Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Dziewczyna poznana na Tinderze, pierwsze spotkanie w plenerze

30 posts / 0 new
Ostatni
czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66
Dziewczyna poznana na Tinderze, pierwsze spotkanie w plenerze

Cześć Smile Dzisiaj piszę w sprawie umówienia drugiego spotkania z kobietą. Wiem, że na bilard, bo mówiła, że lubi też bilard na pierwszym ( nie wspominałem,że ją zaproszę na bilarda w trakcie pierwszego spotkania)
Po zakończonym spotkaniu podziękowała mi tekstem, dziękuję za miłe spotkanie, fajnie się bawiłam. Odpisałem jej, że do teraz czuję w ustach smak jej kanapeczki z biorzodkiewką, feromonami i jajami na twardo, przepitej piwem

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Dzisiaj napisała mi wiadomość
Hahaha, że ją wczoraj to piwo wykończyło. Jak wróciła do domu to od razu zasnęła
Odpisałem jej na tą wiadomość, pisząc, że ją wykończyłem. jej ostatnia wiadomość brzmi, że raczej ją upiłem i jest niezdarą, no i że zrobiła sobie dobrze w tamtym momencie kładąc się spać z emotką aniołka
Ona czeka na mój ruch, napisać jej jeszcze dzisiaj, wiadomość z propozycją bilarda, czy nie pisać cały dzień i zadzwonić za 2 dni?
PS. Sama do mnie napisała 3 godziny po zakończonym wczorajszym 5-godzinnym spotkaniu, że dziękuję za miłe spotkanie, fajnie się bawiła z emotką uśmiechniętej minki.

adam.rabarbar
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 25
Miejscowość: Toruń

Dołączył: 2020-05-12
Punkty pomocy: 3

Wy naprawdę liczycie te godziny itp? Jak chcę to gadam z dziewczyną, nie liczę czasu itp. Ludzie... pokażcie jej na spotkaniu, że jesteście lepsi a nie przez zjebane regułki mówiące o tym kiedy odpisać...

Pinochet
Portret użytkownika Pinochet
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: .
Miejscowość: .

Dołączył: 2017-09-30
Punkty pomocy: 1418

Pisz lub zadzwon jutro lub pojutrze. Ugadaj sie na tego bilarda. Mozesz cos ugrać. Tym bardziej jak ona nie umie grać lub jak ty nie umiesz. Wtedy jakies macanki moga wejść itd. Przede wszystkim chodzi o dobra zabawę Wink No i najważniejsze zajmij sie czyms ciekawym, zeby az tak nie myśleć o niej i o tym kiedy napisać.

", no i że zrobiła sobie dobrze w tamtym momencie kładąc się spać"

Omójboże

sequel87
Portret użytkownika sequel87
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 32
Miejscowość: Jaworzno

Dołączył: 2018-07-27
Punkty pomocy: 1428

Mi to nie przeszkadza ale zadna normalna, szanujaca sie dziewczyna nie pisze do goscia ze zrobila sobie dobrze po pierwszym spotkaniu, eot. Takze miej to na uwadze co byscie sie z celem nie mineli. Dzwonic nie czekac. Porady nt pierweszych randek I umawiania ie znajdziesz w blogach, wyszukiwarka jest.

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Ale Ty nie wiesz co ja napisałem do niej, przed tą wiadomością, przed tą wiadomością było coś takiego z mojej strony.. Napisałem jej, że ją wykończyłem i miała zrobić sobie dobrze pośladkami i tyłkiem, ruszając się na rowerze, oblizując wargi, z Massimem w dłoni

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

No i ona wtedy napisała, że w tym momencie zrobiła sobie dobrze kładąc się spać z emotką aniołka

sequel87
Portret użytkownika sequel87
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 32
Miejscowość: Jaworzno

Dołączył: 2018-07-27
Punkty pomocy: 1428

W takim razie nie oczekujcie trafnej uwagi skoro nie potraficie szczegolowo opisac swojego problemu

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Co masz na myśli?

Pinochet
Portret użytkownika Pinochet
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: .
Miejscowość: .

