
Mój pierwszy wpis, prawdziwy wpis. Zastanawiałem się czy powinienem go napisać, jestem tu nowy, nie mam dużej wiedzy, choć spore doświadczenie.
Zastanawiałem się czym jest miłość, czy to związek idealny? Czy to, to samo? Twardo stawiam "NIE".
Związek idealny, choć wielu twierdzi że takie się nie pojawiają, jest. To akceptacja siebie nawzajem. Pamiętam słowa jednej dziewczyny z którą się spotykałem, według niej ludzi którzy znają swoje wady, zalety i je akceptują mają większe szanse na udany związek, niż osoby 'niby zakochane', które nawzajem robią sobie problemy o swoje zachowanie.
Pierwsza myśl, bzdura! Ale wracając od niej, cały czas słyszałem w środku te słowa, długo nad nimi myślałem. Przecież to prawda.
Jestem użytkownikiem tej strony, głównym tematem tej strony jest podrywanie, ale ja nie chce podrywać, zaliczać, nie. Interesuje mnie druga strona medalu, chce zdobyć pewność siebie, trzeźwość umysłu w emocjonalnych sytuacjach, chce podzielić się swoimi przeżyciami - dyskretnie.
Kiedy poznaje jakąś dziewczynę, traktuje ją jak koleżankę. Jeżeli czuje że może stać się kimś więcej, to nie zastanawiam się jakiej metody użyć, itp. Zastanawiam się jak pokazać jej samego siebie, no bo po co mam udawać kogoś? Chce pokazać jej siebie i pragnę żeby ona pokazała mi siebie.
Krótki, zwięzły blog
Proszę o komentarze.
Odpowiedzi
true story bro
wt., 2012-06-12 21:16 — Artisttrue story bro
Co do wad zewnętrznych, to
wt., 2012-06-12 21:29 — pepeers1Co do wad zewnętrznych, to widać od razu i albo się je akceptuje albo nie... Wkurza mnie, że spotykam się z kobieta i oboje chcemy tego samego (związku), a ona mi po pewnym czasie wygaduje, że mógłbym schudnąć, że chujowo się ubieram itd... Można to inaczej przecież sformułować i dać drugiej osobie, że powinno się coś zmienić (zmiany które mają zmienić na lepsze). Ja np. nie znoszę palących kobiet, ale u ostatniej zaakceptowałem to, bo miała fajną osobowość i ciekawy charakter (tak mi się zdawało). Co do charakteru, podejścia do życia itd to już inna bajka. Człowiek z którym jesteśmy nawet naście lat może nas niejednokrotnie niemile zaskoczyć i wtedy takie wady mogą zmienić nasz obraz tejże osoby.
Dobrze piszesz
śr., 2012-06-13 10:26 — Hektor84Dobrze piszesz
Faust, a co robisz w
śr., 2012-06-13 20:16 — FanFaust, a co robisz w kierunku, aby zrealizować swój cel?
No właśnie, w tym cały
śr., 2012-06-13 23:06 — SekalekNo właśnie, w tym cały konik..
Hmm, tylko albo nie wiem czy
śr., 2012-06-13 20:56 — anotherHmm, tylko albo nie wiem czy Cie dobrze zrozumiałem. Interesuję cie, jak najszybsze otwarcie kobiety i nie przeszkadza Ci to że wpadniesz przy tym w ramy przyjaciela? Jeśli o to chodzi, to powiem tak... Każdy kto skończył gimnazjum pamięta że "Kwadrat jest prostokątem, ale prostokąt nie jest kwadratem". Tak samo jest tutaj, wiedza z podrywu pomoże Ci zostać przyjacielem, ale wiedza ze zdobywania przyjaciółek nie pomoże Ci zostać chłopakiem... takie jest moje zdanie. Z kobietami jak z koleżankami rozmawiam bardzo swobodnie, jednak gdy mam myśleć jako uwodziciel przychodzi mi to o wiele trudniej. Dobrze to wszystko zrozumiałem ?
