Jak jesteś wrażliwym romantykiem lub pochodzisz z dobrego domu nie czytaj tego bo może Cię to zdemoralizować.
To że ja jestem skurwielem nie oznacza że cały świat taki musi być.
Wczoraj Natalka zadzwoniła do mnie i odebrałem. Rozmawialiśmy dość długo i namówiła mnie na spotkanie powiedziała bym przyjechał pod pewną resaurację było to miejsce gdzie się jej oświadczyłem. Pamiętam ten moment byłem wtedy tak zestresowany i szczęśliwy jak powiedziała mi że mnie kocha i że się zgadza. Wtedy wierzyłem jeszcze w tą całą otoczkę, ślub i szczęście. Kumpel mi mówi nie jedź zostań napijemy się piwa obejrzymy jakiegoś pornola będzie fajnie. Powiedziałem mu stary umówiłem się z nią to pojadę. Pojechałem na spotkanie byłem z 10 minut za wcześnie zaparkowałem odlałem się i myślę co ja tutaj kurwa robię. Kręcąc się koło samochodu zaszła mnie od tyłu. SZOK!! KURWA!! Odjebała się tak że moje największe wyobrażenia na jej temat się rozjebały. Pocałowała mnie w usta i staneła z 1m przede mną uśmiechnięta rozpromieniona. Złączyła swoje dłonie i tak delikatnie się kręciła to dawała jej takiej niewiności i tak mnie podniecało. Spojrzałem na nią jeszcze raz od dołu moje ulubione szpilki pończochy miniówa dawno jej w niej nie widziałem jakaś obcisła bluzka z zajebistym dekoltem. W tym momencie mi stanął ona to zobaczyła i się zarumieniła. Złapałem ją za rękę i zaprowadziłem do tej restauracji. Ostudziłem swoje emocję byłem zimny jak lód. Usiedliśmy przy stoliku który był zamówiony biały obrós 2 kieliszki i kelner który czekał przy stoliku usiedliśmy w myślach kurwa dałem jej kasę na nowy początek a ona wydaje na takie romantyczne kolacje ale się wsytrzymałem. Kelner nalał wina starałem się być obojętny o dziwo nic nie wspominała o rozstaniu a o jakiś neutralnych rzeczach. Rozmawialiśmy była nie samowicie miła czekałem tylko az coś spieprzy i złapie mnie za reke albo powie jak bardzo jej mi brakuje albo po prostu liczłem ze sie rozpłacze. Wino dobra restauracja i spojrzenia dziewczyn z innych stolikow były tak rozluźniające, wyczuła to i zaczeła pod stołem ocierać swoją stopą o moje łydki. Nie przerywałem jej po kolacji wyszliśmy na zewnątrz zamówiłem taksówkę poczekaliśmy na nią w drodzę do naszego mieszkania zaczeła się przytulać i dobierać do mnie ja nadal dawałem radę się opanować ale nie zbywałem jej po prostu jej pozwalałem. Zatrzymaliśmy się pod klatką i gdy otworzyłem drzwi ona nie wytrzymała i rzuciła mi się na szyję no i poszło najpierw pieprzyliśmy się na schodach aż doszliśmy do drzwi mieszkania tam już czekała na nas wkurwiona sąsiadka ( coś pierdoliła że co to takie krzyki i ze wezwie policjie) Złapałem ją za rękę i powiedziałem do niej na ucho przecież to miłość. Tak się na mnie dziwnie spojrzała zamknęła się i poszła do swojego mieszkania. Otworzyłem drzwi i znow sie na mnie rzucila Natalka oczywiście. przewróciłem się z nią na dywan znow sie pieprzylismy az zabrakło mi tchu wstałem napiłem sie wody a ona wskoczyła na łóżko i erotycznie zapraszała mnie na kolejny podboj. W sumie sie nawet nie rozebralismy ja mialem chuja na wierzchu a ona zostawila majtki na klatce. Chujek juz nie chcial stanac wiec zwolnilem tempa rozebralismy sie do zera w momencie gdy ona meczy mojego chuja i wiem ze nic z tego nie bedzie przypomniałem sobie Davidx leżała na półce u kolegi w dziale PUA cały regał tego był Davidx pisał jak kazał swoim dupą czekać z wypiętymi dupami na jego kolegów albo jak laska lizała mu dupe.. Mówie jej ze mam fantazje erotyczna i ze napewno jej nie wykona bo jest obrzydliwa. Ona