
Witam wszystkich.
Jestem zafascynowany tym wszystkim. Na stronie jestem już od dłuższego czasu ale prawdziwą pracę na sobą zacząłem 3 tygodnie temu. Widzę po sobie jak wiele się zmienia w moim życiu.
Jeszcze całkiem niedawno byłem maniakiem gierek komputerowych, obracałem się w towarzystwie ludzi których szczerze nie lubiłem, nie potrafiłem wyrazić swojego zdania, a w kontaktach z kobietami byłem zielony. Teraz widzę wyraźny progres.
Oczywiście nie zawsze jest kolorowo. W ciągu tego czasu całkowicie zmieniłem myślenie na swój temat.
Modelem to raczej nie jestem mam trochę pryszczy i garbaty nos ale za nic bym go nie zamienił !
Jestem idealny. Serio. Jakby tak nie było wyglądałbym zupełnie inaczej.
Drogi uwodzicielu: pokochaj siebie! Tylko w ten sposób będziesz potrafił pokochać drugiego człowieka.
Wracając do podrywania: traktuję to wszystko jako zabawę, pasję. Nawet nie zdawałem sobie sprawy jak wspaniały może być cały proces
W weekend miałem 3 NC. Może to nie zbyt wiele ale dla mnie dało to dużego kopa do dalszego działania. Lubie robić rzeczy, które inni nigdy nie zrobią. Przykładem może być taniec a la Hoon. Bawiłem się niesamowicie. Dziewczyny, z którymi tańczyłem były nieco przestraszone ale wniebowzięte, masa innych dziewczyn patrzyła się na mnie z prośbą w oczach i tylko czekały aż z nimi zatańczę
Wywaliłem ze swojego życia toksycznych ludzi, kłamstwa i obłudę. Jest coraz lepiej.
Wiem, że przede mną jeszcze długa droga ale to dobrze uświadomiłem sobie chociaż, że nie wszystko przychodzi za darmo.
Pozdrawiam wszystkich!
Learner
Odpowiedzi
heh ostatnio też brałem z
pon., 2012-08-27 14:29 — Fanir.heh ostatnio też brałem z Ciebie przykład Hoon, a potem zorientowałem sie, ze prawie wszyscy ludzie w klubie tanczą w ten sposób
Hoon stary jak go wczoraj
pon., 2012-08-27 14:37 — LearnerHoon stary jak go wczoraj obejrzałem to postanowiłem sobie, że muszę go wypróbować. Efekt piorunujący
Fanir na cały klub nie
pon., 2012-08-27 14:38 — LearnerFanir na cały klub nie widziałem ani jednego gościa tańczącego w taki sam sposób
Taki taniec to wielki plus bo wyróżniasz się z tłumu przeciętniaków.
no w taki sam nie, ale wiele
pon., 2012-08-27 14:56 — Fanir.no w taki sam nie, ale wiele osób tanczylo jakby to ujac...erotycznie... a Ciebie Hoon podziwiam i chciałbym nauczyc sie tak tanczyc
Hoon tak pół żartem pół serio
pon., 2012-08-27 16:22 — AlkimHoon tak pół żartem pół serio zastrzeż sobie patent do tego tańca bo niedługo wszyscy tak będą tańczyć
Learner lubię widzieć, że ludzie zmieniają się na lepsze i cieszę się z twojego progresu

Mała porada jeśli masz mocny trądzik możesz coś z tym zrobić idź do dermatologa i poproś żeby Ci przepisał Aknenormin albo jakiś podobny lek na bazie Izotr... coś tam niby niebezpieczna substancja bo coś tam robi ale 2-3 miesiące i zapominasz o trądziku do końca życia
Hoon.. co do Twojego tańca,
pon., 2012-08-27 19:25 — lolofedHoon.. co do Twojego tańca, wykorzystałem nieznaczną część figur które pokazałeś na filmiku (właściwie to jedną) a panienka nie mogła przestać się jarać tym.
Na następnej imprezie chcę zmodyfikować swój taniec o kolejne figury, wzorując się na Tobie, jednak zrobię to po swojemu.
