
Już trzeci raz pisze rozpoczęcie,ze względu takiego że kurwa nie potrafię pisać blogów,a chce w jak najlepszej oprawce dać wam go do przeczytania.
Przed napisaniem tego powstrzymywało mnie dużo myśli m.i.n
takich jak to że na forum będe:
-Brany za pedała.
-Jebanego chama,który z powodu kompleksu musi wywyższyć swą płeć.
-Może wystarczająco bardzo zjebie sobie opinie na forum że lepiej będzie się już tu nie pokazywać,ale jebać to nie tego mnie tu uczono.
Ostatnimi czasy na uwodzenie mam totalnie wyjebane,skupiłem się na sobie na swoich pasjach,problemach bo przecież nawet my faceci którzy mają władze nad światem kobiet
je miewają,jesteśmy tylko ludźmi i aż facetami.
Przez ten czas,bycia wolnym zauważyłem jedną ciekawą rzecz która mnie bardzo zaintrygowała w świecie kobiet, a mianowicie wywyższanie płci pięknej.
W mediach tyle pierdolenia jakie to kobiety są wspaniałe jakie cudowne i wgl. naj,naj,a faceci zawsze źli bee i najgorsi. No kurwa jak one z nami wytrzymują??
Spowodowało to we mnie może nie tyle co oburzenie jak wgłębienie się bardziej w te wiadomości i rozpatrzenie kto tak naprawdę jest płcią piękną co to oznacza,chce w tym blogu nie tyle co wywyższyć naszą płeć jak pokazać facetom że tak na prawdę są tak samo wartościowi a czemu?? już mówię.
PEWNOŚĆ SIEBIE-Kobieta nigdy w 100% nie będzie pewna siebie czy to najpiękniejsza modelka czy dziewczyna z ulicy..
przypuśćmy że jesteście na pokazie mody w Paryżu przechodzi koło was śliczna dziewczyna,wcielenie anioła.A wy zamieniacie się w chama i mówicie że jest brzydka,wyśmiewacie się z jej twarzy ubioru figury lub podobne.Uwierzcie mi jaka kobieta by śliczna nie była jestem pewien że będzie w niej to siedzieć ale to w tych mocniejszych charakterach, a w słabszych objawi się to wybuchem płaczu.My mężczyźni podkreślam MĘŻCZYŹNI na rzeczy tego typu jesteśmy 100% odporni.
PIĘKNO-Oh coś wspaniałego,pragnę wam przybliżyć co nieco z tego tematu,to nie my faceci zapierdalamy po 20 par butów do sklepu by dowartościować się ubiorem,to nie my chodzimy po drogeriach i innych sklepach kupując sobie błyszczyki na pełniejsze usta,fluidy do gładkiej cery,cienie podkreślające oczy,staniki powiększające piersi.Jeszcze nie spotkałem się z tym by jakiś MĘŻCZYZNA wsadzał sobie ogórki za gacie by jego fiut wydawał się większy.Ostatnio na internecie odkryłem majtki powiększające i poprawiające wygląd bioder..CHYBA SOBIE KUPIE..
Pominę już to że większość kobiet jest asportowa.
A więc na koniec dodam iż to my MĘŻCZYŹNI jesteśmy lepsi tak dobrze czytacie LEPSI ponieważ to my musimy prowadzić kobietę a w dalszej przyszłości potomstwo przez życie,to nam można w 100% zaufać bo nie kierujemy się emocjami,więc nie macie co czuć się gorsi co nie znaczy też że daje to wam prawo do dyskryminacji i wywyższania się zostawcie to dla siebie pozdrawiam..
Dziękuję..
Odpowiedzi
Na pewno jesteś pewny ze
sob., 2012-08-11 12:31 — czerwoNa pewno jesteś pewny ze gdyby kobieta powiedziała ze jesteś brzydki i obleśny to byłbyś w 100% na to obojętny tak jak pisałeś. Co do piękna kobiety biegają po buty mężczyźni na siłownie.
Tylko biegając na siłownie,
sob., 2012-08-11 13:17 — pepeers1Tylko biegając na siłownie, pomimo że jestem atrakcyjniejszy dla kobiet (zgadza się) to jeszcze robie cos dla siebie, dla swojego samopoczucia i zdrowia... a buty? Hm..., chyba że sobie kupią ortopedyczne
Facet po 40-tce jest nadal
sob., 2012-08-11 17:07 — PulsedriverFacet po 40-tce jest nadal piekny, kobieta - hehe
Generalny przekaz bloga
sob., 2012-08-11 17:13 — SekalekGeneralny przekaz bloga dobry, ale:
"Uwierzcie mi jaka kobieta by śliczna nie była jestem pewien że będzie w niej to siedzieć ale to w tych mocniejszych charakterach, a w słabszych objawi się to wybuchem płaczu." - Kobieta silna uśmiechnie się ironicznie i pójdzie dalej, a w głębi duszy będzie Cie miała za totalnego buraka bez charakteru, o kótrym zapomni w ciągu 5 sekund. Widać, że nie spotkałeś kobiety o silnej osobowości.
"My mężczyźni podkreślam MĘŻCZYŹNI na rzeczy tego typu jesteśmy 100% odporni." - MĘŻCZYZNA, jako istota żyjąca w społeczeństwie jest uzależniona od jego wwpływu i opinii i nie ma opcji żeby mieć wszystko totalnie w dupie. Jest się odpornym na wiele rzeczy, ale też wiele rzeczy w nas siedzi.
"A więc na koniec dodam iż to my MĘŻCZYŹNI jesteśmy lepsi" - nie rozumiem, dlaczego nie mozemy być sobie równi? Kazdy ma wady i zalety. Kobiety mają coś, czego my nie mamy, a my coś, czego nie mają one.
"Przed napisaniem tego powstrzymywało mnie dużo myśli m.i.n
takich jak to że na forum będe:
-Brany za pedała.
-Jebanego chama,który z powodu kompleksu musi wywyższyć swą płeć." - to jest dowód na to, że nie masz wszystkiego w dupie
"PIĘKNO-Oh coś wspaniałego,pragnę wam przybliżyć co nieco z tego tematu,to nie my faceci zapierdalamy po 20 par butów do sklepu by dowartościować się ubiorem,to nie my chodzimy po drogeriach i innych sklepach kupując sobie błyszczyki na pełniejsze usta,fluidy do gładkiej cery,cienie podkreślające oczy,staniki powiększające piersi." - powiedz.. Wolałbyś mieć ładną, zadbaną dziewczynę, czy brzydką? No to wyobraź sobie, że kobiety myślą tak samo jak Ty
Ta, a mężczyzna będzie w 100%
ndz., 2012-08-12 16:12 — panxyzTa, a mężczyzna będzie w 100% pewny siebie, zawsze i w każdej sytuacji... hah
coś w tym jest, ale
ndz., 2012-08-12 21:04 — Jaycoś w tym jest, ale oczywiście bzdur które są wgl bez sensu tutaj nie zabraklo..
Ja wole miec kobiete
wt., 2012-08-14 11:04 — rajczakJa wole miec kobiete naturalna niz z toną tapety na twarzy. Blog w gruncie rzeczy sensowny chodz nie ma takiej osoby ktora nie zwatpi przez chwile.