Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

New game by NJ

Portret użytkownika Nocny Jastrząb

Hej,

Mój "mario bross" zginął w akcji, kobieta o której pisałem w poprzednim wpisie, że tak powiem bawi się w kotka i myszkę. chętnie ze mna rozmawia, piszę - zawsze piszę do mnie pierwsza, flirtuje, ale udaje niedostępną i szuka wymówek na spotkania Smile. No więc na razie potraktowałem to jakbym o niej zapomniał. Totalny chłodnik, na czas nieokreślony - poczekam aż sam dostane sms'a z błaganiem o spotkanie Smile.

Super! Po raz kolejny w mojej głowie pojawia się myśl, że wyjdę zaraz na miasto i zgarnę parę numerów, jestem uzależniony od tego uczucia...!

Tak się złożyło że tego samego dnia, kiedy postanowiłem dać kobiecie chłodnik, jechałem autkiem i zauważyłem sex bombe jadącą na rowerze, która jak mnie zobaczyła to się tak rozpromieniła i uśmiechnęła, że prawie się do rowu wjebałą. Od razu wiedziałem że muszę do niej zagadać Smile. Kojarzyłem ją z widzenia. Panna z najlepszymi cyckami w mieście, są zajebiste, mógłbym je maltretować godzinami.
Jak to się stało, że się spotkamy? A no tak...
...kojarzyłem ją z widzenia, na fejsie widniała u znajomych, nazwijmy ją Panną X Smile.
No więc napisałem do Panny X w odpowiedni sposób i uzyskałem nr telefonu. Powiedzialem ze się odezwę i się umówimy.

Wszystko idzie dość łatwo. Zadzwoniłem do niej. Nic nie planowałem, oprócz tego żeby się z nią umówić. Powiedziałem sobie tylko przed rozmową "bądz sobą, bądz wyluzowany i bądz facetem, a nie pipą".
Ok... Dzwonię, odbiera, pyta się halo: mówię - cześć - pauza... chwila ciszy, odpowiedziała - kto mówi? -. - Tu Nocny Jastrząb - pauza, znowu cisza, nie mogła mnie sobie skojarzyć, więc jej trochę podpowiedziałem...
Po chwili już mnie kojarzyła, rozmowa wyszła bardzo fajnie, nie mogła przestać opowiadać co robi itd. ucieszyła się telefonem, musiałem włączyć zegarynkę żeby uciąć rozmowę i tak się stało.
Umówiliśmy się na weekend. Będzie ogień w tym temacie Smile! Daje sobie tydzień na to żeby się z nią przespać...

Pozdro
Czasami mam wrażenie ze piszę zbyt konkretnie i chamsko, eee, ale ku*wa jestem facetem... wróc! Ale jestem facetem Smile.

Odpowiedzi

Portret użytkownika Horseq

Na BMW poleciała !

Na BMW poleciała ! zdecydowanie... Tongue

Portret użytkownika Nocny Jastrząb

jechałem dziesięcioletnią

jechałem dziesięcioletnią toyotą corollą Smile

/// dostałeś to co chciałeś od Pani "meksykanki" Smile?

Portret użytkownika Horseq

W sobotę będę konsumował

W sobotę będę konsumował Laughing out loud