
1. Facebook to popularny serwis, na którym ludzie wrzucają m.in. swoje zdjęcia i piszą o sobie jakieś bzdety, które mają wyróżnić daną osobę spośród tłumu innych osób.
2. Facebook umożliwia przeglądanie albumów innych użytkowników...
3. Facebook pozwala również na komunikowanie się z innymi userami za pośrednictwem np. czata.
Mając takie 3 wiadomości możecie naprawdę dużo zdziałać.
Przeglądałem pewnego dnia tzw. propozycje znajomych.
Moją uwagę zwróciła taka bardzo piękna blondynka.
Ilu z was również spotkało się z taką myślą: "kurwa, ale bym ją... poznał" ? No naprawdę, uwierzcie mi, niezbyt wysoka, cera śnieżna... no przechodzimy do sedna 
CZAT:
-Chryste, co za uroda!
-"Chryste" O widzę, że kolega jest wierzacy...
)
-A [tu imię tej dziewczyny, nazwę ją Beatą] Beata jest świętoszką? ... ?
-różnie bywa.
-Wasze liceum jest 3 letnie, prawda?
-prawda, a dleczego pytasz?
dlaczego*
-od czegoś należy zacząć rozmowę
-hehe
)
-wyznam Ci, że nie byłem dobry w budowaniu mostów porozumienia
-poprosze nastepne pytanie
-hmm
czym się interesujesz?
niby płytkie pytanie
nie, czekaj
nie odpowiadaj
zbyt banalne
co dzisiaj zjesz na obiad? (załóżmy, że już się kiedyś poznaliśmy)
-intrygujesz mnie
hehe
-co zjesz?
-grillowe jedzenie
-ojj, nie jest najzdrowsze
-no nie jest
-gdy zobaczysz przypalenie na mięsie koniecznie odkrój ten fragment
-hm...
-masz jasną karnację, Twoja skóra łatwo może zostać uszkodzona przez słońce, a wtedy w połączeniu z karcerogennym jedzeniem możesz bardzo źle zachorować
-pamiętaj o biologii
przypomnij mi na jakim profilu jesteś w swojej szkole?
-[tu podaje swój profil]
-czyli o biologii nie masz zielonego pojęcia
-a Ty rozumiem, ze biol-chem-fiz? [wywnioskowałem z tego, że jest dość bystra]
- dokładnie
chcę być lekarzem
w zasadzie to będę
ale nie chciałbym Ciebie mimo wszystko leczyć
-az tak dobrze matury poszy?
-nawet jeśli wyniki mnie zawiodą, to i tak będę lekarzem jestem uparty
-wysoko mierzysz, chwali sie
-masz niebieskie oczy
-tak
co to oznacza?D:
-i szeroko rozstawione brwi
że jesteś osobą delikatnie marzycielską, która jest czasem uległa i bardzo błyskotliwa, wiesz?
-jasnowidzem tez jestes?
-i z tego, co zauważyłęm
zauważyłem*
masz wydatniejszą górną wargę od dolnej
-ale to dlatego, ze nosze aparat ortodontyczny [KURWA :p]
-gdybyś go nie nosiła
to by oznaczało, że
w związku lubisz bardziej dawać od siebie niż brać, ponieważ sprawia Ci to więcej satysfakcji
-skad Ty to wszytko bierzesz?
-dużo można wyczytać z twarzy ludzi
miałem różne historie w życiu, które nauczyły mnie obserwować ludzi
-mow mi dalej
bo robi sie ciekawie
-nie mogę
-prosze
-ponieważ spotkaliśmy się kiedyś, ale aż tak bardzo Ciebie nie pamiętam...
masz jakiś pseudonim?
-[tu podała swój pseudonim]
-tak mi się wydawało właśnie, że tak Ci mówią ^^
o kurczę
-czy my sie kiedys spotkalismy?
