Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Trudna matka

14 posts / 0 new
Ostatni
zbylus
Portret użytkownika zbylus
Włączona
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33
Miejscowość: Jasło

Dołączył: 2020-08-19
Punkty pomocy: 4
Trudna matka

To moj pierwszy post a wiec witam zacne grono użytkowników.Czytam was o kilku msc. z czego wyniosłem naprawde dużo.

Dzisiaj przychodzę do was po rade,odnośnie trudnej matki mojej dziewojki.
W skrócie..jesteśmy razem o 3msc,ma 27 lat jest rodowita góralka,mieszka w Zakopanem i ogólnie zanosi sie na poważny związek...

Problem matki polega na tym,ze nie toleruje spania poza domem..Gdy wczoraj córa oznajmiła jej,ze spędza ze mna weekend,kolejny już raz zaczęła wyzywać ja od puszczalskich,ze znalazła sobie chłopaczka do ruchania...Byłem u niej w domu 3 razy,także znają mnie,nie jest to jakiś super kontakt no ale...
Nie ukrywam,ze troche zaczyna mnie to wkurwiać,jade do panny,a musze spac po hotelach,bo o nocowaniu w domu póki co nie ma mowy..

Jak to ugryźć..czekać cierpliwie czy poruszyć temat z matką??prosze o rady.

sequel87
Portret użytkownika sequel87
Włączona
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33
Miejscowość: Jaworzno

Dołączył: 2018-07-27
Punkty pomocy: 2033

Ciezko bedzie przekabacic starą babyćke. Tutqj trzeba dzialac, oczywiscie to nie znaczy ze masz wyreczac panne. Dowiedz sie co mamunia lubi I w zaleznosci wyszydelkuj jej piekną chusteczke z kwiatkiem albo podaruj pachnacego oscypka w kokardce (tudziez cos swojego). Ostatecznie wez na rozmowe ze nie masz zlych intencji wobec corki I bardzo ja szanujesz.

Wiecej nie ma co z siebie robic błazna wiec do dziela.

zbylus
Portret użytkownika zbylus
Włączona
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33
Miejscowość: Jasło

Dołączył: 2020-08-19
Punkty pomocy: 4

Mam zwyczaj,ze nie lubie kogos kupować prezentami(nie chodzi o to ze jestem skąpy czy cos)wiec raczej wezme ją na słowo i powiem jakie mam zamiary..dodam,ze w stosunku do mnie jest miła i rozmowa ogólnie jest przyjemna tylko to dręczenie córki...(a może ona sama była za młodu puszczalska i teraz odbija to na młodej..)hmm

Pinochet
Portret użytkownika Pinochet
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: .
Miejscowość: Człowiek z zachodu

Dołączył: 2017-09-30
Punkty pomocy: 2032

Tu nie chodzi by kogos kupować prezentami. Tu chodzi o to by dobrze z kims żyć. Nie musisz przy tym wchodzić w dupe.

Pinochet
Portret użytkownika Pinochet
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: .
Miejscowość: Człowiek z zachodu

Dołączył: 2017-09-30
Punkty pomocy: 2032

Spotykałem sie z pewną laska i żebyśmy gdzieś jechali i spali w hotelu? Zapomnij.. Tak bardzo liczyła się z tym co rodzice powiedzą. Ta dziewczyna miała 25 lat, a twoja ile ma?

Dobrze, ze ja ze swoją mama nie mam problemu. Poznała juz trochę tych dziewczyn, normalnie moga u mnie spać. Tylko, ze moja mama to luuzak. A twoja "przyszła" teściowa nie moze pogodzić sie z mysla, ze córcia jest juz starsza i rozklada nogi przed innym.

zbylus
Portret użytkownika zbylus
Włączona
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33
Miejscowość: Jasło

Dołączył: 2020-08-19
Punkty pomocy: 4

Dziewczynka 27 lat i jestem pierwszym chłopakiem, którego zaprosiła do domu by przedstawić rodzinie..u mnie tez nie ma tego problemu,może nocować na lajciku.Moi starsi są do tego przyzwyczajeni bo ogoólnie zawsze kierowałem do tego,by to dziewczyna do mnie jeździła częściej niż ja do niej.

Triada
Portret użytkownika Triada
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30
Miejscowość: Lubuskie

Dołączył: 2020-10-13
Punkty pomocy: 62

Daj jej się poznać z dobrej strony , pokaz odpowiedzialność i czyste intencje . Jesteście ze sobą krótko wiec matka nie ma jeszcze co do ciebie zaufania a jak to zmienisz i stara przekona się do ciebie pewnie sytuacja się zmieni .

Rot
Portret użytkownika Rot
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 27
Miejscowość: Kraków

Dołączył: 2013-09-16
Punkty pomocy: 674

27 lat i nadal matka jej dyktuje co ma robić a czego nie?

Czy tylko ja widzę jak bardzo chore to jest?

Edit:
Jak na moje to babsko nie może się pogodzić z tym, że córuś dorosło.
To jest syndrom tyrana, który nagle już nie może dyktować warunków. Najchętniej nadal by przewijała pieluchy i wysyłała do łóżka po dobranocce.
Dla laski im wcześniej wyniesie się na swoje tym lepiej. Przeciąć pępowinę.

