Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

NC to jest HUJ ! by Johny Walker

Cześć

Widzę że moi znajomi oraz spora część tej zacnej strony i nie tylko tej ale ogólnie wszyscy że tak powiem "podrywacze" mają za cel podejścia do targetu dostanie numeru telefonu.

A to BŁĄD !!!

Celem podejścia do dziewczyny nie powinno być zabranie jej numeru telefonu tylko jej POZNANIE.

Naoglądałem się teraz te wszystkie projekty uwodziciel O'rety....zauważyłem sytuacje,która bardzo często ma miejsce. Mianowicie chłopak podchodzi do laski zagaduje,męczy ją męczy aż daje mu ona w końcu swój numer.
A on skacze z radości i się cieszy. I uważa to za Wielki sukces bo dziewczyna dała mu swój nr telefonu.

Ale powiedzcie mi : CO Z TEGO ? CO Z TEGO ŻE DAŁA MU SWÓJ NR TELEFONU ? TAK NAPRAWDĘ NUMER TELEFONU TO JEST HUJ !

Wielu uważa to za sukces i że cel został zrealizowany. Ale naprawdę uwierzcie mi że wymiana numerami to samiuśki początek.

To że dziewczyna dała Ci swój nr telefonu to wcale nie oznacza że wylądujesz z nią w łóżku,że zostaniecie parą, a nawet nie oznacza to że się umówi z Tobą na randkę !!!

Powodów dla których da Ci swój numer może być kilka,może to być spowodowane że rzeczywiście się jej spodobałeś,ale zazwyczaj jest tak że daje numer tylko dla tego że np śpieszy się gdzieś a Ty ją ciągle zatrzymujesz męczysz i ona zdaje sobie sprawę że jeśli nie da numeru to się od niej nie odczepisz,więc często dają dla świętego spokoju.

Poza tym numer telefonu wziąć bardzo łatwo....ostatnio zrobiłem małe doświadczenie w centrum miasta. Podszedłem do 20 dziewczyn....a jaki wynik ?
Dostałem numery telefonu od 16/20 kobiet. Poszło bardzo łatwo,wystarczyło podejść i nawiązać kilkuminutową rozmowę.
Myślę że spokojnie można by uzyskać lepszy rezultat,jakbym był bardziej nieustępliwy i męczył bym je dopóki nie dałyby mi swojego namiaru na siebie. Ale nie chciało mi się,a poza tym śpieszyłem się....chciałem zrobić mały test podchodząc do 20 dziewczyn i bez większych starać zobaczyć ile zdobędę numerów telefonu. Śpieszyłem się do kumpla na mecz Smile A poza tym spotykam się już z 3 dziewczynami,więc to co się wydarzyło to był tylko test i nie mam zamiaru nawet dzwonić do tych dziewczyn które poznałem w tym dniu w centrum.

Dobra ale do czego zmierzam...że wzięcie numeru jest banalnie proste i nie powinno to być celem podejścia do nieznajomej,bo tak naprawdę NC jest dopiero sam początek.
ZAPAMIĘTAJCIE TO !

I podryw nie kończy się na zabraniu numeru,potem się dopiero zaczyna prawdziwy podryw. Umówienie się na randkę no i właśnie kluczowe - pierwsza randka,na której trzeba zrobić jak najlepsze wrażenie. Ale jak już się umówi dziewczyna na spotkanie to jest to naprawdę duży krok.A potem kolejne elementy: KC, kino , SC.

W każdym bądź razie wymiana numerów telefonów to naprawdę sam początek i nie powinno to stanowić sukcesu dla osoby podrywającej. Owszem...może dla osoby co dopiero zaczyna zabawę z tym to może to być krok milowy - przełamanie oporów,zagadanie do nieznajomej i owocem tego wymiana numerami. Ale dla osoby która wiąże jakieś nadzieje na poznanie bliżej tej dziewczyny,sex czy tam związek. Dla takiej osoby numer telefonu nie powinien byś satysfakcjonujący.

Ciągle powtarzam to że NC to jest nic,że to sam początek...a dlaczego ?

DLATEGO ŻEBY ZROZUMIELI CI CO TEGO NIE ROZUMIA i cieszą się jak dziecko jak im laska da swój numer.

Także skupić się koledzy na 1 wrażeniu i na rozmowie oraz wszystkich elementach które składają się na dobry podryw. Jeśli zafascynujesz swoją osobę swój target,jeśli wpadniesz jej w oko to numer to tylko formalność i chętnie umówi się z Tobą na jakąś randkę Wink

A jeśli rozmowa będzie dłuższa i naprawdę będzie się jej podobało w Twoim towarzystwie to nawet sama zaproponuje byś podał jej swój numer.

Ogólnie to można również zaobserwować czy dziewczynie odpowiadasz czy nie.

A jakie są oznaki zainteresowania od ich strony ?
O tym napiszę w swoim następnym artykule co by nie przedłużać tego Wink

POZDRAWIAM I PAMIĘTAĆ : CELEM PODEJŚCIA DO DZIEWCZYNY NIE POWINNO BYĆ NC TYLKO JEJ POZNANIE I ZROBIENIE DOBREGO WRAŻENIA A NR KONTAKTOWY TO BĘDZIE TYLKO FORMALNOŚCIĄ.

