Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

koncert+domowka

Dzisiaj w moim mieście odbywał się koncert hiphopwy. Ogólnie nie lubię kultury hiphopowej, ale koledzy chcieli iść wiec sie zgodziłem. Postanowiłem sobie poszerzyć stref mojego komfortu. Bawiłem się świetnie:) choć gatunek muzyczny bardzo nie w mój gust. Kilka wariacji np. po koncercie na afterparty ludzie ustawili sie w kółeczko i kolesie wyskakiwali tańcząc breakdance. Wskoczyłem w to kuleczko śmiejąc się i skacząc. Kolega, który był ze mną, nie mógł ze śmiechu. Mowil ze każdy sie na mnie patrzał z wyrazem twarzy WTF hehe.

To ze powiększałem swoja strefę komforty i do tego to ze dobrze sie bawiłem spowodować u mnie ogromny przypływ pewności siebie.

Skoro juz i tak wszyscy widzieli jak robię z siebie błazna śmiejąc sie od ucha do ucha to jaka mogę sobie zrobić jeszcze siarę?Smile wiec to ze zacząłem podchodzić do dupeczek to nic dla mnie w tamtej chwili nadzwyczajnego. Zaczepiałem każda która mi sie podobała krotka gdaka szmatka, kino i odchodziłem. Po jakiejś godzinie z dumą obserwowałem jak przygląda mi sie cale stado dziewczyn:)( niejeden pomyśli ze jestem citą ze nie brałem nr ale ja nie Potrzebowem ich to byl tylko trening:)

Później po koncercie dostaliśmy z kolega zaproszenie na domówkę. w drodze na nią kolega opowiadał jak jest zszokowany i zadziwiony moja pewnością siebie i efektem jaki wywołuje ona u kobiet:)Mówił, że jest pewien podziwu jak łatwo i beztrosk rozmawiam z dziewczynami ktorych nie znalem( sam tego nie zauważyłem dopiero jak sobie, to przemyślałem to szok, a to w tym momencie bylo dla mnie całkowicie normalne:) To mi dało kolejnego kopa.

Okazało sie ze nawet do kolegi ex podszedłem, ale ja jej nie znalem tylko kolo do mnie ze to jest jego świeżo upieczona ex. Pogadalem sobie z nia i tak, potem patrzyła razem z innymi na mnie;)

Kiedy weszliśmy na domówkę okazało sie ze jest tam sporo bardzo ładnych dziewczyn których ja nie znalem. Była tez GWIAZDECZKA na prawdę super laseczka hb8 to lekko w centrum uwagi wszystkich kolesi.

Ale po kolei.
na domówce było tez pełno LOVELASOW, poza tym 4,z 7 typów było kolegami nowego chłopaka mojej ex, który poluje na mnie za to, ze ex cały czas mnie mówi:)

Co tam raz sie żyje. Podeszłem podałem rękę(zewnętrzna czesania dłoni do góry, uścisk dość mocny pokazując, im kto jest alfa)kolesie nie robili problemów. Byli zajęci oglądaniem popisów GWIAZDECZKI. Wylane niech sie czymś zajma. Ja miedzy czasie poszedłem poznawać pozostałe dziewczyny. Bylem otwarty dowcipny i po prostu pewny siebie zostajac przy tym soba ( nie mozna udawac kogos inneg b wszystko idie latwo przejrzec)Zwiad skonczyl sie buziakami wymienionymi z 3 nowymi kolezankami, a z 4 ta jestem umowiny na wtorek;)

Najlepsze zostawilem na koniec.

Po tym jak pobawilem sie w zdobyciela, poszedlem sobie z klega wypic piwko i pogadac( pytal co ma zrbic zeby ex wrocila... ja na t baw sie dobrze pkazuj jej ze jest ci lepiej bez niej i ze jestes fajny i ciekawy a sama przyleci, a ty miedzy czasie zrozumiesz ze ona byla za slaba dla ciebie i bedziesz juz z inna;)c jakis czas przychodzily do nas nowe klezanki( on je wszystkie znal a one i tak ze mna gadaly tylko:). Po kolo dzinie przyszla do nas do pokoju gwiazdeczka z cala armia adoratrow.

