Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Dlaczego zostajesz przyjacielem? Idź po pocałunek!

Portret użytkownika TheAF

To kolejny blog o tym jak nie zostać przyjacielem dziewczyny. Co prawda to prawda, nie mam jakiegoś wielkiego doświadczenia ale też nie jestem początkujący - po prostu napiszę tutaj swoje przemyślenia. Myślcie co chcecie, jeśli według was pierdole to OK. TO SĄ TYLKO MOJE PRZEMYŚLENIA.

Sam często zastanawiałem się, co zrobić aby nie wpaść do tej jebanej szufladki przyjaciela. Wiedziałem że trzeba działać. Ale jak działać? Wiele osób mówi że trzeba posuwać znajomość naprzód nie tłumacząc przy tym jak... ot co.

Ja sam mam prostą zasadę i się do niej stosuję - IDŹ PO POCAŁUNEK.

Ogólnie faceci boją się wykonać pierwszy krok - ale rzadko, naprawdę rzadko zdarza się że zrobi to dziewczyna. To ty masz wykonać ten krok, ty masz ją pocałować. Nie zwlekaj z tym, nie skupiaj się też tylko na rozmowie, czyli budowaniu komfortu. Eskaluj i idź po pocałunek.

Jeśli idziesz po pocałunek, próbujesz pocałować dziewczynę to zyskujesz i to bardzo dużo. Nawet jak ona się odsunie to i tak na 99% nie zostaniesz zaszufladkowany jako jej przyjaciel. Czemu? Kobieta odsuwając się pokazuje Ci że musisz się jeszcze trochę postarać - ona Cię nie odrzuca, a za to że próbowałeś dostajesz wielki PLUS - ona teraz wie że nie chcesz być jej kolejnym przyjacielem, wie czego chcesz i jesteś dla niej konkretnym facetem.

Pewnie namieszałem ale nie jestem jakimś pisarzem, napisałem tylko to co myślę, dla siebie.

Odpowiedzi

Portret użytkownika Hoot

Kobieta jeżeli sie odsuwa

Kobieta jeżeli sie odsuwa mówi ` na razie nie ` czyli `Potem tak` haha Laughing out loud

Samo pocałowanie laski nie

Samo pocałowanie laski nie zmienia tego że nadal możesz być jej przyjacielem. Ale na pewno, jest to krok naprzód Smile

Portret użytkownika Kammil

wiesz kolego, przede

wiesz kolego, przede wszystkim duze znaczenie ma jak wychowana jest kobieta.
jedna gdy podczas proby zrobi krok do tylu, moze to znaczyc ze nie jest latwa.
jedna gdy sie odsunie moze dac ci taki znak, zebys o nia bardziej zawalczyl/postaral sie.
a i sa przypadki ze moze sie odsunac i uderzyc Cie z otwartej dloni, badz po prostu powie, to nie powinno sie wydarzyc i odejdzie.

dobre otwarcie, emocje i raport- to jest klucz do celu;)

Ameryki tu nie odkryłeś ...

Ameryki tu nie odkryłeś ...

calujesz albo nie ! nie

calujesz albo nie !
nie calujesz = przyjaciel
calujesz = sex / zwiazek (jak kto dazy)

prosto kolega napisal co robic jesli nie chcesz byc przyjacielem !

Witam, miałem tak zrobić iść

Witam, miałem tak zrobić iść po pocałunek na 3 spotkaniu a tu się wydażyła taka gafa:

niedawno poznałem fajną dziewczynę która ma 17 lat a ja 22, poznalismy się na wyjeździe i jakos tak wyszło że od początku wiedziałem że mnie lubi usmiechała się a ja do niej, była z koleżankami i nawet znam wszystkie 5 razem z nią. Od poczatku mi sie spodobała ni podrywałem jej jakoś fes, nie mówiłem jej dużo komplementów nawet mało bardziej mówiłem jej że jest dziecinna, ale tak się zachowywała. Po wycieczce spotkaliśmy się i ona mówi do mnie że czysto koleżenśko bo niedawno zerwała z chłopakiem, spoko tak zrobiłem ale wydaje mi sie że ona tylko tak powiedziała. Fajnie nam się gadało i było miło, pózniej spotkałem się z nią i jej kuzynką i naszym kolega i tu się zaczeło. Poszliśmy do knajpy fajnie sie gadało pośmialiśmy sie a póżniej poszliśmy na ogródki do rynku i tu się zaczeło siedzimy w 4 i ktoś postawił tej dzieczynie która mi sie podobała drinka, jednego, drugiego i przychodzi do nas do stolina koles co ma ze 40 lat i mowi ze dziewczyna ma piekny uśmiech( pospolite ale jej sie milo zrobilo) nie poszliśmy z tamtąd odrazu siedzzieliśmy a oni jak wyszedlem do ubikacji dali jej karte z numerem tel i liścik. prosze mi powiedzieć jak mam to teraz odbic bylo to nasze 2 spotkanie w piatek a chcialem w niedziele ja zabrac gdzies i pocalować. Prosze mi powiedziec czy to za szybko i co mam zrobic jak działa psychika tej dziewczyny teraz. Powiem jeszcze tyle ze dzis dostalem wiadomosc na fb od niej; dzieki za wczoraj xd, jeśli ktoś chce pomóc bardzo prosze o rade albo pytania to przybliże bardiej opowiesc:p