Odpowiedzi

Chodziło mi że napisze w

Chodziło mi że napisze w następnym artykule,jak dziewczyna pokazuje że jest zainteresowana ;>

Jaka gestykulacja,jaka mowa ciała,jakie ruchy itp.

Prawdopodobnie wieczorem albo w nocy skrobnę na ten temat.

Dla mnie idiotyzmem jest

Dla mnie idiotyzmem jest wyciąganie nr telefonu, kiedy i tak nie zamierzasz do niej zadzwonić.
Nosz ku...a sztuka dla sztuki!
Nienawidzę sztuczności a takie zachowanie to jej przejaw.
Problemem relacji międzyludzkich jest to, że ludzie psują proste sytuacje.

Widzę nie zrozumiałeś mojego

Widzę nie zrozumiałeś mojego blogu Smile
Przyczepiłeś się do małego fragmentu,do doświadczenia które przeprowadziłem. Chyba dlatego że nie przeczytałeś go całego.

Mam taką zasadę, że zanim coś

Mam taką zasadę, że zanim coś skomentuję najpierw czytam w całości. To tak dla rozwiania Twoich wątpliwości.

Rozumiem przesłanie zawarte w tym blogu, ba co więcej nawet z nim się zgadzam. Natomiast dodałem coś od siebie co razi mnie w oczy. Eksperyment czy nie numer wzięty dla zasady.
Wyobraź sobie kobietę po drugiej stronie. Podała Ci swój nr. - nie zadzwoniłeś. Dajmy na to tydzień później podchodzi kolejny gość wyciąga tak samo i też nie dzwoni. I sytuacja powtarza się. W końcu trafia się normalny gość zainteresowany rzeczywiście ową kobietą i chce numer telefonu. A laska nauczona niedawnym doświadczeniem ma w głowie projekcję, znowu podam swój nr i pewnie nie zadzwoni ( dupek jeden Wink ) albo gorzej może wykorzysta i umieści w niewłaściwym miejscu i bedą problemy.
I w ten sposób powstaje sztuczna blokada, która psuje już na początku dobrą relację. Oczywiście da się to odkręcić ale po co utrudniać?
Zdobyć nr telefonu to nie jest wyczyn bądź błysk geniuszu uwodziciela. Jednak należy pamiętać, że nr telefonu to nie numer buta - służy odpowiednim celom.

Portret użytkownika panxyz

Z tego co wynika z moich

Z tego co wynika z moich małych obliczeń, które oczywiście w cale nie muszą odzwierciedlać rzeczywistości dla wszystkich, ale popytałem kilku znajomych to średnio 1 kobieta na 8 numerów przychodzi na spotkanie.

Portret użytkownika AndrzejM

Potwierdzam, coś koło tego

Potwierdzam, coś koło tego będzie. Połowa (jak nie więcej) nie odbierze od Ciebie numeru telefonu, a te, co odbiorą to albo się będą wykręcać albo nie przyjdą na spotkanie. Mało która rzeczywiście się potem zjawia na spotkaniu w realu. Choć gdyby porządnie zrobić to, co napisał Gracjan to skuteczność powinna być znacznie wyższa.

Portret użytkownika The Secret

To nie wiem co Wy robicie, ze

To nie wiem co Wy robicie, ze po otrzymaniu numeru panna nie chce się z Wami spotkać. Co prawda ja nie miałem chuj wie ilu podejść bo podchodzę tylko do tych, które naprawdę mi się podobają, ale nie zdarzyła mi się jeszcze sytuacja, że numer zdobywam, a dziewczyna nie chce się spotkać. Może to kwestia raportu, a może po prostu miałem farta? Nie wiem, pożyjemy zobaczymy Wink

Portret użytkownika Fan

"Ale powiedzcie mi : CO Z

"Ale powiedzcie mi : CO Z TEGO ? CO Z TEGO ŻE DAŁA MU SWÓJ NR TELEFONU ? "

No może do niej, np. zadzwonić Smile

Bardzo dobra sugestia, aby nie jarać się numerem, tylko zwracać uwagę na interakcje. Fajny wpis, pozdrawiam

Portret użytkownika gambler

Dobry wpis, sam miałem tak że

Dobry wpis, sam miałem tak że sępiłem o numer, zazwyczaj się udawało ale potem laska nie odbierała.. Liczy się interakcja, jak mi się podoba to biorę numer.. Nie zgodze sie tylko ze stwierdzeniem że my mamy w niej wywołac zainteresowanie.. to ona ma się nam spodobac ;]

Portret użytkownika Jay

taka jest prawda po prostu,

taka jest prawda po prostu, dobrze piszesz, niestety "statystów" w tym świecie nie brakuje:P

Zgadzam się z tym co

Zgadzam się z tym co napisałeś, jednak nic nowego nie odkryłeś. Niestety na tej stronie nie brakuje blogów, tematów na forum, czy nawet filmików "jak zdobyć numer". Chuj z tego. Uczymy sie jak podrywać, nie jak zdobywać numery.