- hej, nie przeszkadzam przyszlam do was pogadac bo oni sa nudni( z pokoju obok caly czas bylo slychac jak tylk ona gada i juz mnie szczerze meczyla)
ja- pewnie chodz tylko pod jednym warunkiem( patrze w oczy)
ona- tak jakim?(zadzirnie i pewnie siebie)
ja- ze nie bedziesz udawac kogs kim nie jestes , bo nie lubie osob ktorzy są sztuczni, lub udaja kogos fajnego. Ty w moich oczach jestes dziewczyna ktora uwielbia byc w centrum zaintereswania. Jestem pewny ze gadasz od rzeczy
byle tylk wszyscy patrzyli na ciebie.( mwilem spokojnym panowanym glosem)
ona- (po chwili ciszy) ale,... nie... on ja taka nie jestem, moze t przez ten alkohol tyle mowie, ale nie jestem taka.

Wstalem podszedlem do niej mowiac:
jesli tak jest to mnie to barzo cieszy bo szanuje osby szczere i prawdziwe- po czym przytulilem ja do siebie
ona- jak bysmy sie spotkali innym razem to na pewno bym taka nie byla
ja- wiec na nastepnym spotkaniu nie przesadzaj z alkoholem wtedy bedziemy mogli porozmawiac.
puscilem ja, dszedlem spowrtem usiasc na sofe. Kątem oka widzialem miny tych wszystkich adoratrow, ktrzy plaszczyli sie przez caly wieczor. Muieli poczoc sie dziwnie ze mi udalo sie ja przytulic po wymianie 3 zdan
ona - nastepnym razem nie bede pila wiec bedziesz chcial ze mna porozmawiac i zbaczysz ze taka nie jestem
ja - dobrze zobaczymy przy tej nastepnej okazji.

Owocilem sie d kolegi i zaczelem z nim o czyms gadac. Widzialem jak Gwiazdeczka zerka na mnie jak by cciala eszcze ze mna pobyc ale ja splawilem niech wie ze nie ma latwo mnie zdobyc;) jak zostalem z kolo sam na sam t nie mogl z podziwu jak ja z nia pojechalem i mowi ze widzial jak dchodzila to sie caly czas na mnie patrzyla tak jak by szukala pomyslu jak zagadac. Zaintrygowalem ja;)

zobacze czy cs z tego da:P
dzieki za przeczytanie
pozdrawiam

Odpowiedzi

powodzenia na spotkaniu

powodzenia na spotkaniu Wink

zajebiscie. ; d powodzenia. ;

zajebiscie. ; d powodzenia. ; d ja tez powoli wracam do gry. ; d ex target sie odezwal .; d ogarniam to;d

udalo ci sie:) to super:)

udalo ci sie:) to super:) wytrwalosc poplaca;) 3m sie i powdzenia

Portret użytkownika CCC

klasyka gatunku, daję na

klasyka gatunku, daję na główną!

zajebiście to rozegrałeś, pozdro!

Portret użytkownika arthuro09

ładnie z nią pojechałeś

ładnie z nią pojechałeś :)podoba mi sie

Portret użytkownika Ramosel

"niejeden pomyśli ze jestem

"niejeden pomyśli ze jestem citą ze nie brałem nr ale ja nie Potrzebowem ich to byl tylko trening:)" Od kiedy nume jest glownym celem Wink

A co do gwiazdeczki to bedziesz mial opcje jeszcze ja zobaczyc, jakis kontakt lub cos ? Wink

hehe juz sie odezwala:P

hehe juz sie odezwala:P sama:P hahaha

Gratulacje ,dobra robota

Gratulacje ,dobra robota chłopie . Jak ci jeszcze sama zaproponuje spotkanie to wiec że jest już twoja .
ps. uległa jak suczka na smyczy hehe
pozdr.

ups mialem umowione sotkanie

ups mialem umowione sotkanie wczoraj z gwiazdeczka ale zapomialem:)

a dzisiaj od rana pisala smutne minki i ze ma nadzieje ze uda jej sie ze mna spotkac:) hahaha szok to jest az niewiarygodne jakie to proste:P