Witam wszystkich tutaj zgromadzonych Puas'ów pseudo puas'ow i innych 
To jest moj pierwszy blog, ktory zdecydowalem sie napisac popijajac drinki i pijac za moje zdrowie....
Jeśli trafiłes na tego bloga bo chcesz sie dowiedziec czegos nowego to złe trafiłes, ten blog to moj progress jaki zrobiłem przez ostatnie kilka miesiecy...
W tym blogu chce podziekowac za powstanie tej "zajebistej" strony zwłaszcza Gracjanowi za jego genialny pomysł i jego bezinteresowne pomaganie ludziom i chęci, naprawde stary kawal dobrej robty odpier*oliłes... wybacz za przekleństwa 
ale nie tylko Gracjanowi chce podziekowac, bo nie tylko on mi pomogł jeszcze spoleczenosc zgromadzona na tej stronie, dziekuje i wam ! tym lepszym doswiadczonym i tym "troche" gorszym ktorzy jeszcze sie ucza - Powodzenia wam zycze !
Naprawde wiele sie nauczylem dzieki tej stronie i ludziom, wiele zrozumialem i wiele dalo mi do myślenia.
Spoczatku myslalem: Co wy za bzdury pier*olicie o czym wy w ogole rozmawiacie, ale gdy zagłebiłem sie w wasze blogi przemyślenia, doswiadczenia to stwierdzilem ze cos w tym jest... Mi tez nie wychodzilo z kobietami na poczatku tak jak wam, do dzis mi nie wychodzi tak jakbym chcial, ale jest o 180 stopni o wiele lepiej ale to tylko dzieki wam i moim własnym chęcia...
Zaczełem praktykowac to wszystko i sie uczyc, i czuje sie DZIŚ 100% lepiej, pełen euforii i zadowolenia ze trafilem własnie tutaj- DO WAS...
Dziś juz nie mam leku do podejscia i porozmawiania o byle czym z nieznajoma kobieta, sprawia mi to radość. Nigdy nie myślalem ze moze to byc tak łatwe i proste. Nie mam problemu juz z raportem i zaciekwieniem owej kobiety mą osoba. Nie ma w zyciu nic piękniejszego niz poznawanie i bycie w towarzystwie pieknych kobiet.
Ale nie martwcie sie nie zapomniałem tez o samym sobie o własnej wartosci i tego czego oczekuje od własnego JA, o tym co jest dla mnie najwazniejsze w zyciu... i nigdy o tym nie ZAPOMNE. Chce dązyc do własnego szczescia i spełnienia moich najwiekszych marzeń wiem ze to mi sie uda, dzieki WYTRWAŁOŚĆI i ciezkiej pracy, ale bez tego nie ma niczego trzeba CHCIEC by cos osiagnac, ZMIENIC SIEBIE LUB WLASNE OTOCZENIE....
Jeszcze raz wielkie dzieki wam, mam nadzieje ze i JA kiedys bede mogl komus bezinteresowanie pomóc tak jak to robi Gracjan -BEZINTERESOWNIE... Jeśli komus bede mogl pomóc to smiało moze pisac na priv, chetnie pomoge.
Zycze Powodzenia nowym uzytkownikom jak i tym z doswiadczeniem - SZCZESCIA!!
Pozdrawiam Majster 
Odpowiedzi
popraw orty bo to boli jak
sob., 2012-10-06 21:26 — anonycoderpopraw orty bo to boli jak się czyta, powodzonka
Czyli dzięki stronie
ndz., 2012-10-07 12:48 — BBSCzyli dzięki stronie nauczyłeś się czegoś... Fajnie to teraz podziel swój entuzjazm oddając miesięczne kieszonkowe na konto podrywaj.org
i tak wyjdzie taniej w porównaniu ze szkoleniem 