WildGuy
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 99
Miejscowość: pomorskie

Dołączył: 2018-03-22
Punkty pomocy: 100

To jej problem, nie twój. Po pierwsze, nie rozumiem, jak kobieta może mówić matce, że idzie spędzić weekend z chłopakiem... i to jeszcze takiej matce, ortodoksyjnej góralce.
Normalnie zazwyczaj kończy się na wymówkach "idę do koleżanki na noc" i wszystko gra. We łbie mi się nie mieści jak można 27-latce kierować życiem. Musisz pogadać z dziewczyną, nie wprost oczywiście, ale dać jej do zrozumienia, że nadszedł czas dorosłości i na tym etapie ingerencja rodziców jest destrukcyjna. Ja lubię niezależne kobiety i jeśli nie jest w stanie poradzić sobie z rodzicami, to mogę jej pomóc, ale jeśli sama nie chce tego zrobić, to idę dalej, nie spełnia moich oczekiwań. Naprawdę, co komu do tego, co dorosła osoba robi ze swoim życiem... a jak twoja dziewczyna tego nie rozumie, to myślę, że powinieneś znaleźć kogoś, kto więcej wymaga od życia.

~

zbylus
Portret użytkownika zbylus
Włączona
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33
Miejscowość: Jasło

Dołączył: 2020-08-19
Punkty pomocy: 4

Nie chce ukrywać związku przed jej rodzicami.Wolałem by powiedziała,ze jedziemy na weekend do moich znajomych i tam tez nocujemy.Wydaje mi sie,ze póki mieszka z rodzicami, jest w pewnym sensie od nich zależna,i to matka dyktuje warunki..Gdy dzisiaj odwiozłem K. do domu,wszedłem na chwile przywitać sie,i odrazu odczulem wkurwienie starej...Cos czuje,ze tak czy siak finalnie bede miał z nią kose...

Umbrella
Nieobecny
Płeć: kobieta
Wiek: 34
Miejscowość: Wschòd

Dołączył: 2020-07-22
Punkty pomocy: 42

Teoretycznie problem nie dotyczy Ciebie. Występuje tu nie do końca zdrowa relacja na linii matka-còrka. Matka nie odcięła pępowini, a ta druga jej na to pozwala. Jeżeli kobieta w wieku 27 lat nie odcięła się od matki i nie "broni " swojej prywatności i wolności do podejmowania dezycji, to ewidentnie coś tutaj nie gra. Warto być sobą i nie pozwolić sobie wejść na głowę - możesz być "miły", ale zarazem stanowczy wobec matki. Matka kobiety może być uprzejma w stosunku do Ciebie (do czasu), często w takich sytuacjach, przy próbie bezsilności, może skutecznie zacząć kopać dołki pod waszym związkiem, bo niby dlaczego jesteś pierwszym mężczyzną, którego partnerka przyprowadziła do domu? Byłam w takiej relacji (syn-matka) i powiem jedno, trzeba zachować czujność, jeżeli ta więź jest niezdrowa a pępowina nie do przecięcia. Czy Twoją partnerkę mama wychowywała sama?

zbylus
Portret użytkownika zbylus
Włączona
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33
Miejscowość: Jasło

Dołączył: 2020-08-19
Punkty pomocy: 4

Nie miała wcześniej nikogo na poważnie..Tez tak sadze,ze póki co matka hamuje sie co do mnie,ale dzisiaj stanowczo więcej sobie pozwoliła..I jak wspomniałem wyżej raczej nie bedzie zgody między nami..Ogólnie ma czworo rodzeństwa a ojciec całkiem wporzo gość

Isco21
Portret użytkownika Isco21
Nieobecny
Dużo teorii mało praktyki
Wiek: 23
Miejscowość: Krk

Dołączył: 2015-03-12
Punkty pomocy: 238

Na zięcia jej za ch*j nie wyglądasz. Jak dla mnie to mamusi nie pasujesz i tyle.
Pozatym dziewczyna ma 27 lat. I dalej się tłumaczy mamie gdzie idzie?
Ciesz się, że podczas spotkań z Tobą. Dziewczyna nie dostaje telefonów z pretensjami po co tam z Tobą siedzi, bo byś ocipiał. Pozatym to nie wiem po co dziewczyna Ci o tym wszystkim mówi.
Ciężki orzech do zgryzienia. Ciekawe czy mamusia by robiła pod górkę gdyby był np lekarzem

eldoka
Portret użytkownika eldoka
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30
Miejscowość: Polska :)

Dołączył: 2015-08-13
Punkty pomocy: 1508

przejebane - wygląda mi na toxic ale może po prostu specyfika góralskich matek? Laughing out loud oni w końcu tacy wierzący bardzo... Nigdy nie miałem styczności z góralką, jeśli chodzi o podryw ale slyszałem, że w większości przypadków to mega materiały na żonę.
Ja bym pogadał z matką na osobności jak ktoś tam wspomniał wyżej. Jak nie zrozumie, to pogadać z córką, że albo zacznie się zachowywać dorośle albo po prostu to może się rozpierdolić przez takie gówno.
Masz 33 lata wg opisu. Ona 27. Macie swoje potrzeby i to normalne, że ludzie się ruchają i śpią razem.
To już nie te czasy kiedy seks tylko po ślubie a i tak wszyscy się dymali przed ale nie wypada mieszkać bo co ludzie powiedzą...
Teraz jak nie potrafisz mieć wyjebane na opinie innych to będziesz się kurewsko męczył ze swoim życiem.

__________________________________________________________
"Babie trzeba założyć chomąto. Tak robili do XII wieku polscy chłopi. Zakładali babom chomąto i orali nimi pole."

"Nie próbuj! Rób albo nie rób, nie ma próbowania."