Witam !
Opisze Wam pewną sytuację spod żabki która miała miejsce w ubiegły piątek.
Mianowicie wychodzę z żabki z czteropakiem Heinekena i widzę pod sklepem 2 bardzo ładne blondyneczki,hehe nawet bardzo podobne do siebie,obie kolczyk w języku,włosy blond rozpuszczone mniej więcej tej samej długości no i podobne makijaże. Stały pod sklepem bo jeszcze niepełnoletnie i babka w sklepie nie sprzedała im fajek. Wychodzę ze sklepu z uśmiechem do nich,już miałem zamiar coś do nich powiedzieć a jedna z nich pierwsza się do mnie odezwała czy mógłbym im kupić Viceroje i 2 Redsy jabłkowe no i rozpoczął się dialog :
Ja: hmm...no mogę Wam kupić,ale zależy co z tego będę miał
Nicola : yyy... a co byś chciał ?
Ja: Może być numer telefonu i po buziaku w policzek od każdej z Was 
Nicola: Ale nie znamy Cię...
Ja: No to może na początek numery telefonu a jak się poznamy lepiej to wrócimy do tych buziaków 
Nicola: hehe no dobra to niech będzie,to jak kupisz nam te papierosy i piwa ?
Ja: Spoko ( biorę od nich kase i ide do sklepu)
Po chwili wracam i daje im te 2 Apple Red's i Vicki oraz resztę pieniędzy.
One z uśmiechem na twarzy mi dziękują :]
Potem rozwinęła się rozmowa czy często tu przychodzą,skąd są i czy mają często takie problemy że im czegoś sprzedać nie chcą. Ja mówię że mieszkam niedaleko że nawet widać mój blok stąd a że pierwszy raz je tu widzę. Pogadaliśmy sobie chwilę,one że od czasu do czasu tu bywają ale ogólnie są z drugiego osiedla a przyszły tu do koleżanki,maja po 17 lat,jednej brakuje 4 a drugiej 9 miesięcy do 18stki.
Po krótkiej rozmowie powiedziałem : no to co z tymi numerami telefonu ?
Oczywiście mi podały już były dużo pozytywniej do mnie nastawione i rozluźnione. Zapisałem nr tel i powiedziałem że już muszę spadać i na koniec: Miłego Dnia 
Poszedłem do domu...za kilka godzin zadzwoniłem do jednej z nich,miałem problem do której zadzwonić,obydwie mi się bardzo podobały jedna na imię Ania druga Nicola no dobra to wybrałem i zadzwoniłem do Nicoli (co się okazało później że to była dobra decyzja i miałem dobre przeczucie)
Zadzwoniłem pogadałem z nią 6-7 minut,jak tam dzień minął,opowiedziała mi co tam robiła ze tu poplotkowały wypiły po piwie ja też opowiedziałem co ja robiłem tego dnia i umówiłem się z nią na następny dzień na spotkanie(sobota).
Następnego dnia....przyszedłem w umówione spotkanie(taki park), już czekała,ale patrze a tu we dwie przyszły
Myślałem że tylko Nicola będzie,ale dobra....przywitałem się z nimi i nie pamiętam dokładnie co powiedziałem ale wbiłem miedzy nimi na sam środeczek. Już tak mam że muszę być w centrum jak są 2 laski,muszę siedzieć na środku a nie że gdzieś z boku,wtedy dziewczyny często mogą gadać ze sobą a ja na dalszy tor bo wiadomo mają więcej wspólnych tematów dłużej i lepiej się znają więc często tam na uszko coś itp. Także to błąd siadać z boku,najlepiej w centrum do środka tak jak ja to zrobiłem 
Pogadaliśmy z 5 minut i Ania mówi że musi iść bo się umówiła z chłopakiem który się spotyka. Wtedy wspomniałem że są mi winne po buziaku za wczoraj. Więc dały mi po buziaku jedna z jednej strony druga z drugiej. Potem jeszcze sobie dały na pożegnanie ^^
No i Ania poszła a Nicola została ze mną 
Siedziałem z nią na ławce i rozmawiałem chyba z godzinę...
Bardzo fajna dziewczyna...śmiała otwarta z poczuciem humoru,wyluzowana,pełna życia,energiczna,optymistka i pozytywnie nastawiona do świata
Ja mam podobne cechy charakteru więc dogadaliśmy się i przypadliśmy sobie do gustu bez problemu.
Nagle tematem rozmowy był jej kolczyk w jezyku.
Ja: Spytałem czy jej to nie przeszkadza
Nicola: A w czym niby ?
Ja: Naprzykład w jedzeniu albo całowaniu.
Nicola: powiedziała że z początku ją bolało a potem to już spoko,do jedzenia się już przyzwyczaiła a co do całowania to wręcz przeciwnie - daje to dodatkowe doznania.
Ja : hmm...sam kolczyka nie mam więc nie wiem jak to jest,a żadna z moich dziewczyn nie miała takich dodatków na języku
Nicola : a chciałbyś spróbować ?
