Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Gaśnica + przemyślenia :D

Witajcie
Ego ach ego kochane z tobą życie jest wojną o utrzymanie. Jeśli ktoś zaatakuje cię ,koniecznie trzeba cie bronić i zaatakować wroga. Patrz !
Samanta- Jesteś głupi i brzydki (zaciesz na mordzie)
Jax- Nie prawda jestem spoko a ty jesteś głupia ! (wzgarda i narastająca frustracja)

Samanta- Masz pojebany styl (zaciesz na mordzie)
Jax Nie prawda bo jest całkiem fajny za to ty masz pojebany (wzgarda i narastająca frustracja)

Samanta bez większych problemów atakowała Jaxa dalej bo sprawiało jej to wiele satysfakcji.

Jak sądzicie Samanta czy Jax ma większe kompleksy po tej wymianie zdań ?
Jax został zaatakowany i starał się bronić (właściwie nie siebie tylko swoje Ego) i wyszło mu to dosyć słabo ,bo spalił buraka i wrócił do szeregu pizd. Nie każdy ma gadane jak Eminem ,czy chociaż by Cezary Pazura. Ważne jest to aby obelgi nie dotarły do potwora jakim jest Ego bo wtedy zaczynają się prawdziwe nerwy. Laughing out loud
Jak nie dopuścić do frustracji ? Po prostu zrób to czego w takiej sytuacji najbardziej się boisz ,czyli POTWIERDŹ SŁOWO SAMANTY.
Samanta- Ale ty masz krzywe zęby (zaciesz)
Jax- Masz rację Samanto dzięki za cynk (jeszcze większy zaciesz)
Samanta- Ej ale ja się nie zbijam (powaga)
Jax- No przeciez ja tez mówię poważnie (Zaciesz razy 5)
Samanta- Aha (zgasła)

Po takiej wymianie Samanta dwa razy zastanwi się zanim zaatakuje Jaxa gdyż nie otrzymuje już uśmiechu z upokożenia ,ale frustrację z nieudanej obelgii. Obelga jest skuteczna dopóty, dopóki udaje się wkurwić obelgoodbiorcę.

A ,więc teraz powiem ci właściwie to sobie w przyszłości jak należy radzić sobie z niekonstruktywną krytyką.
Po pierwsze musisz nauczyć swoje Ego ,że to ty dowodzisz a nie honor i duma ,któro właśnie z niego płynie.
Ba !! przyznanie się do błędu i szczere przeprosiny będą sprawiały niektórym większą trudność niż bieganie po mieście i zdobywanie numerów co spowoduje wzrost pewności siebie. Zaakceptuj to co masz w sobie "złe" i nie uciekaj od tego bo dzięki temu złemu poznasz w sobie cechy o jakich jeszcze nie śniłeś.
Wszyscy śmieją się z twoich wad Laughing out loud ? Ty też się śmiej w końcu skoro są śmieszne to trzeba się z nich śmiać bo co innego nam zostało. Jeśli będziesz umiał polepszać sobie humor śmiejąc się z siebie twój obraz Ego będzie bardziej przezroczysty.
Co to znaczy ? Otóż to, że wszystkie negatywne opinie przejdą przez ciebie nie robiąc ci żadnyh szkód ,bo ty zaakceptujesz je i przejdą przez twoje przezroczyste ciało trafiając w ścianę innych inteligentnych wypowiedzi.

Wielu jest bohaterów ,którzy wybrali śmierć i honor zamiast wolności i tchórzostwa. Ci bohaterowie walczyli dzielnie by poplecznicy nie nazwali ich tchórzami. Głosami w ich głowach nie były ich własne wolne myśli ,ale zbiorowa opinia wspólnot do których należeli.

Po jakiego wała bronić coś co i tak nie istnieje ? Wszelakie opinie w twojej głowie ,myśli przeróżne przecież one nie istnieją.

Czuj się dobrze sam ze sobą ,weź picie jedzenie i ruszaj na cłodniową samotna wycieczkę a przekonasz się jak bardzo będziesz potrzebował wszelakich rozrywek. Era TV pokazała ludziom ,że sami są nudni a samotność jest zła. Mój dziadek opowiadał jak w jego czasach bez telewizorów ludzie rozmawiali ze sobą cały czas W REALU. Poznanie dziewczyny było proste bo cały czas żyło się aktywnie. Samobójstwa praktycznie nie występowały bo nie było codziennego nagłaśniania problemów (tak jak dzieje się teraz).

Przemysł pornograficzny aaach oooch eeeech teraz się dopiero dzieje ,faceci nie potrzebują kobiet !!! Wtrysną w skarpetkę i mają z głowy wszystko. Myślałes kiedyś o tym ,że im częściej walisz ,tym bardziej pragniesz seksu ?
Czy zaspokajanie ma być twoim całym życiem. Zacytuję teraz freemana "Żreć,Srać,Żreć" tak ,właśnie tak system kontroluje niewykształcone umysły. Praczłowiek powiedział "To jest kobieta należy ją szanować bo będzie rodzić dzieci" i tak całe stada matołów robiły to ,co ten cap powiedział nie myśląc o własnych potrezbach bo po co myśleć ? Skoro jest już szablon wymyślony na wszystko.

Posumowując wyznaczę sobie cele
1. Będę cały czas uśmiechnięty.
2. Przestanę przykładać większą wagę do nierealnego świata
3. Przestanę gloryfikować i zacznę widzieć też wady poszczególnych kobiet.
4. Skończę z używkami bo blokują mój umysł.
5. Złapię życie za jaja i będę je ujżdzał

Liczę na opinię Laughing out loud

Odpowiedzi

Płynie z tego bloga taka

Płynie z tego bloga taka pozytywna energia, że aż uśmiech pojawia się na mordce Smile!

"4. Skończę z używkami bo blokują mój umysł." - jakimi Laughing out loud?

Portret użytkownika Jackk

Na glowna

Na glowna Smile

Portret użytkownika Pawjel

Podoba mi się

Podoba mi się Wink

Portret użytkownika widgettot

No naprawdę kawal porządnej

No naprawdę kawal porządnej roboty, z przyjemnością się czyta bije optymizmem, i masz racje koniec z idealizowaniem kobiet i bronieniem własnego ego za wszelka cenę, bo to strata sił witalnych i czasu. Jedziemy metrem w życie z uśmiechniętymi japkami Smile naprawdę dobre Wink

Dzięki za pozytywne

Dzięki za pozytywne komentarze.
Gadzik mówię tu przede wszystkim o masturbacji i alkoholu (palic się nie nauczyłem za co dziękuję mojej mamie).
Dopóki piję alkohol, dopóty zagłuszam swoje prawdziwe JA. A od braku masturbacji skacze witalnośc i chęć do uwodzenia ,polecam to uczucie.
Pozdrawiam

Papusiek1, powiem Ci, że mamy

Papusiek1, powiem Ci, że mamy bardzo podobnie z tym , że ja nie pale dzięki mojemu tacie (nie chce palić całe swoje życie jak on). Co do braku masturbacji to się zgadzam, lecz ciężko "wytrwać". Alkohol w niedużych ilościach jest ok, ale warto czasem według mnie odpuścić Wink pozdro.