Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

"Poderwij Inną"

Portret użytkownika White Rabbit

W tym blogu chciałbym poruszyć pewien temat. Nieraz przeglądam teamty na forum i bardzo często widze tam: "Co robic ona jest taka i owaka, cieżko ją poderwać, wali ST, udaje niedostępna, dziwna. i rady "podrywaj inne" "jak nie ta to inna" "daj sobie z nią spokój" Moim zdaniem to jest droga po najmniejszej lini oporu. Byle tylko zaruchać."Poznalem kobiete ale nie idzie po mojej mysli opiera sie udaje niedostpena i chyba trudno bedzie ja poderwac no to poznam inna moze bedzie łatwiej" Nie odpuszczajcie tak szybko bo kobieta pomyśli "miałam racje, kolejny gość chce tego samego" Starajmy się trochę albo udawajmy chociaż, że się staramy. Z doświadczenia wiem, że coś co przychodzi nam łatwo nie ma dla nas dużej wartości "łatwo przyszło, łatwo poszło" Lubię wyzwania i jeśli kobieta własnie taka jest albo taką udajae to tym bardziej chce zdobyć ta kobietę. Jest ona dla mnie ciekawaym i trudnym wyzwaniem. Nie można też tracić dla niej głowy. Lubie wysoko ustawiać sobie poprzeczke w każdej dziedzinie mojego życia, cięzko pracowac na swój sukces i jęsli długo i cieżko pracuje na sukces to wiem ze było warto. To jest moja zdanie i nie dbam o to czy się komuś podoba czy nie. Po prostu miałem ochotę coś napisać. Robię to na co mam ochotę:)

PS: takie moje luźne przemyślenia po kilku piwkach Smile

Odpowiedzi

Portret użytkownika hades1988

Fajny blog .Masz racje w

Fajny blog Tongue.Masz racje w sumie czemu isc po najlzejszej lini oporu... Wieksze doswiadczenie przez to sie nabywa:). Zmienie to. Nie bedzie ze jak ciezko jest to odpuszczam. Super wpis:)

Portret użytkownika Sneakers

Chuja nie fajny taaaaaaaaa

Chuja nie fajny Smile

taaaaaaaaa kurwa podrywajmy z uporem maniaka Smile moze Jessice Albe tez da sie?Smile w sumie czemu nie SUPER WYZWANIE...

Zastanówmy się czy tu o WYZWANIA chodzi.. czy o cos zupelnie innego? Przysłowiowe pojscie na latwizne wcale nie oznacza, miec dziwke za partnerke.

Kazda relacja niewazne czy Jessica Alba czy Ania z socjologii 1 rocznik, ma ten sam skutek.. tak tak glebsza relacja seks. Tu i tu dostaniemy to? I co niby jest lepiej bo Jessice Albe przeruchamy? Zastanowmy sie co daje nam ta pusta satysfakcja, ktora mozna miec praktycznie z kazda heh.... Smile

Podryw ma byc SKUTECZNY, SPONTANICZNY, PEWNY i w miare szybki.. a nie jak syzyf pod gore z kamieniem. CZasami lepiej sobie odpuscic jak laska toporna.. (juz 2 takie delikwentki odpuscilem - totalne nieporozumienia) Smile

Portret użytkownika Sneakers

... Widzisz Sneakers, upór

...

Widzisz Sneakers, upór maniaka a proste dążenie do celu to dwie różne sprawy.

Ja to wiem i ciesze się, że Ty to wiesz, ale mi chodzi o to, że NIGDY nie ma gwarancji, że ten cel osiągniemy Smile Jak nie jeesteś ograniczony to zapewne się z tym zgodzisz, bo o to mi chodzilo Smile

Są ludzie, którzy jak chcą coś osiągnąć do do tego dążą a są tacy co odpuszczają. Ci drudzy Alby na bank nie poderwą.

i znów kurwa napisze co z tego dążenia skoro niewiadomo czy osiągniemy cel? Wszak samo dazenie jest wazne nie mowie, ze nie.. ale jak "staranie sie" jest niewspolmierne do efektow to nadal mam to robic? NO FUCKING WAY, mi szkoda czasu kiedy stac mnie na cos lepszego. Nie przekladam chorych dazen do celu nad prawdziwym uczuciem, szczesciem Smile Tak czasami niektorzy pisza jakby samo dązenie ich totalnie jarało a nie osiągniecie CELU Smile Nastepna sprawa czemu myslisz, ze odpuszczajac laske, która jest TRAGICZNA (z perspektywy czasu) sprawi się, ze nie poderwe? moze nie ją, ale inna jak najbardziej Smile Nie wiem po co sie ograniczac:)

Na tej stronie właśnie uczymy się technik które pomagają nam w przezwyciężeniu tego oporu kobiety.

