Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

życzenia walentynkowe od ex + koniec raz na zawsze

dzisiaj walentynki o okolo 23 30 ex napisala życzenia walentynkowe:

"Wszystkiego najlepszego z okazji walentynek, aby w tym roku wiodło się tobie lepiej" co to nowy rok? wtf?

odpisałem:

" chyba się pomyliłaś walentynki to święto zakochanych... my nie jesteśmy zakochani... kiedyś byliśmy... ale już nie..."

ona:

"Ale życzyć tobie moge jak najlepiej tak? dobrze, życzeń tez nie bd wysyłać"

pół godziny później( miałem w dupie tego sms:P)

"Chcesz wg porozmawiać i spotkać się?bo nic ostatnio nie pokazujesz uczuć..."

po kolejnym pół godziny napisałem :

" zadzwoń do mnie, pogadamy"

rozmowa:

ona: co tam u ciebie?

ja: o tym chciałaś rozmawiać?

ona : nie . spotkamy się żeby porozmawiać?

ja : nie wiem kiedy bd w mieście, dlatego miałaś zadzwonić

ona: aha, ale...

ja(przerwalem jej): wiec o c chodzi?

ona:jest pewna sprawa o której chce porozmawiać

ja: co ty zrobiłaś jak ja chciałem porozmawiać o tej sprawie na początku?olałaś mnie. Teraz ja mam ciebie przyjąć? Niby dlaczego? poza tym masz chłopaka.

ona : aha no dobrze (słyszę ze chce się rozłączyć)

ja:?

ona: tak?

ja(nauczycielskim tonem): trzeba ponosić odpowiedzialność za swoje czyny i się rozłączyłem

Odpowiedzi

Portret użytkownika jimi

Sam widzisz, że gadka jałowa.

Sam widzisz, że gadka jałowa. Osobiście napisałbym "Nie myśl o mnie tyle" i finito. Co jest kurwa z Tymi kobietami? Grają nawet jak są na spalonym...

mi sie wydaje ze ona probuje

mi sie wydaje ze ona probuje miec rezerwowego chlopaka we mnie, albo ewentualnie wrocic do mnie na jej zasadach.

Problem w tym ze sie dziewczyna przeliczyla, nic z tego nie wyjdzie:)

nie sadze zeby jej sie

nie sadze zeby jej sie znudzil ona sama kiedys mi sie zalila ze jest z nim tylko dlatego ze on teo chcial a ona nie chciala go zranic, a przy okazji miala nadzieje ze przy nim zapomni o mnie... Jak widac nie udalo jej sie zapomiec;) a mi owszem:)

Kurde te kobiety są naprawdę

Kurde te kobiety są naprawdę dziwne : O Ja w ogóle zauważyłem, że zawsze jest tak, że się odzywają w najmniej odpowiednim momencie. Nie raz miałem takie przypadki, że kiedyś coś z jakąś chciałem ona mnie zlała po czym znajduję sobie inną koleżankę a tamta nagle się odzywa i chce się spotykać WTF?

Ale wiecie przypomniała mi się jedna sprawa. Ostatnio byłem w pubie ładnie sobie tańczę i podbija do mnie jakiś pijany gościu ( w ogóle się nie znaliśmy) i mówi do mnie: " Baby to ch*je" Ale sobie tak myślę, że może i to prawda ale bez nich też jest ch*jowo Wink

Ona cie sprawdza to normalne

Ona cie sprawdza to normalne i bardzo czesto tak jest jeśli po rozstaniu nie robisz z siebie idioty tylko pokazujesz, że masz swoją dume i zasady.
Ktoś tu kiedys pisał o odpowiedziach na takie smsy:
- czemu sie nie odzywasz
- bo mój czas jest zbyt cenny żeby go na ciebie tracić:)
Jesli masz wyjebane pogodziłes sie z tym nie utrzymuj kontaktu, da sie wszystko odbudować ale to wymaga dużego wysiłku i czasu nie warto

tu piateczka mam

tu piateczka mam identycznie

tez kiedy dziewczyna sama probiuje mnie poderwac traci moje zainteresowanie, a kiedy ona znajduje sobie innego ja zaczynam ja dopiero doceniac:P

ale co tam my mozemy:)bo w koncu inne tez maja

Portret użytkownika Arktries

hah tak jak antoniio mówi to

hah tak jak antoniio mówi to mi się zdarzyło dwa razy Laughing out loud jak przestały latać to się zaczałem zastanawiać czy jednak do nich nie startować Tongue dziwny jest ten mózg Wink

kejszyn czytaj uwazniej

kejszyn
czytaj uwazniej prosze. to ja jej napisalem ze jak chce pogadac to ma zadzwonic... po prostu nie chcialo mi sie marnowac czasu i pieniedzy zeby przyjechac do niej i rozmawiac zreszta to ona chciala pogadac wiec ja nie bd placil za rozmowe dlatego JA napisałem do niej:
Zadzwon do mnie pogadamy

Portret użytkownika wojownik

biedna cały dzień czekała aż

biedna cały dzień czekała aż do tej 23:30 Wink desperatka

z tego co mi mowila to po 23

z tego co mi mowila to po 23 po jej chlopaka tata przyjezdza bo kolesia na paliwo nie stac wiec tata go wozi:P

i takim magicznym sposobem dostaje sms i telefony miedzy od rana do 13 i pozniej od 23 do rana:P czyli w momencie kiedy jej chlopaka nie ma...

a to jest kolejny powod dla ktorego nie ma najmiejszych szans na moj powrot. nie bede zapasowym chlopkaim przeciez