Związek moim zdaniem opiera
śr., 2012-06-13 21:08 — PachangaZwiązek moim zdaniem opiera się tak jak pisał kolega wyżej na zaakceptowaniu wad i zalet, czyli potocznie zwanej akceptacji siebie i drugiego człowieka
Ale też moim czuciem na takiej szczerej PRZYJAŹNI do drugiej osoby 
Ale idealne związki? prędzej zrobił się nam paradoks w używaniu tego słowa w społeczeństwie
Kurcze zobaczymy to z tej strony: Czy ktoś widział parę, która nigdy przenigdy never ever się na siebie chociaż troszeczkę nie pogniewała? Czy nie powiedziała lub wytknęła drugiemu w związku czegoś co go uraziło? Wiadomo mężczyzną nie należy nic tłumaczyć jak coś robi źle bo wtedy się dopiero dzieją czary i kto ma rację ;D I to jest już względem społeczeństwa "nie idealny związek" Buehehe... Głupoty 
do another: Nie interesują
czw., 2012-06-14 11:12 — Faustdo another: Nie interesują mnie otwieracze, negi, NLP, choć nie mówię że ich nie używam, po prostu wychodzi to samo z siebie. Może i źle napisałem, nie chodzi o to że staje się przyjaciółką z kutasem, tylko o to że nie traktuje dziewczyn od razu jak Targer. Ważny jest pierwszy urok, pierwsze wrażenia, ale co z tego skoro to może być maska, pod którą ukrywa się inna osoba. Do pewnego czasu z kobietą utrzymuje kontakt chłopak-dziewczyna, nie staje się przyjacielem, jest to po prostu znajoma, osoba którą chce poznać/znam. Kieruje się sercem, zachowuje się naturalnie i zdobywam serca innych dziewczyn. Jeżeli chodzi o otwarcie to bez przesady, ja chce poznać jej charakter, a nie jej sekrety.
do Fan: Lektura, praktyka - uczę się na błędach. Oglądam dużo filmów, czytam wiele książek, próbuje wyciągnąć sens z muzyki, życia, ogólnie przyjętych zachowań. Czytam świat i analizuje go - czasami błędnie, nie jest powiedziane że teraz, pisząc ten wpis, mam racje. Zapytacie 'to po co go piszesz, skoro nie jest pewny swoich przemyśleń', w tym rzecz że jestem pewny 50/50, bo nikt nie jest nieomylny w 100% - pisze go, żeby wymienić się zdaniem, żeby ktoś ewentualnie otworzył mi szerzej oczy.
do Pachang: źle interpretujesz 'idealny związek'
I super, o to chodzi w
czw., 2012-06-14 13:04 — FanI super, o to chodzi w rozwoju osobistym. Dam ci prostą wskazówkę, która zwiększy twoją efektywność.
Na początku poszukaj na moim blogu wpisu: Jak brać i dawać feedback. Przeczytaj.
Jak przeczytasz, to przed snem:
1) co takiego dobrego dzisiaj zrobiłem? Czego się nauczyłem? Co mogę zrobić lepiej?
zadajesz te pytania i odpowiadasz na nie. Tylko na pozytywach się koncentrujesz. co możesz zrobić lepiej, dajesz sam sobie porady na następny raz- pamiętaj- zero negatywów.
2) Co jutro ciekawego się wydarzy? Czego jutro się nauczę? Jak dobry będę miał dzień?
na koniec te pytania, które nastawią podświadomość na określone tory. Po pewnym czasie, wejdziesz na poziom nieświadomej kompetencji i staniesz się optymistą, uczącym się w bardzo szybkim tempie.
Dzięki za ciepłe słowa,
czw., 2012-06-14 20:36 — FaustDzięki za ciepłe słowa, doceniam i biorę je do siebie. Co do tej metody którą podajesz, z chęcią wypróbuje i zdam relacje.
To jest właśnie feedback.
Pozdro
Faust po 3tyg codziennej
czw., 2012-06-14 22:10 — FanFaust po 3tyg codziennej praktyki przed snem, wejdziesz na poziom nieświadomej kompetencji. Czyli przez ok 3tyg dzień w dzień musisz to robić, aby nie przerwać wzorca, który będziesz instalował.