No i znow..co kurwa z tego, ze sa te techniki.. zrozumcie w koncu, ze niektore "odmowy" kobiety, jej slabsze dni, jej momenty w zyciu nie sa uzaleznione od naszych poczynań. Uwodzenie jest na plaszczyscie tylko uwodzenia, techniki na podryw. My nie jestesmy psychologami, ginekologami w jednym. Uwodzenie to bardzo WĄSKA dziedzina, która nie ma 100% skutecznosci. Ja będac na tej stronie bardzo dlugo (2konto jakby co) powiem Ci, ze co z tego, ze znam w chuj technik, ze jestem pewny siebie bla bla bla, jak nie ma 100% skutecznego podrywu. Wy zakladacie chuj wie jakie cele.. a jak laska nie bedzie z wami "wspolpracowac" to bedzie juz upor maniaka.. masochizmy, denne pytania na forum i inne "super wyzwania", kurwa po co tracic czas? chcecie seksu to czemu z inna tego nie zrobicie? Smile w koncu to TYLKO seks.. uczucia? Nie wierze w jedna jedyna milosc wiec zapytam jeszcze raz KURWA PO CHUJ TEN UPOR MANIAKA NA JEDNA KOBIETE?

Jeżeli ktoś radzi tylko "idź do innej" , to bez sensu jest siedzieć na tej stronie i uczyć się uwodzenia. Po prostu biegajcie od dziewczyny do dziewczyny a może któraś da... Jak zlewka, to następna i następna... Na sto otwarć może jedna się skusi.

No i chuj... lepsze takie radzenie niz mowienie "katuj sie chlopie ale wiedz ze nic nie bedzie bo to tragiczna laska" - tak mam pisac? ok nastepnym razem bede dla was brutalniejszy i bardziej szczery SPOKO Smile

Poza tym.. z laska "szarpiesz sie" to nie wierze, ze próżnujesz i nie podrywasz innych... to jest normalna praktyka na tej stronie.. wiec nie rozumiem, skad oburzenie sie na zwrot "bierz sie za inne".. no chyba, ze ty tak nie robisz to spoko, jak chcesz czasami marnowac czas na jakas ograniczona laske to prosze bardzo:)

Prawdziwy uwodziciel wie kiedy sobie odpuscic Smile

Portret użytkownika Sneakers

Przecież nigdy nie wiemy czy

Przecież nigdy nie wiemy czy osiągniemy cel. Podchodząc do kobiety chcemy ją poznać bliżej. Może się udać a może się nie udać. To zależy tylko od nas . Tak jak na moich studiach. Na pierwszym roku było 150 osób a teraz jest 40 (czwarty rok). Sam byłem blisko odpadnięcia, ale się nie poddałem. Inni (ci słabi) poddawali się i odpadli. Proste. Naturalna selekcja oddzielająca ludzi inteligentnych z potencjałem od reszty. Tak samo z kobietami które mają jakąś wartość. One muszą przesiać frajerów od prawdziwych mężczyzn którzy dążą do celu. I go osiągają (Obejrzyj film "Hitch" to może zrozumiesz o co mi chodzi).

No właśnie sam piszesz, że "może się uda może nie" więc nie rozumiem po co się czepiasz chłopaków, którzy robią sobie własną selekcję? Sam sobie zaprzeczasz Smile A ta analogia do studiów jest słabiutka i ma się nijak do uwodzenia Smile Nadal twierdze, że jesteś ograniczony.. a dlaczego? Czasami ma się pecha w zdaniu egzaminu, nieobiektywna ocenia np na examie ustnym, nieświadome podpadnięcie wykładowcy.. RÓŻNE RZECZY się dzieją.. no ale łatwiej napisać "selekcja inteligentnych od głupich" Smile co do filmu Hitch to juz dawno temu oglądalem takze daruj sobie Smile

nie rozumiem tego zdania...
az taki niekumaty jestes? Nigdy laski nie olales bo sie pomyliles co do niej? albo nie przeszla proby kwalifikacji? poza tym cytujesz cos wyrwane z kontekstu.. dalej przeczytaj Smile

Jasne, że nie będzie masochizmów jeżeli kobieta nie będzie ze mną współpracować w późniejszej fazie znajomości, bo sobie odpuszczę (więcej o tym na końcu tego komentarza). Problem polega na tym, że byle jaka sytuacja a każdy radzi "Idź do innej" ,zamiast naprawdę poradzić. Wszyscy doskonale wiemy, że podchodząc do kobiety to ona ma wyższą wartość od nas. Naszym zadaniem jest zwiększyć maksymalnie naszą wartość, aby być być równomiernym partnerem w danej relacji.