-nie ale mam wrażenie, że znaleźlibyśmy nić porozumienia
chociaż się jeszcze nie widzieliśmy
-ale bajerujesz:P
-no pewnie, że tak
jestem w zasadzie nudziarzem, który nie ma zainteresowań
i dnie spędza na grach wideo
-wybacz, nie wierze;)
-myślałem, że to już po pierwszych zdaniach wywnioskowałaś
hmm, muszę uciekać Beata
-ok
pa:)
-uważaj na mięso z grilla
-prosze Cie...
nie popadajmy w paranoje;)
-zastanawiam się, ile musimy jeszcze minut rozmawiać, abym mógł dostać od Ciebie numer telefonu
-heh
jak bedzie w tym jakis dobry cel to sie sam przekonasz, trzeba sie postarac [niecierpię, nienawidzę, gdy tak mówią]
-naprawdę uważasz, że można się starać przez fejsbuka?
-nieeee
ale numer telefonu to juz powazna sprawa
-haha, no pewnie 9 tajemnych cyfr, które zmieniają bieg zdarzeń
-otoz to;)
-eee, według mnie to jest zabawa w kotka i myszkę
muszę uciekać już za 25 minut muszę być gdzieś indziej
-milego dnia:)
-Tobie również
-dziekuje 
Wiecie, trochę się zdenerwowałem...
Ponieważ gdy byłem w gimnazjum i miałem moją pierwszą dziewczynę, to wówczas przesiadywałem godzinami na komunikatorze, zamiast chwycić za ten pieprzony telefon i zadzwonić i się umówić.
Postanowiłem działać i to szybko, ponieważ nie mam zamiaru nic nie robić.
Śmieszka zostawiła na swoim profilu informacje o numerze telefonu, więc pomyślałem, że skoro to udostępnia, to co za problem zadzwonić?
Jednak nie... nie mogłem zadzwonić... Przecież będzie na grillu, więc będzie chmara jej znajomych, którzy będą przeszkadzać, albo po prostu mnie zleje.
A wtedy czułbym się jak wyzbyte godności dziecko, któremu ukradziono lizaka.
SMS. Wysłałem sms'a nie zobowiązującego.
Podałem termin, powiedziałem, że nic na siłe itede.
3h później odpowiedź.
No i się ustawiliśmy na czwartek.
Teraz nie zamierzam do niej się odzywać zbyt często.
Nie będę pieskował. Uprawiam Muay Thai i chodzę na siłownię, więc mam coś do roboty.
Wyślę elegancką wiadomość we wtorek, żeby sobie o mnie przypomniała i zapamiętała mnie do czwartku.
Po tym chyba też mnie zapamięta, ale swoje zrobiłem.
To taki pierwszy krok w kierunku podrywu 
Odpowiedzi
Facebook... no widać można.
ndz., 2012-05-27 12:13 — dickinsonFacebook... no widać można. Tez kiedys próbowałem ale toc kurwa skuteczność ma się nijak przy podrywie na żywo.
lukshns: kancerogenne
ndz., 2012-05-27 12:56 — Monte Christolukshns:
kancerogenne jedzenie powinno być napisane.
Moja literówka.
Kancerogenne czynniki mówi się,
to oznacza takie czynniki, które mogą wpływać
na pojawienie się raka.
Na przykład uważa się, że chrom jest pierwiastkiem kancerogennym, podobnie radon itd.
Pierwsze kroki. Jeszcze nie
ndz., 2012-05-27 12:50 — AndrzejMPierwsze kroki. Jeszcze nie jedną dobrą okazję i dziewczynę stracisz nim się nauczysz. Działaj i nie oglądaj się za siebie. Rób to, na co masz ochotę.
"-masz jasną karnację, Twoja
ndz., 2012-05-27 13:13 — Dreadnought"-masz jasną karnację, Twoja skóra łatwo może zostać uszkodzona przez słońce, a wtedy w połączeniu z karcerogennym jedzeniem możesz bardzo źle zachorować
-pamiętaj o biologii
przypomnij mi na jakim profilu jesteś w swojej szkole?
-[tu podaje swój profil]
-czyli o biologii nie masz zielonego pojęcia
-a Ty rozumiem, ze biol-chem-fiz? [wywnioskowałem z tego, że jest dość bystra]
- dokładnie
chcę być lekarzem
w zasadzie to będę
ale nie chciałbym Ciebie mimo wszystko leczyć
-az tak dobrze matury poszy?
