Seiko SNAE67P1. Cena zaporowa co prawda, no ale ja po premii sobie sprawiłem i ani przez chwile nie żałowałem...

Szkoda że Ci nie udało się z

Szkoda że Ci nie udało się z tą pierwszą...a ta ruda to strasznie zła ? Jak Ci wpychała tyłek w Twoje krocze to widać że leciała na Ciebie.

Nawet po kilku browarach czy drinkach nie byłaby dobra Smile ? Aż tak bardzo nie w Twoim typie ;> ?

Wiesz zawsze można puknąć czy przelizać,zawsze to jakieś nowe doświadczenie i zwiększenie pewności siebie nie Wink ?

Portret użytkownika AndrzejM

Miśku, co Ty żeś ze sobą

Miśku, co Ty żeś ze sobą robił przez ten cały rok?? Tak się składa, że niedługo i mój jubileusz ze stroną (też rok). Jak można od roku znać stronę i nie potrafić podejść zagadać do dziewczyny na DG/NG?? Co Ty przez ten cały rok robiłeś ?

Fajnie, że masz co wpisać do plusów, ale moim zdaniem za bardzo się ze sobą cackałeś! Myślisz, że mi serce nie waliło jak miałem pierwsze podejścia robić? Myślałem, że zaraz zejdę z tego Świata ze stresu! Ale czy to oznacza, ze stchórzyłem i nie podszedłem! Nie!!! Dlaczego? Bo bez tego nie ma rozwoju!

Weź się ogarnij. Nie cackaj się ze sobą jak baba (typu: dziś nie, jutro, kolejnym razem...), tylko działaj!!! To Cię nie zabije! A co jeśli dziewczyna powie Ci "odczep się" albo "spierdalaj"? Jak to co??!! Jakaś kobieta, która nic o Tobie nie wie śmie tak się do Ciebie odezwać! Ja traktuję to jako pierwsza kwalifikację z mojej strony - jeśli kobieta jest chamska to się cieszę, że od razu pokazała swoją twarz. Ja lubię sympatyczne, miłe dziewczyny, a nie chamki i prostaczki. Ty pewnie też, więc jak Cię tak potraktuje to po prostu uciesz się, że nie będziesz miał z nią więcej do czynienia Smile

BIERZ SIĘ W GARŚĆ! Nie chcę wejść na tą stronę za rok i przeczytać, że jesteś prawiczkiem i nadal nie umiesz podejść porozmawiać z kobietą!