Jestem bardzo ciekawy efektu
Niektóre dziewczyny to są
ndz., 2012-09-02 13:55 — HudsonNiektóre dziewczyny to są gotowe spierdalać jak próbuje się je podnosić:)
Co do pryszczy: Brałem od listopada 2010 do czerwca 2011 izotec pomogło bardzo, ale ciągle muszę z jakimś tonikami pierdolić, bo znowu co nieco wyskakuje. Zresztą chuj z tym, jak mi pryszcze znikły z ryja, to wcale nie odczułem zmiany w relacjach z kobietami. Ostatnio znowu mi jakieś cholerstwo wywala, ale mam w to wbite teraz, czuje się dobrze sam ze sobą. Anyway, mój morda to moja własność i nie musi się nikomu poza mną podobać:) Przynajmniej wiem, że dziewczyny lubią mnie za charakter i osobowość:D
Bardzo dobrze! takie wpisy
ndz., 2012-09-02 14:08 — nomenBardzo dobrze! takie wpisy lubię!
Co do trądziku - wszystko jest do ogarnięcia... ja miałem bardzo duże problemy, nadal jest ale... wyjebane w to! Jeżeli Ty nie zwracasz na niego uwagi laski też nie będą - sprawdziłem na sobie!
Co do podnoszenia i spierdalania... trzeba to wszystko robić pewnie, sprawnie żeby ona nie ogarniała co się dzieję a nie ładnie ją poinformować "teraz Cię podniosę" obrocik szybszy zanim wie o co chodzi już fruwa i drze mordkę

One to lubią - uwierz
Co do tańca - polecam też filmiki instynktownego uwodzenia - O'rety i Still pokazują tam sporo ciekawych efektownych/prostych sposobów na otwieranie dziewczyn. Podpatruj i się ucz.
Ja na początku oglądałem ich filmiki, hoona i chodziłem do klubu stając z boku parkietu, wypatrywałem jednego kolesia który dobrze tańczył zobaczyłem 1-2 ruchy wchodziłem na parkiet testowałem uczyłem się i znowu na bok parkietu.
Pierwszy raz na parkiet wszedłem w styczniu tego roku, teraz co imprezę praktycznie słyszę od jakiejś kobiety, że dobrze tańczę... Tu wielkiej filozofii nie trzeba, po prostu masz się zajebiście bawić, nie łaź po parkiecie nie szukaj jak sęp, baw się sam dobrze z sobą a będziesz wyglądał atrakcyjnie! Ile kobiet otwiera takich ludzi nawet sobie sprawy nie zdajesz !
PS. nie popadnij też w "wyjebane we wszystkich opinie" tylko analizuj na trzeźwo to co ludzie mówią. Jeżeli są jakieś rzeczy które możesz zmienić i po przemyśleniu dojdziesz do tego, że coś w tym jest - wtedy to zmień. Jeżeli nie możesz zmienić nosa/cery to ją akceptujesz. Jeżeli ktoś Ci mówi, że dużo lepiej było by Ci w... długich włosach wtedy dopiero się zastanawiasz
Stilla tricki stosuje od
ndz., 2012-09-02 15:43 — HudsonStilla tricki stosuje od kilku miesięcy ze świetnymi skutkami Podnoszenia też się w końcu nauczę:)
Co do wyglądu: zawsze znajdzie się coś nie tak;) Ogólnie nie mam powodów do narzekania, mogę znaleźć 5 wad, ale i 5 zalet więc nie jest źle. Długie włosy? Nigdy, nie ma takiej opcji. Generalnie staram się bagatelizować swoje niedoskonałości, wiesz ludzie lubią się wpędzać w kompleksy.
Na początku lata robiłem małą imprezkę, z kumplem przy wódce gadamy i on nie za wysoki ok 170cm i próbował do nieco wyższej dziewczyny. Ja go namawiam, żeby się nie poddawał, a on ciągle pierdolił, że ona za wysoka, że on za niski i takie farmazony co do swojego wzrostu. Najlepszy był komentarz mojej dziewczyny(siedziała wtedy z nami), że gdyby tyle nie gadał o swoim wzroście to by na to uwagi nie zwróciła:D