Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Na najlepsze laski tylko olewka i docinki

Witam!
Krótko i na temat. Wczoraj wieczorem jedziemy z 2ma kumplami na impreze. Ja prowadze auto wiec nie pije, zajeżdżamy na stacje stoi laska, znajoma jednego kumpla. Gadka szmatka panna jedzie z nami, zajeżdzamy po jej koleżanke i wbijamy do kolejnego kumpla na mieszkanie. Laski nie przesadzając HB 9 druga 9,5 normalnie cudne. Koledzy i dziewczyny piją wódeczke, cały czas zagadują, liżą dupy, wypytują o jakieś pierdoły a ja totalna olewka jak by ich nie było i ciągłe negi i nabijanie się z brunetki która bardziej mi się podobała. Cały czas jej docinałem że jest przecietna jak dla nnie itd. Po godzinie kumpel oblał mnie winem, ta od razu że zapierze koszule. Wychodze z nią mówie odwróć się nie bedziesz oglądała mnie bez koszuli. Zaprała ją wyprasowała, podziękowałem i dalej to samo olewka i nabijanie się z niej. Efekt po ok dwóch godzinach dziewczyny sie zwinęły a brunetka olała kumpli którzy mało sie nie osrali na jej widok i sama przyszła do mnie żeby dać jej numer. Mówie nie jestem taki łatwy postaraj sie bardziej. Panna zrobiła mi krótki masaż i numer dostała puściła strzałke i mówi zapisz mój. Ja na to chciałaś mój to masz mi twój numer nie jest potrzebny. Podkreślam jeszcze raz laska HB 9,5 laleczka. Żegnając się powiedziała że jestem pierwszym facetem jakiego spotkała który tak ją potraktował. Moja odpowiedz: widzisz jaki cie zaszczyt kopnął narazie i uśmiech. W końcu dziewczyna miała jakąś odmiane.
Pozdrawiam

Odpowiedzi

Portret użytkownika eM

Nie wiem stary czy trochę nie

Nie wiem stary czy trochę nie przesadzasz... Negi negami ale zgrywanie wiecznego dupka jakoś mi się nie widzi, bo mogłeś już to popchnąć do przodu Smile

Ale z ciebie BadBoy.

Ale z ciebie BadBoy.

Było by super gdybyś opisał

Było by super gdybyś opisał wszystko po kolei z dialogami itd. Wink

Nikogo nie obrażałem, to było

Nikogo nie obrażałem, to było robione z humorem. Te laski mają pełno gości wokol siebie którzy daja komplementy chca gadac na niby jakies poważne tematy, ciągle zagadują a przy okazji poprostu się boja gadac wprost to co myślą itd. Na koniec słowa tej dziewczyny mówią same za siebie. Widziałem jak reagują na gadki kumpli, cały czas jakieś głupie testy i zagrywki, miały sie za księżniczki. Ja byłem wogóle inny, a te błyszczace oczka i speszony uśmiech to niezapomniany widok.

początek dobry przy tej

początek dobry przy tej koszuli trzeba było już zadziałać inaczej moje zdanie ;]

Portret użytkownika dickinson

chyba desperatka z niej

chyba desperatka z niej jakaś
Albo się z laksą robi fajne rzeczy albo jezdzi po niej i zachowuje się jak fiut. Pojezdiłes ją ale potem zamiast ja wzisc w obroty to "nara"... na chuj to było

dziewczyny byly juz umowione

dziewczyny byly juz umowione z kims i sie zmyłyły

Negujemy kiedy kur*** trzeba

Negujemy kiedy kur*** trzeba !!! Sam się zdzwiwisz kiedy ,że rola Badboya nie dzaiała jakoś Smile

Każdy może miec swoje zdanie

Każdy może miec swoje zdanie ja tu sie sprzeczać nie mam zamiaru, tylko że to już trzecia naprawde fajna laska, potraktowana w ten sposób i to działa bo te najładniejsze sa pewne siebie i trzeba je troche sprowadzić na ziemie. Opisałem jak to było robione, z humerem i na wesoło dla mnie działa Wy róbcie po swojemu nikomu niczego nie narzucam.
Właśnie dzwoniła do mnie przed chwila i spytała czy mam ochote spotkać sie z przeciętną dziewczyną:) ja: w weekend nie mam czasu w nastepnym tygodniu pomyslimy

Portret użytkownika Biały Jeleń

Ale kurwa marudzicie...

Ale kurwa marudzicie... Przecież autor przynajmniej ze 2 razy jak nie więcej napisał, że robił to z HUMOREM. Czyli - o ile lasia nie była super-tępa - to oboje wspólnie w to grali. I nie dziwię się, że lasce to się spodobało, bo zazwyczaj takie extra-hiper-super dupy są otoczone dupowłazami i frajerami, którzy uważają na każdy ruch i każde słowo albo się popisują "co to nie ja". A tu pojawia się koleżka, który robi sobie z niej zwałe... Jak dla mnie proste.

P.S. "Właśnie dzwoniła do mnie przed chwila i spytała czy mam ochote spotkać sie z przeciętną dziewczyną:) ja: w weekend nie mam czasu w nastepnym tygodniu pomyslimy" - dałeś dupy Laughing out loud jak byś się spotkał, to może ona by dała Wink

hehhe spokojnie da, co sie

hehhe spokojnie da, co sie odwlecze to nie uciecze:)

Portret użytkownika Biały Jeleń

Wiadomo

Wiadomo Wink

Portret użytkownika Sneakers

No dobra dobra... tutaj

No dobra dobra... tutaj badboy... dojdzie pare spotkan (o ile beda) i wyjdzie szydlo z woreczka Smile

Teraz autorze musisz sie bardzo pilnowac aby nie zjebac (o ile cos z nia chcesz).

Portret użytkownika panxyz

Hb 9.5 laleczka, no brawo

Hb 9.5 laleczka, no brawo brawo, obawiam się, że nikt nie zauważy tej piękności, mogłeś co najmniej pogrubić i większą czcionką napisać hah

Portret użytkownika Biały Jeleń

Hehe, chyba napisałem "może

Hehe, chyba napisałem "może ona by dała", nie? Wink