
Witam
Panwie, dosyć nie dawno odkryłem, że nie wolno się "zawzinać" z pannami
Co prawda z dziewczynami nie mam problemów od daaaaawna, ale bywały takie długonogie blondynki (w moim przypadku), że język połykałem i nadskakiwałem nad nimi noooo jak frajer. Wiadomo jak się to kończyło
Większość dziewczyn z którymi się spotykam są ładne i wg. podobają się facetom, ale jakoś nie mam pociągu do nich co one wyczuwają i jeszcze bardziej je nakręca by mnie mieć. A co do tych o których pisałem wyżej za bardzo mi zależało i to mnie zdradzało- zasada jest prosta. Jeżeli nam się jakaś panna podoba to wmawiajmy sobie, że tak nie jest:)
Pozdrawiam Łukasz
Odpowiedzi
Fajnie a wiesz co mnie
sob., 2012-11-24 18:39 — Black_MenFajnie a wiesz co mnie ostatnio uleczyło. Wchodzę do clubu umówiłem się z SHB wkurwiła mnie już tym że spóźniła się z 1h podchodzę tańczę z nią a ona nie ma dla mnie czasu i zajmuje się koleżankami. Wkurwiam się wychodzę zatrzymuje Mnie ta SHB i mówi co się stało " Przyszedłem specjalnie pobawić się z Tobą nie zapewniasz mi tej rozrywki więc żegnaj " Mówi do mnie nie to nie tak biorę ją za rękę i wychodzę do innego klubu. To mnie ostatnio lecz konkret i szczerość.
Ja miałem wczoraj podobną
sob., 2012-11-24 19:19 — lukash123Ja miałem wczoraj podobną akcje, ale nie z klubem związane. Olałem ją. Nie ukrywam, że mam na nią chęć, ale jej frajerem nie będę
A po co sobie odbierać tą
sob., 2012-11-24 19:28 — UwodzirejA po co sobie odbierać tą przyjemność? ; D
Jutro wieczorem, albo w
sob., 2012-11-24 20:11 — lukash123Jutro wieczorem, albo w poniedziałek do niej zagadam;)
Możesz rozwinąć swoją
ndz., 2012-11-25 18:07 — lukash123Możesz rozwinąć swoją wypowiedz? Bo nie wiadomo i kij ci chodzi