Naszym zadaniem? A to ja MUSZE KONIECZNIE? moze ja nie chce? a jak nie chce to robie cos zle? moze umiem laske tak zlustrowac w 10 min, ze wiem iz nie nada sie dla mnie? to mimo wszystko dalej mam sie katowac? Ej stary uszanuj to, że ktos kto sobie odpuszcza (z logicznych przyczyn) nie oznacza ze sie poddaje, tylko po prostu ma inne zdanie od Twojego Smile heh.

Skoro dla Ciebie kobieta jest tylko od kiszenia ogóra, to nie wiem o czym my rozmawiamy. Bieganie za każdą kobietą, jak pitbul z wywieszonym różowym fiutem nie jest męskie. Uwierz mi. Ja osobiście wierzę w uczucia. Wierzę, że się zakocham i stworzę z kobietą fantastyczny związek. Wierzę również, że moja przyszła żona nie jest łatwa i nie daje każdemu komu popadnie. Wierzę, że warto będzie się o nią starać (nawet jeżeli na początku sama mnie będzie spławiać).

Ehh a gdzie ja napisałem tak? Smile nie wkladaj mi w usta slow ktorych nie wypowiedzialem Smile jakbys zauwazyl napisalem tam slowo "Uczucia" Smile seks swoja droga.. ale o uczuciach tez napisalem.

Ale ty klniesz... myślisz, że w ten sposób mocniej uargumentujesz swoje tezy? Wracając do tematu, skąd wiesz, że kobieta która testuje i klasyfikuje mężczyzn jest tragiczna? Strasznie krzywdząca generalizacja. Krzywdząca oczywiście Ciebie. Więc nie pisz nigdy takich głupot.

Klne bo mi sie tak podoba Smile uprzedzam pytanie - przy kobietach tego nie praktykuje.. Smile skad wiem, ze CZASAMI takie kobiety sa tragiczne? po prostu umiem odroznic pseudoksiezniczki od prawdziwych kobiet Smile lepiej? Tez nie pisz takich glupot... bo strasznie sie burzysz nie tolerujac zdania innych..

Jak już wspomniałem, kobieta która nie jest łatwa i klasyfikuje mężczyzn jest dla Ciebie ograniczona? Czyli mam rozumieć, że super inteligentna/ nie ograniczona to taka która się rozkłada przed każdym, kto do niej podejdzie i coś zabełkocze?

Wez przestan nadinterpretowac bo to zalosne jest naprawde Smile pokaz mi gdzie ja tak napisalem no gdzie?Smile

Reasumując, moje podejście do uwodzenia jest takie jak ma Hitch, tytułowy bohater filmu pt. "HITCH". Gdy zaczął podrywać kobietę (grała ją Eva Mendes, nie pamiętam jak się nazywała w filmie) to ona go zlewała. Jak każdego. Myśląc, że to kolejny frajer który chce ją tylko przelecieć. Broniła się przed tego typu sytuacjami. On jednak się nie poddał i nie pobiegł (tak jak Ty radzisz) do innej. Twardo dążył do tego co chciał osiągnąć, jak prawdziwy mężczyzna.

Alez ja o tym doskonale wiem... tylko uwierz w tym filmie z taka kobieta.. dalo sie poflirtowac... ona byla dorosla DOJRZALA kobieta, ktora ma w glowie cos.. w jej zachowaniu nie zauwazylem ABSOLUTNIE nic co by mnie zniechecilo aby ja podrywac Smile to byla wlasnie taka relacja FAJNA, fajny flirt..a przelomowy moment byl wtedy jak na szybkiej randce powiedzial jej prosto w oczy tekst, ze uczyl facetow uwodzenia PO TO ABY KOBIETY ZWROCILY NA NICH UWAGE, jacy sa fajni, zeby one to dostrzegly.. Ja wlasnie tez robie tak JAK ON.. tylko wiadomo kobieta musi byc konkretna i musi WSPOLPRACOWAC.. bez tego ani rusz.

Fakt, że kobieta może być absolutnie na nie. Jeżeli widzę, że jest ABSOLUTNIE na nie, to odpuszczam. Równie dobrze, sam mogę zechcieć skończyć tę interakcję, gdyż uznam, że nie pasujemy do siebie. Jestem natomiast przeciwny odpuszczaniu na samym początku, tylko dlatego, że kobieta nie "dała dupy"... (czyt. nie była łatwa)

"Fakt, że kobieta może być absolutnie na nie. Jeżeli widzę, że jest ABSOLUTNIE na nie, to odpuszczam." - do tego zwrotu nasza dyskusja moglaby sie zakonczyc Smile i odbyloby sie bez spinki, bo napisales dokladnie to co JA do Ciebie pisze...

