Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Ku lepszemu zrozumienia swoich pragnien. przedawkowanie "Friendzone"

Moje wpisy na forum i odpowiedzi na nie dały mi do myślenia odnośnie starania się o przyjaciółkę.

Jest zapewne wiele osób które wchodzą na forum w celach informacji, i nie wypowiadających się, chcąc przebić to tabu, pisząc choćby o najgłupsze sytuacji piszę tego bloga.

Mianowicie, wielu z nas zapewne dopada tak zwany friend zone, przyjaciel, do rozmów, spacerów, wspólnych wypraw, słyszenie tekstów ale super się z toba czuję, z tobą mogę pogadać o wszystkim z innymi jakoś nie tak, ale nic więcej, ale co to jest to coś wiecej ? głównie jedyne czego brakuje miedzy związkiem a przyjaźnią to seks. tak tylko tego. kobieta czuję się przy nas bezpiecznie, ale każde działanie ku intymności, wprawia ją w "WTF" czyli w skrócie "co jest kur***"

w celach zrozumienia kobiet rozmawiałem z wieloma osobami, w tym z divami ( kobiety umawiające się z jednym celu za pieniądze ) i odziwo te ostatnie dodają wiele do całości wątku, gdyż mają otwarcie na całą seksualność )

do chu** nie istnieje nic takiego jak przyjaźń damsko-męska, ktoś mnie kiedyś powiedział ma czegoś takiego bo przędzej czy później którejś ze stron zachce się ruchać. i z autopsji wiem ze to prawda.

teraz do rzeczy. jezeli jesteś taką pizdą jak ja. czyli ganiasz za kobietą swego zycia ( STJ - syndrom jedynej kobiety ) to jestes z czarnej pupie. pokłócisz się z nią, wkurzysz .. pare godzin później w głowie omg jak to naprawić, dupa zjebałeś. piszesz smsy, chcesz sie dowiedzieć co jest, jak to naprawić, ona foch w kosmos, a ty swirujesz, nie mozesz spać, pijesz, .. ale bezsens. zwal se konia przy pornosie, pożniej go odetnij i tak ci sie nie przyda. taka prawda, im dłużej ganiamy za jedną kobietą tym ona bardziej ma nasz w pizdzie i wie ze moze z nami zrobić co chce ( taka ich natura ) i tak jak pisałem te żałosne posty na forum, to widać. kobieta lubi być podrywana ale też nie zabardzo. bo jej to się znudzi. friend zone jest dobre, ale tylko w wypadku kiedy chcesz odbudować jak coś zjebałeś ( taka prawda, byłeś zawsze dobry odjebałeś cos, ale przywiązanie w niej siedzi ) , i tylko wtedy bo to nie prowadzi do czegoś wiekszego. Ależ wiadomo ileż można być w tej sytuacji ? tak właśnie doswiadczam tego czegoś, przedawkownie friend zone. No nie moge musze sie do niej dostać no nie ... jebs ... krach .. coś nie tak .. i ona mówi zegnaj ... a ty fatality chcesz nie zyć. taka smutna prawda moi bracia. przed to przedakowanie wpadłem juz niestey w pschychole. wchodzenie do niej do lozka w nocy jak spi by tylko ja dotknać tu i tam. smiejcie się ale tak naprawdę może być. ale potem jest jescze gorzej.

Zapytałem na forum, czy ktoś miał problem z tym iż inicjatywe przejoł nasz drugi mózg, tak właściwie było mało odpowiedzi na ten temat. ale wydaje mi się że wielu to może spotkać, ale mało sie na o tym pisze na forum.

W sytuacji gdy nas juz psycha zawiedzie trzeba naprawde jebnąć sie w twarz i coś zrobić, w sytuacji friend zone mamy juz naprawde mało do gadania, w szczególności gdy relacja zerwie sie z powodu głupiej naszej zagrywki. i w tej sytuacji gdy naprawde zależy ci na tej przyjaciółce można by zrobić jedną rzecz najpierw. mianowicie odbudować przyjażn bedąc ciepła kluchą itp ( primo, odbudować zaufanie, potem to chłodzic i wchodzić na etapy intymności ale stopniowo, i obserwować co się dzieje, jak nie idzie po myśli, to chłodzić, lub dać sobie spokój, ... nie ma kobiety nie do zdobycia, jest potrzebna tylko odpowiednia strategia. i powstrzymywaniu swoich potrzeb, bu bardziej rozbudzac atmosfere.

Odpowiedzi

Portret użytkownika signal

tego nie da się czytać.

tego nie da się czytać.

Portret użytkownika signal

tego nie da się czytać.

tego nie da się czytać.

Portret użytkownika Goniec

emocje =>chaos

emocje =>chaos

Portret użytkownika Sekalek

Ziomek Tobie to chyba ogólnie

Ziomek Tobie to chyba ogólnie seksu brakuje, nie tylko w relacji "friendzone" Laughing out loud Wpisem na forum serio zniszczyłeś system.

Widać, że jakaś dziewczyna Cię zraniła i dlatego Ci odpierdala teraz. Uwierz, że da się od tych emocji uwolnić. Wszystkim się udaje, to czemu Tobie ma się nie udać? Smile

Portret użytkownika Ramosel

Stary, masz grubo zrytą

Stary, masz grubo zrytą psyche, jestem z trójmiasta, pomogę Ci, nic za to nie chcę, wystarczy mi tylko świadomość, że o jednego psycho-uwodziciela mniej w tym kraju.