wtedy popelnila blad i powiedziala ze zrobi dla mnie wszytsko. Wiec powiedzialem ze marze od dawna by mi wylizala dupe. wyjebala mnie na plecy i wylizala tak dokladnie ze nawet 2h wymaczanie w wannie nie dalo by takiego efektu sorry za to ze pisze takie obrzydliwe rzeczy ale w koncu to moj blog jak Ci nie pasuje to spadaj. Wtedy poczułem że jest moją niewolnica i zrobi dla mnie wszystko. Wstałem ubrałem sie i mowie ze ide ona w placz. Usiadłem koło niej i powiedzialem zobacz ja tak chujowo sie czulem jak wrocilem po wypadku do domu i powiedziałem Ci ze przez 2 miesiace bedzie chujnia z kasa a ty tak zareagowałas. Powiedzialem ze zostane ale bedziemy spac osobno. Nie moglem usnac chcialem jej wtedy przebaczyc ale jak bym to zrobil to odcialbym wtedy sobie chuja i dal jej w prezencie. Rano byla milutka sniadanko na stole itp. komplementy jaki to ze mnie swietny kochanek itp. Wkurwilem sie i powiedzialem nie liz mi dzis tak dupy bo to co wczoraj zrobilas mi wystarczy. Zalowalem ze tak powiedzialem byc skurwysynem to jedno ale chamem to drugie. Udala ze tego nie slyszy kurwa damska duma (pamietam jej teksty a z czego bedziemy zyc bedziemy zebrac kase od znajomych itp.) A jak wylizala mi dupe to nagle udaje ze niby nic sie nie stalo. Hipokryzja dup jest tak samo wielka jak facetow ale ogolnie ich pieprzona duma to cos w czym facet nie dorowna nigdy. Pojechalem do kumpla On jebany przyprowadzil 2 dupy do domu i wita mnie kurwa przyprowadzilem dupke dla ciebie ale ze nie wrociles to sam ja wydupczylem. Wyjebalem te dupy i mowie kurwa co tu taki syf jedzenie na podchlodze alkochol. Dorzucam mu sie do mieszkania i oczekuje pozadku. Spojrzalem na podwórko bo mieszkam z nim w jego domu i patrze a te kurwy co wczoraj mu obciagaly i chuj wie co jeszcze pisza mi na aucie Dupek Wypierdolilem je za plot widziala to sasiadka i mowi ze w tym domu dzieja sie takie rzeczy i ze uwaza mnie za jedyna pozadna osobe ktora tam byla. Powiedzialem jej ze to tylko pozory i ze jestem jeszcze gorszy od niego. Zaprosiła mnie na kawe mila starsza pani wypilem kawe i juz chce wychodzic a ona sie pyta czy teraz bede mieszkal z tym erotomanem a ja mowie ze tak wiec posprzataj to co te panienki wczoraj przezucily do mnie za plot. Posprzatalem te smieci wrocilem do domu widze mojego kumpla ktory pije wode ze zlewu. Wkurwia mnie to wszystko zamknalem sie w pokoju i pisze jest mi lżej. Chociaz wymienilem idealne zycie na zycie z piajkiem ktory zalicza wszystko co sie rusza ktory ma burdel w domu a ja sam czerpie szczescie z bycia skurwielem. Spojrzałem przed chwila w lustro podkrazone oczy i spytalem sie samego siebie dokad kurwa zmierzasz.
Odpowiedzi
Może lepiej, jak mają mu w
ndz., 2012-10-21 16:23 — monter1987Może lepiej, jak mają mu w tym kibicowac? Zachęcac, aby ją dalej skrzywdził?
Kim ty jesteś człowieku?! Takim samym idiotą jak on?!
Urocze... Myślisz w inny
ndz., 2012-10-21 18:00 — ejdzejUrocze...
Myślisz w inny sposób niż monter? - Jesteś idiotą!
Sądzę że mam po prostu dużo większą tolerancję moralną i dystans do wielu spraw. Skończ z tym chłoptasiowaniem, ostatnio mnie to irytuje.
A ja sądzę, że masz takie
pon., 2012-10-22 10:17 — monter1987A ja sądzę, że masz takie same podejście jak autor.Nie moja sprawa, że cię to irytuje. Nie chcesz-nie czytaj.
p.s. poza tym, gdybyś miał faktycznie, tak jak mówisz, dystans, to nie byłoby tej dyskusji....
Aj głuptasku, pogubiłeś
pon., 2012-10-22 18:49 — ejdzejAj głuptasku, pogubiłeś się.
Poczułem Boską spuściznę i podjąłem się zadania eliminacji pedalstwa na ulicach.
