Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Nowy etap

Portret użytkownika Thex

Witam wszystkich!

Trafiłem tutaj po raz pierwszy jakieś 3 lata temu.
Jak każdy miałem problemy z kobietami i pewnością siebie.
Moje pierwsze kroki rozpocząłem od forum lecz szybko przekonałem się, że bez podstaw nic nie osiągnę.
Tak któregoś pięknego dnia zbadałem "lewą stronę". Jakież było moje zdziwienie...cały mój światopogląd runął w gruzach!
Ale jak to? Zawsze wszystko robiłem na odwrót!

Po przestudiowaniu wiedzy Gracjana stwierdziłem, że chce zmienić siebie! Że chce być samcem alfa i robić to na co mam ochotę.

Pierwsze zmiany zauważyli znajomi już po około miesiącu. Mówili, że jestem jakiś taki mocniejszy ,że nie daję już sobie na głowę wejść.

Wiedza ze strony zaczynała przynosić zamierzone efekty. Stałem się bardziej atrakcyjny dla dziewczyn.

Wtedy rozpoczął się też ważny etap w moim życiu "Natalia"

Zaczęło się od tego, że przyjaciółka zaprosiła mnie na studniówkę.Mówię sobie czemu by nie? Na próbach poloneza poznałem jej dobra przyjaciółkę...Natalię.
2-3 miesiące wcześniej bałbym się nawet przy niej odezwać.Teraz jednak byłem już wystarczająco pewny siebie by wcielić w życie rady Gracjana.
Sama studniówka idealnie mi podpasowała. Chłopacy z ich klasy to jakieś totalne leszcze były a te biedne dziewczyny siedziały same przy stolikach Smile No cóż ktoś musiał się nimi zająć ^^.
Przetańczyłem całą imprezę. Tańczyłem głównie z moją partnerką , ale przy okazji obtańcowałem wszystkie jej koleżanki.(zawsze lubiłem tańczyć) Natalie zostawiłem sobie na deser..Tongue
Kilka dni po studniówce zadzwoniłem do niej:)
Wszystko zgodnie z radami jak na stronie , chwila luźnej rozmowy i proponuje spotkanie we wtorek.Ona mowi, że jej nie pasuje ale może być w środę ja akurat środa zajęta wiec czwartek i tak to poszło:)
To były dopiero moje początki w uwodzeniu kobiet ale jakoś po 2 miesiącach starania się zauważyłem tak jakby lekkie olewanie tematu przez nią. Mowie co by tu zrobić hmm no to jebs chłodnik:) Poszedłem na imprezę z kumplami (mój kumpel to brat jej koleżanki) bawiłem się bardzo dobrze. Udało mi się poderwać dziewczynę w klubie i doprowadzić do pocałunku(wiedziałem, że Natalia dowie się o wszystkim Tongue)
Długo czekać nie musiałem 2-3 dni po imprezie dzwoni N że prosi o spotkanie. Przeprosiła mnie za swoje zachowanie. Zaczęła dawać z siebie 70% przy moich 30% (mowie sobie mam ją)i tak po miesiącu czy dwóch zostaliśmy parą:) Po kolejnym miesiącu już uprawialiśmy sex (była dziewicą)[tu pozdrawiam mojego kolegę,któremu pokazałem te stronę i stwierdził ,że tu same bzdury piszą:P]
Wreszcie mialem super dziewczynę (metr 70 cycki 65DD szczupła fajny tyłek:P) Sex na początku był słaby ani ja nie byłem mistrzem w te klocki ani ona tym bardziej. Ale wspólnie doszliśmy do naprawdę fajnych efektów. Przejechaliśmy prawie cała kamasutre , robiliśmy to w naprawdę hardkorowych miejscach:P
Nasz związek trwał 2,5 roku. Ostatnie 0.5 roku to była katorga. Ciągłe kłótnie o wszystko. Zaczęła mi robić sieczke z mózgu. Na szczęście rada ze strony by nigdy nie odstawiać kumpli okazała się jakże trafna. Przez cały mój związek nic się miedzy mną a ziomkami nie zmieniło oni mogli na mnie liczyć a ja na nich:)W końcu doszedłem do wniosku, że nie jestem już szczęśliwy w tym związku. Na początku bardzo jej imponowałem, mówiła ,że byłem pierwszym facetem który ją ot tak olał(tamten chłodnik) że bardzo jej się podoba to iż mam kolegów , swoje pasje a nie tylko ona i ona.. Niestety moich kolegów nie trawiła a mi
postawiła ultimatum albo zostawiam pracę i widzę się z nią częściej niż 3-4 razy w tyg albo to koniec. Wtedy stwierdziłem że kurwa dosyć tego...
Po pewnym czasie od rozstania mogę stwierdzić, że wiem gdzie popełniłem błędy i na przyszłość się ich ustrzegę.
Postanowiłem, że nie będę typem co rozpacza po stracie dziewczyny tylko od razu się zabiorę za siebie i do dzieła ale to już następny etap o którym napisze za jakiś czas:)

Mam nadzieję ,że zbytnio was nie zanudziłem

Odpowiedzi

Portret użytkownika koksu1

Dobrze, że cały czas

Dobrze, że cały czas potrafiłeś korzystać z rad Gracjana, że nie straciłeś głowy dla laski oraz najważiejssze- Potrafiłeś powiedzieć dość

Blog fajny- nawet przyjemnie sie czyta
Pozdrawiam

Portret użytkownika radeq

Wymień te błędy.

Wymień te błędy.

Lewa strona? Chodzi o "Zobacz

Lewa strona? Chodzi o "Zobacz też..."?

Portret użytkownika Thex

jakiś czas temu artykuły

jakiś czas temu artykuły Gracjana były po lewej stronie ;p
@radeq w następnym wpisie opisze je:)

jak niby miałbyś żyć bez

jak niby miałbyś żyć bez pracy?

Portret użytkownika BBS

kazała ci zostawić prace?

kazała ci zostawić prace? hehehe a to dobre

Portret użytkownika Jay

heh, prawie każdy ma taką

heh, prawie każdy ma taką dziwną historie "pierwszego życia".. Wink