Pytałem kolezanki 24letniej ona mowi ze dziewczyna sie okropnie zachowala nie powinna przyjac tych drinkow przez wzglad na to ze siedziala z nami a po za tym jak wziela numer od tego kolesia to juz byla miazga jesli ktos chce sie wypowiedziec prosze i pozdrawiam:?p

powiem jeszcze tyle ze ten

powiem jeszcze tyle ze ten liscik ktory dostala schowala do torebki,

Portret użytkownika baudelaire

powiedz jej zeby sie odezwala

powiedz jej zeby sie odezwala do tego typa od drinkow, ze o prace teraz ciezko i w ogole Wink, tylko z usmiechem na twarzy polzartem. Pomysl tak: facet ktory probowal ja kupic drinkami to frajer. To ze wziela liscik o niczym nie swiadczy, ale sam wiesz ze mlode szukaja sponsorow, wiec bacznie sie przygladaj i sie przede wszystkim nie przejmuj. To ze Ci sie panna podoba nie znaczy ze na ciebie zasluguje, nie badz w goracej wodzie kapany. PUA to takze poczucie wlasnej wartosci, wiec graj tak, zeby to ona chciala znajomosci z Toba, nie Ty z nia. A na koniec jak masz problem to pisz na forum, nie w blogach.

gadałem z pewną panienka na

gadałem z pewną panienka na ten temat 24 letnia dziewczyna mojego kolegi i dobra wieloletnia znajoma, ona powiedziała ze laska sie zle zachowala w obecnosci kolegow pozwolila sobie stawiac drinki itd.

no ok rozumiem co napisałeś a teraz mi powiedz czy się z nią umówic i co zrobic ja chce ja poderwać, ja tez studiuje lotnictwo i kosmonautyke tez latam samolotami i jakos nie podrywam na takie teksty dup, a w szczegolnosci takich ktore mogly by byc moimi corkami,

mógbyś mi podac jakie kroki mam teraz zrobić aby ładnie to rozegrac, po wczorajszym spotkaniu napisała mi dzięki za wieczór xd. nic nie odp, prosze o rade, nie mam problemów z wyrywaniem dup co ide na impreze poznam kogos ale to co innego jak sie kogos na imprezie poznaj a jak sie kogos poznalo i chce sie jakos to ulozyc. wiem ze sie powtarzam prosze o rady o nastepne kroki jak to rozegrac:p

a także nie jestem młodzikiem

a także nie jestem młodzikiem wiem jak dupe zainteresować:p ale to jest nietypowa sytuacja:pp

Twoja rada bardzo mi pomogla,

Twoja rada bardzo mi pomogla, zadzwonilem w niedziele do niej zaprosilem ja gdzies ale powiedziala ze nie ma czasu i da mi znac, w pon rano cos napisala ze nie slyszala co mowi i dlatego tak wczesnie sie rozlaczyla a ja ze nie mam teraz czasu gadac i zamknolem fb, spotkalem ja pozniej jak racalem w autobusie a ona usiadz kolomnie, no i gadka szmatka widac ze mnie lubi powiedzialem jej zeby zadzwonila do tego pilota i zalatwila sobie lot a ona ze nie bedzie dzwonila do starego faceta i mi pokazala co napisał. Ja do niej ze jak z czasem ona ze moze jutro no to ja ze jak moze, to moze sie zgodze. Teraz mam pytanie: zaprosić ja gdzies i pocalowac??? proszę o rade i kontakt, pozdrawiam