Chce i czytam. Jeśli kuje Cię w dupkę że ktoś krytykuje Twoje podejście to go nie prezentuj.
Buziaczki!
jak podjąłeś się eliminacji
pt., 2012-10-26 12:59 — monter1987jak podjąłeś się eliminacji pedalstwa, zacznij od siebie...
ale się tym przejmujecie.
ndz., 2012-10-21 16:25 — Iluzionale się tym przejmujecie. Niech robią co chcą. Mają własne mózgi jak każdy z nas
Autor widocznie ma krowi
ndz., 2012-10-21 16:49 — monter1987Autor widocznie ma krowi nawóz zamiast mózgu, skoro tak robi, a potem o tym pisze...
Chciał zabłysnąć i mu się
ndz., 2012-10-21 17:29 — BBSChciał zabłysnąć i mu się udało...
Ludzie, nie karmcie trola
ndz., 2012-10-21 18:14 — The SecretLudzie, nie karmcie trola
Szczerze to nie mozna byc
pon., 2012-10-22 08:32 — T-o-m-e-kSzczerze to nie mozna byc slugusem kobiet ale tez nie ozna popadac w skrajnosc. Przez tyle lat tlumiles swoje uczucia az w koncu wybuchles. Trzebabylo z nia porozmawiac, ze nie bedziesz jej utrzymywal poniewaz to ci sie nie podoba. W zwiazku sa dwie osoby a nie jedna. Kazda musi dac cos od siebie. Jesli facet caly czas inwestuje a kobieta jedynie co mu ofiaruje to sex to jest to jawna prostytucja. To nie jest zwiazek.
Moj ostatni zwiazek wygladal podobnie. Ja inwestowalem ona stwarzala tylk opozory, ze inwestuje. Nie pomogly zadne rozmowy i dlatego jestem teraz znowu singlem.
Najwazniejsze nie mozna popadac w skrajnosci robic z siebie chama!!!!.
Druga sprawa kobiety nie sa tak delikatne jak wiekszosc facetow sadzi. Bardzo czesto wykorzystuja placz jako narzedzie manipulacji. Doswiadczylem juz tego bardzo czesto i nie ma co ulegac jak laska placze.
Bardzo madrze napisane.
pon., 2012-10-22 22:53 — baudelaireBardzo madrze napisane.
Czytałem ten blog już jakiś
śr., 2012-10-24 13:28 — TrancerCzytałem ten blog już jakiś czas temu, początkowo treść mnie rozbawiła. Nie wiedziałem czy do końca czy to prawda co piszesz
No ale chyba jednak więcej tu prawdy niż fikcji.
Sposób, w jaki ją potraktowałeś jest karygodny.
Ja nigdy nie byłem rycerzykiem moralności, jakich pełno na tej stronie, ale jestem zniesmaczony twoim zachowaniem.
Słaby z ciebie zawodnik (mówię o psychice).
Zadziwiający jest fakt, że miałeś odwagę kazać jej lizać twój odbyt, a nie miałeś odwagi po prostu powiedzieć jej w twarz, co ci się nie podoba
Cały ten cyrk nie miałby miejsca, jakbyś miał jaja i swojej byłej wygarnął, co ci się nie podoba w niej i jej postępowaniu.
Ja pierdolę, aż takie trudne to było ???
Jaja masz jednak wielkości zielonego groszku.
Cienki jesteś. I to w kurwę cienki.
Upodlenie kogoś w ramach zemsty jest moim zdaniem niegodne dojrzałego człowieka.
Bo to że kobiety potrafią być gorsze od demonów (doskonale wiem to po sobie) i że umieją wykorzystać do manipulacji bardzo wiele rzeczy, wcale nie znaczy, że mamy się bawić w inkwizytorów i de facto upodabniać się do nich.
Najlepszą bronią pozostaje pokazanie jej, że nie działają jej "zabawy" na nas, powiedzenie jej tego wprost lub pośrednio, oraz dodanie do tego nakazu "wypierdalania z naszego życia".
Inne akcje wstrząsowe też są skuteczne.
Dobry mindfuck nie jest zły.
Ale wstrząs nie może równać się upodleniu.
Ty zrobiłeś to drugie i jest to powód do wstydu.
Te słowa też kieruję do ejdzeja, gdyż mimo, że ma trochę racji w tym co piszę (odnośnie rycerzyków moralności i zbyt mocnego uważania kobiet za kruche istotki), to za ostro przegina i miesza pojęcia aż zanadto.
To tyle, odnośnie mojej glosy do tego bloga.
Salut.