Tak zgadzam się....nic nowego

Tak zgadzam się....nic nowego nie odkryłem......ale jednak trzeba to powtarzać bo sporo ludzi jest happy jak dostanie numer od dziewczyny....a tak naprawdę to wcale nie musi oznaczać randki. I dalej nie rozumią że trzeba poderwać i uwieść dziewczynę a nie tylko zabrać numer !

Portret użytkownika Smart

widze tytuł i nie

widze tytuł i nie czytam

zgadzam się NC to chuj Smile

Portret użytkownika Wolny Jeździec

"To że dziewczyna dała Ci

"To że dziewczyna dała Ci swój nr telefonu to wcale nie oznacza że wylądujesz z nią w łóżku,że zostaniecie parą, a nawet nie oznacza to że się umówi z Tobą na randkę !!!" Racja sam ostatnio doświadczyłem. Ostatnio na pewnej imprezie poznałem dziewczyne, po 2h znajomosći musiala spadać więc wziełem ją na bok i powiedziałem że im bardziej ją poznaje to coraz bardziej zaczyna mi sie podobać i żeby dała mi swój nr to zadzwonie i sie zgadamy na jakoś impreze albo coś.Dała mi bez problemu Wink 3 dni później umuwiłem sie na sobote zaeło mi to jaieś 40s. Sobota czekam w przed umówionym msc. i chuj bombki strzelił nie ma jej 10min a ja sie spóźniłem 5. więc zadzowniłem z pytaniem gdzie miała być, powiedziała że zapomniała, zjebałem ją lekko, że mogła zadzwonić że odwołuje, potem wspomniała że ma impreze kameralną w swojej miejscowości i dlatego nie przyjechała. no to ja na to że ewidentnie sobie w chuja leci ze mną, bo raz gada tak raz tak, i w związku ztym powiedziałem że myślałem że jaest porządną dziewczyną, ale sie pomyliłem i coś tam przerwała mi przepraszając i mówiąc żebym tak nie mówił i że mnie przeprosi w poniedziałek. ja na to że nie wiem zobaczymy, że jej przepraszam mi nie wystarczy w pon i żęby wymyśliła coś lepszego jak już. nara
i co nie zadwoniła do dziś. Jak ja na to zareagowałem ? na początku byłem zły, ale po kilkunastu min zaczełem sie z siebie śmiać i tej całej sytuacji że mnie wyjebała, bo dawno mi sie to nie zdarzyło;D

Portret użytkownika saverius

Zaraz powstanie wpis, że to

Zaraz powstanie wpis, że to ona musi cię prosić o numer, bo Ty ją chcesz tylko poznać.

Portret użytkownika Smart

NC to najławiejsza rzecz, bo

NC to najławiejsza rzecz, bo nawet go można zdobyć małą sztuczką ( PPS + Klasyfikacja ) i co ? Chuj bo i tak jak nie zainteresujesz to chuj z tego nc bedzie Smile

Portret użytkownika krzysiekW

Dobry blog, coraz więcej

Dobry blog, coraz więcej Pułasów myśli że ta całą zabawa to zwykły schemat ;]
Tylko jedna uwaga, może się czepiam ale to już takie zboczenie trochę przez to ze sporo pisze, "Chuj" przez CH ;]

a tak to propsss!

Porządne zrobienie attracta

Porządne zrobienie attracta też nic nie gwarantuje.. co najwyżej podniesie trochę skuteczność, ale też niekoniecznie. Wszystko opiera się na nielogicznym rozumowaniu/postępowaniu kobiet

Zdarzało mi się zgadać z laską po mizernej masowej akcji na sztukę, a z drugiej strony nie odbierały nawet telefonu panny, z którymi przeprowadziłem akcję że tak powiem na "najwyższym światowym" poziomie

"ale zazwyczaj jest tak że daje numer tylko dla tego że np śpieszy się gdzieś a Ty ją ciągle zatrzymujesz męczysz i ona zdaje sobie sprawę że jeśli nie da numeru to się od niej nie odczepisz,więc często dają dla świętego spokoju."

Tutaj fajnie pokazałeś jaki styl przyjmuje znaczna część podrywaczy, czyli wziąć nr i w nogi Laughing out loud I co ciekawe większość lasek obiera taki tok myślenia. A tymczasem pojawi się jakiś rasowy uwodziciel, który nie "odczepi się" po wzięciu nr i będzie kontynuował zgodnie ze profesjonalnymi wskazówkami budowanie atrakcyjności (też samym faktem, że nie spierdolił po NC) Tongue

"Jeśli zafascynujesz swoją osobę swój target,jeśli wpadniesz jej w oko to numer to tylko formalność i chętnie umówi się z Tobą na jakąś randkę"

BZDURNE GENERALIZOWANIE

"A jeśli rozmowa będzie dłuższa i naprawdę będzie się jej podobało w Twoim towarzystwie to nawet sama zaproponuje byś podał jej swój numer."

JESZCZE BARDZIEJ BZDURNE GENERALIZOWANIE