Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Before it is too late

Portret użytkownika toxic

Witam wszystkich Wink
Wczorajsza imprezka 2013-04-06
Po nieudanym wyjeździe do Krk gdzie miałem być kierowcą postanowiłem iść na imprezę organizowaną przez kumpla
Przyszedłem gdzieś 1,5h później niż wszyscy [Moja zasada której sie trzymam nie warto wbijać na imprezę z samego początku ] Wbiłem na imprezę coś po 21:30 atmosfera całkiem ok ci co mieli się najebać już się najebali reszta nakręcona i gotowa do imprezowania Wink i to lubię

Początek imprezy razem z kumplem siedzieliśmy w przy stoliku obok dwie dziewczyny mocne siódemki Kumpel powiedział że wbijamy
z racji z tego że je wypatrzył chciałem żeby on otwierał ale nic z tego ja musiałem
Podszedłem i przywitałem się Wyższą nazwijmy K niższa A
Zapytałem dlaczego siedzą tak tutaj same
One na to że się okropnie nudzą i nie mają się z kim zabawić
Ja odpowiedziałem że teraz my jesteśmy i zaczynamy imprezę Uśmiechnęły się i zaczęliśmy rozmawiać
Gadka szmatka skąd są itp Kumpel przeją A a ja K
Z "K" Zacząłem rozmawiać o sporcie Okazało sie że gra w siatkę Wspomniałem że mam mecz PLFA za 2tyg ona na to że przyjedzie tyko musi miec namiary Uśmiechnąłem sie i zdziwiłem 5min może suchej rozmowy a ona mi już nr dała
Pomyślałem że jestem na dobrej drodze Wtedy gdzieś wyparował mój kumpel dostałem sam i musiałem walczyć na 2 fronty Zacząłem rozmowę z "A" gadka szmatka "K" gdzieś się zmyła a ja z "A" umówiłem się na wspólny wyjazd ^^ do klubu w Krk Wink Zabrałem nr i poszedłem pogadać z kumplami wypiłem 2 piwko i wróciłem do
"K" zaczęliśmy rozmawiać ale rozmowa się nie kleiła to wziąłem ją do tańca Byłem pewny że mogę z nią zatańczy full contact ale przejechałem się na tym Wzbraniała się i powiedziała że to nie taniec na tego typu imprezę No to ja pass ale za chwile obrót i kolejna próba znowu fail Do końca piosenki tańczyliśmy normalnie
Wróciłem z nią do loży a tam "A" sama siedzi zgadaliśmy się coś o fajkach i mały zakładzik z nią zrobiłem o to że dziś nie zapali Wygrałem go tylko popełniłem cholerny błąd nie ustaliliśmy nagrody :/
Zrobiłem małą rundkę po sali i wpadła mi w oko pewna dziewczyna Nazwijmy ją "J"
Tańczyła z moim kumplem ze starej klasy Później przyszli do nas Pili do siebie Podszedłem do niej i powiedziałem jej na ujcho "Chyba nie chcesz opić mojego kolege i go wykorzystać " Uśmiechnęła sie ja odszedłem i pościłem jej oczko
Chwile siedziałem z kumplami potem zostałem sam wtedy przyszła ona do mnie ;P) "J" Zaczęliśmy rozmawiać okazało się że mamy wspólnych znajomych a konkretnie jej były gra zemną w klubie PLFA pośmialiśmy się z niego konkretnie ona Powiem wam że takiej dziewczyny nie spotkałem świetna była Laughing out loud No i wpadł kolega z dawnej klasy Niestety okazało sie że on z nią tu przyszedł ;/ No to z wielkim bólem zrezygnowałem ;/ Wróciłem do "A" siedziała i rozmawiał z gostkiem podpitym Zaczęliśmy rozmawiać zgadaliśmy się z nią na temat jej szkoły Zaczęła mi recytować wiersz po angielsku pochwaliłem ją Poszliśmy zatańczyć no tu było ok Tongue Wróciliśmy do rozmowy kumpel łaskawie wrócił
[był kierowcą odwoził ludzi]
On uśmiechną sie i powiedział że wpadniemy do niej do internatu i przywieziemy kubełek z KFC Tongue
Ja cichaczem się ulotniłem do drugiego kumpla
Zaczęliśmy rozmawiać o trio w rogu na to ok ale jak dopije piwo [jakiejś 10% piwa miałem] I to był błąd którego więcej nie popełnię mieliśmy tam wpaść z 3 piwami i zacząć rozmowę tyle że zanim ja dopiłem piwo to dziewczyn już nie było
Potem jeszcze kilka razy bawiłem sie na parkiecie i z "J" rozmawiałem żartowaliśmy i śmiałem się że wpadnę do niej na kawkę zgodziła sie
Resztę imprezy czyli jakąś 1h spędziłem z kumplami gadając
i pijąc piwko

Na imprezie wypiłem tylko 4 piwka i 2 kielony
Kielony wymuszone bo nawet nie miałem ochoty pić wódki
no ale co poradzę "Zemną sie nie napijesz :P"
I teraz już mam swój pattern na udaną imprezę leka dawką alkoholu gwarantuje dobrą imprezę Wink

Odpowiedzi

Portret użytkownika toxic

Sorka trochę przesadziłem z

Sorka trochę przesadziłem z emotikonami :Tongue

Portret użytkownika Viq

weź je jakoś wyedytuj, bo po

weź je jakoś wyedytuj, bo po lekturze prawie mi oczy wypłynęły

Portret użytkownika toxic

no teraz powinno być

Wink no teraz powinno być ok
będzie nauczka na przyszłość

Ohoho, PLFA! Powiem Ci, że

Ohoho, PLFA! Powiem Ci, że możliwe całkiem, że stuknęliśmy się lub stukniemy kiedyś padami. Laughing out loud

Portret użytkownika toxic

Alter bardzo możliwe heh

Alter Wink bardzo możliwe heh fajnie poznać kogoś o podobnych upodobaniach