Ale z tym "nie dala dupy" to znow NADINTERPRETACJA wyssana z palca Smile

pozdro

Portret użytkownika Sneakers

Emotki czasami zastepuja

Emotki czasami zastepuja slowo ironia, sarkazm, zart itp. Smile Ja akurat mysle, ze mamy nawet bardzo podobne zdania i poglady, tylko te forum ogranicza dyskusje do stukania w klawiature Smile Tu nie chodzi o latwizne czy walke, tylko o to, ze chlopakom zarzucales selekcje i kwalifikowanie, a sam to czynisz Smile Przyznales mi to nieswiadomie/swiadomie wyzej.. Wiesz te Twoje wpisy brzmialy tak, ze ten kto walczy ten jest lepszy.. tak je odebralem, uwierz ja wiem co robie w podrywie z pelna swiadomoscia Smile wiem kiedy komus doradzic "bierz sie za inne" i wiem kiedy doradzic cos konkretnego. Wszystko zalezy od punktu siedzenia. Ponadto ciagle jestem przy zdaniu, ze nie wszystko w 100% zalezy od NAS w podrywie. Wazne jest wlasnie na jaka laske trafimy. Walka tutaj niczego tak naprawde nie da, jesli ta "gra" nie jest warta przyslowiowej swieczki. DO TEGO WNIOSKU chyba razem doszlismy.. i w sumie mysle, ze niepotrzebna byla az taka wymiana zdan Smile

Napisze Ci, ze nie biore sie za pierwsze lepsze laski.. bo takie uwodzenie jest dla mnie bezsensowne.

Dzieki za zyczenia, Tobie tego samego zycze.
Sorki za dosadne slowa, ale naprawde musialem je napisac, bo nie lubie jak ktos ma "jedna jedyna racje i tylko jego sie liczy".

Studia skonczylem z dobrym wynikiem na uniwerku.
Interpunkcje stosuje, przecinki tez daje. Czytac sie da - nikt nie narzekal, dopiero Ty Smile Polskie znaki przyznam nie chce - mam lenia/wyjebane, niepotrzebne skreslic Smile

To jest forum i nie dbam o jakies poetyckie slownictwo.
Jeszcze raz dzieki za rady mily z Ciebie chlopak heh Smile ale nie wyobrazaj sobie za wiele hehehe

pozdro.

Portret użytkownika PVR

Zgadzam się ze Sneakersem,

Zgadzam się ze Sneakersem, uważam ,że podryw to obustronne działanie. Jeśli kobieta cały czas bawi się w jakieś gierki, testy i chuj wie w co jeszcze to pierdole taki układ i wole dać siebie innej kobiecie która to doceni.

Portret użytkownika Fan

Dla mnie zajebiście i z

Dla mnie zajebiście i z przekazem!

Portret użytkownika White Rabbit

A i jest jeszcze inna sprawa.

A i jest jeszcze inna sprawa. Nie wszyscy myślą podobnie tak jak ja i każdy odbierze to inaczej. Także ten blog potraktujcie tak z przymrużeniem oka bez żadnych spin Smile

Portret użytkownika Smart

z przekazem sam ostatnio mam

z przekazem

sam ostatnio mam target ktory jest swiezo po rozstaniu, więc jest mi trudno.. Usunałem nawet jej numer ostanio jednak daje troszke z siebie wiec nie odpuszcze tak łatwo.. Poznaje nowe kobiety, chodze na dg ale jej nie odpuszczam Wink

przekaz jest podoba mi sie

przekaz jest podoba mi sie

Portret użytkownika dickinson

podrywaj inne" "jak nie ta to

podrywaj inne" "jak nie ta to inna" "daj sobie z nią spokój"

CHODZI TU O TO ZEBY NIE BYC PIERDOLONYM ZDESPEROWANYM FRAJEREM. ŻEBY NIE LATAĆ ZA PANNĄ KTÓRA MA CIĘ W DUPIE, KTÓA CIĘ W CHUJAA ROBI.

Nikt tu nie pisze tekstów "podrywaj inną" "olej ją i wez sie za inna" gdy jest szansa na powodzenie w danej opisywanej sytuacji.
Jeśli da się coś zrobić to uzytwkownicy sumiennie i bezinteresownie pomagają i udzielają stosownych porad. I co w zamian? nic, nawet raportu po akacji, nie mówię już o znikmych "dzięki"
A wystraczy się przyjrzeć na forum jacy zajebisci ludzie tu się trafiają.