Ja: ( uśmieszek i wszystko było jasne)
W tej samej chwili zbliżyliśmy się ustami i zaczęliśmy się całować dodatkowo moja ręka na jej kolanie i udzie,jej ręka to samo 
No i ogólnie potem jeszcze pospacerowaliśmy sobie,spędzili ogółem 5 i pół godziny
W między czasie znów się posiedziało na ławce ona na moich kolankach także znów się przelizaliśmy. Ogólnie spędziłem bardzo fajną sobotę. Dziewczyna mi odpowiada jak najbardziej i z wyglądu i charakter. Oceniam ją na 9/10. A co do całowania to z pewnością jedna z najlepszych z którymi się całowałem i to nie przez kolczyk tylko ogólnie umiejętności językowe i jej ust 
Także umówiłem się z nią na kolejne spotkanie na przyszły tydzień. Myślę że posunę się trochę dalej jeśli chodzi o dotykane miejsca,bo na 1 randce nie lubię i nigdy tego nie robię że od razu w jej majtach,lubię pokazać się z dobrej strony a nie że dziewczyny mają mnie za podrywacza jakiegoś i że zależy mi tylko by zaliczyć.Także 1 randka to zawsze odpuszczam z tymi rzeczami,takie już mam zasady 
Następne spotkanie będzie krok do przodu.
A 3-4 spotkanie raczej zaproszę ją do siebie i jestem pewny że jakiś sex lub oralik będzie 
Wnioski : A jakie wnioski ? Zauważyłem że dużo łatwiej poderwać dziewczynę gdy jakby to ująć zrobi się z nią jakąś czynność w czymś pomoże niż zaczepić laskę znienacka na ulicy,wtedy są często zdezorientowane. A np kupując jakiejś coś,pomóc przenieść ciężkie bagaże,handlować z nią na targu,pomóc wybrać jakiś zakup czy cokolwiek to dużo łatwiej nawiązać znajomość 
Odpowiedzi
dobra akcja, ciesz się że Ci
ndz., 2012-06-03 16:48 — Jaydobra akcja, ciesz się że Ci dała prawdziwy numer, bo mogło być wręcz odwrotnie, jakbyś nie trafił na takie miłe kobitki, to by Ci wsuneły jakieś inne numery, tylko po to żebyś im kupił to co chciały, ale jednak tak się nie stało, więc brawo, bo akcja w sumie niezła - jak się chce to można wszędzie i obojętnie w jakiej sytuacji..
Tak w nawiązaniu do tego, co
ndz., 2012-06-03 21:02 — AndrzejMTak w nawiązaniu do tego, co napisałeś. Miałem niedawno taką sytuację, że z kumplem wyplażowaliśmy fajną laskę i jak brał on nr telefonu to usłyszał w odpowiedzi: "Zastanawiam się czy zrobić tak jak zawsze - czyli podać Ci numer ze zmienionymi paroma cyferkami czy prawdziwy". Podała oczywiście prawdziwy, bo świetnie nam się gadało we 3ke. Ale sami widzicie jak one kombinują z numerami
No brakowało mi już takich
ndz., 2012-06-03 16:50 — TenNo brakowało mi już takich raportów powodzenia!
Naturalnie, spontanicznie,
ndz., 2012-06-03 19:32 — DonNaturalnie, spontanicznie, bez schematów, rutyn. spoko:)
Pięknie, gratuluję Ci
ndz., 2012-06-03 21:04 — AndrzejMPięknie, gratuluję Ci
Powodzenia w relacjach z tą dziewczyną. Co do Twojego spostrzeżenia to oczywiście masz rację. Musi to wyjść wszystko naturalnie. Jeśli nie ma naturalnej sytuacji to trzeba dążyć do tego, żeby ona tak wyglądała (czyli tak jak chciałeś - podchodzisz do nich i pytasz czy im czegoś nie sprzedali
), wtedy dziewczyny się tak nie boją i łatwiej zbudować komfort.
Trzeba przyznać, że miałeś sporo szczęścia - że dostałeś dobry numeru i że dziewczyna jest tak otwarta. Nie wątpię w Twoje umiejętności, ale trzeba mieć i szczęście i umiejętności żeby coś ugrać.
Sądze ze,nawet jak na 2gim
ndz., 2012-06-03 21:46 — mat127Sądze ze,nawet jak na 2gim spotkaniu da wsunac sobie rece w majtki to nie bedzie zbyt wartoscowa,ale to oczywiscie tylko moje zdanie...
Hipokryta z Ciebie Sam to
pon., 2012-06-04 08:07 — AndrzejMHipokryta z Ciebie
Sam to byś chciał wkładać ręce dziewczynie do majtek na drugim spotkaniu
Ja uważam, że jeśli dziewczyna pójdzie ze mną do łóżka na pierwszym spotkaniu to nie jest dla mnie niewartościową kobietą. Zakładam, że zachowuje się tak, ze względu na mnie. Może po prostu za dużo miałem takich doświadczeń, że mi się udawało szybko zmiękczać dziewczyny, a innym zajmowało to bardzo dużo czasu albo w ogóle się nie udawało (mowa o tych samych kobietach).
W ogóle nie wiem dlaczego
pon., 2012-06-04 11:11 — panxyzW ogóle nie wiem dlaczego faceci mają takie przeświadczenie, że skoro jest łatwa dla nich/ kogoś innego - jest taka dla wszystkich.
No... problem jest jeśli rzeczywiście za każdym tak lata
PERFEKT !!!
pon., 2012-06-04 10:37 — dickinsonPERFEKT !!!
Jakies zasady musi miec i to
pon., 2012-06-04 11:37 — mat127Jakies zasady musi miec i to w stosunku do wszystkich...