-nawet jeśli wyniki mnie zawiodą, to i tak będę lekarzem jestem uparty
-wysoko mierzysz, chwali sie
-masz niebieskie oczy"
nie lada analiza wole całki bo tu czegoś nie rozumiem..
ty napisałeś -a Ty rozumiem, ze biol-chem-fiz? [wywnioskowałem z tego, że jest dość bystra]
ona napisała - dokładnie
chcę być lekarzem
w zasadzie to będę
ale nie " chciałbym " Ciebie mimo wszystko leczyć
mam nadzieje że literówka i nie ściemniasz czegoś bo chaos jak cholera tu nawet nie chciało ci sie pisać gdzie ty gdzie ona sie wypowiada..
"Nie będę pieskował. Uprawiam
ndz., 2012-05-27 19:07 — Dominik007"Nie będę pieskował. Uprawiam Muay Thai i chodzę na siłownię"
To skop jej dupę
Hehehe, dobre! Rzeczywiście
pon., 2012-05-28 07:07 — AndrzejMHehehe, dobre! Rzeczywiście nie jest to do końca spójne w jego wypowiedzi
Sam miałem podobną sytuację,
ndz., 2012-05-27 21:07 — SimpleSam miałem podobną sytuację, ale dziewczynę faktycznie spotkałem wcześniej, ale znajomość dopiero na Facebook'u się rozwinęła (tzn. głównie jakaś szybka wymiana poglądów i ustawienie się na wspólne "piwo"), teraz czekam na spotkanie z nią, bo wygląda, że interesuję ją
Powodzenia na spotkaniu, będę śledził raport na blogu!
Podryw na facebooku jest jak
ndz., 2012-05-27 21:45 — baudelairePodryw na facebooku jest jak walenie konia nogami. Poruchasz se i potanczysz.
Też się brałem za "robienie"
pon., 2012-05-28 16:35 — RainTeż się brałem za "robienie" na facebooku, ale po kilku dniach miałem dość. Męczyło mnie to, że musiałem się tłumaczyć lub ponosić konsekwencje z czegoś, czego nie zrobiłem w rzeczywistości, tylko na jakimś jebanym portalu.
Teraz jak poznałem jakąś nową laskę, cieszę się, że cały etap uwodzenia będzie mieć miejsce w rzeczywistości, nie w internecie
.
e: W ogóle pisanie przez neta to łatwizna. Piszesz lasce, żeby Ci zrobiła lodzika za zdjęcia sprawdzianu z jakiegoś przedmiotu, bo akurat masz ochote. A że ja miałem ochotę na pisanie różnych rzeczy, to zacząłem wypisywać do lasek, i przekonałem się jaki internet to syf
.
Jedno wielkie bagno to
pon., 2012-05-28 21:35 — RamoselJedno wielkie bagno to uwodzenie przez neta, ostatnio próbowałem, dla mnie to strata czasu i energii. Tam nie mozesz nawet w 1/10 wykorzystać swojego potencjału, dobre to jest dla piłkarzyków, lajkujacych setki zdjec, dajacych denny komentarz i denna wiadomość, a jak widze takich to nawet czesc jak typiare na miescie widza nie powiedzą.
Jak dla mnie to syf, to cale internetowe uwodzenie, nie po to sie doskonaliłem pracowałem nad sobą, zeby teraz siedzieć na dupie i nie wykorzystać z tego żadnej części ; )
Czy ja wiem czy taki syf..
pon., 2012-05-28 23:54 — koyot91Czy ja wiem czy taki syf.. mój współlokator prawie że non stop nawija naraz na FB z 4-6 laskami (jest na takich studiach, że ma aż za dużo czasu) i co chwilę inną tu do pokoju sprowadza na noc albo sam do którejś idzie
A nawet nie ma pojęcia, że istnieje takie coś jak pua.
podoba mi się twoje
wt., 2012-05-29 16:43 — Matejaspodoba mi się twoje bajerowanie