Dołączył: 2017-09-30
Punkty pomocy: 1418

Napisz szczegółowo co i jak, a nie wyrwane z kontekstu fragmenty. "zrobiła sobie dobrze" - i co tu można pomyśleć? Ze strzeliła sobie z palucha. W myślach ci czytać nie będziemy.

sequel87
Portret użytkownika sequel87
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 32
Miejscowość: Jaworzno

Dołączył: 2018-07-27
Punkty pomocy: 1428

No ze z ciebie taki lisek chytrusek, nie napisales wszystkiego I wprowadziles nas w blad

eldoka
Portret użytkownika eldoka
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30
Miejscowość: Polska :)

Dołączył: 2015-08-13
Punkty pomocy: 1146

dni przerwy w kontakcie są dlatego że:
a. nie nakręcasz się, nie myślisz ciągle o kobiecie
b. pokazujesz, że nie jesteś needy i że masz inne zajęcia
c. ty prowadzisz relacje i teraz ona się zastanawia co zjebała, że nie odzywasz się bo przecież inni ciągle katowali

Chyba mózg masz to przeanalizuj teraz powyższe i zdecyduj.

Ale moim zdaniem, i tak napiszesz do niej albo już napisałeś - po twoich wpisach tak sądze. Pewnie jesteś zagotowany i z takim podejściem pierdolnie to wszystko jak tupolew wiadomo gdzie.

__________________________________________________________
"Babie trzeba założyć chomąto. Tak robili do XII wieku polscy chłopi. Zakładali babom chomąto i orali nimi pole."

"Nie próbuj! Rób albo nie rób, nie ma próbowania."

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Tak,napisałem z rana wiadomość
"Zróbmy sobie dobrze na stole bilardowym, wbijając bile do ciemnych dziur w ten weekend z emotką uśmiechniętą( wysłana z rana o godzinie 8:30). Do tej pory nie odpisała. Być może zajęta jest obecnie

Znudzonyy
Portret użytkownika Znudzonyy
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 28
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2019-12-07
Punkty pomocy: 41

Ja pi... Laughing out loud zamiast pisać o wbijaniu bil spotkaj się z nią i rób co trzeba.

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Zaproponowałem jej spotkanie jako bilard

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Odpowiedziała mi
Hmm, bilard raczej zamknięty będzie

Reasumując jak widzicie lepiej chyba było zadzwonić niż pisać o tym bilardzie

eldoka
Portret użytkownika eldoka
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30
Miejscowość: Polska :)

Dołączył: 2015-08-13
Punkty pomocy: 1146

weź idź poczytać podstawy i blogi traktujące o podstawach bo jesteś zielony całkowicie.
Tak w ogóle to zaczyna mi tu śmierdzieć jakimś wymyślonym z dupy tematem.

__________________________________________________________
"Babie trzeba założyć chomąto. Tak robili do XII wieku polscy chłopi. Zakładali babom chomąto i orali nimi pole."

"Nie próbuj! Rób albo nie rób, nie ma próbowania."

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

W sensie?

RafaelB
Portret użytkownika RafaelB
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33
Miejscowość: Wrocław

Dołączył: 2019-11-15
Punkty pomocy: 358

Robisz aluzje seksualne, laska odwzajemnia i nie dążysz do spotkania i seksu po godzinie randki?

Nie bać się, tylko działać.

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Spotkaliśmy się na pikniku w poniedziałek na 13:00 do 18:00. Nie dążyłem do seksu na pierwszym spotkaniu, czyli jakieś ściąganie do domu...
Dlaczego? Mogę to zrobić na trzecim spotkaniu, bądź drugim. Jest taka sprawa, że po spotkaniu o 21:00 sama do mnie napisała sms, a teraz nie chce się spotkać jak widać. Mogłem już odpuścić chyba pisanie sms dzisiaj z rana o bilardzie. Bo już tak się zachowuje, jakby robiła manipulację
8:50 mój sms - 16:25 jej sms

dakmen
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 99
Miejscowość: Szczecin

Dołączył: 2019-06-28
Punkty pomocy: 174

z tym, że bilard raczej zamkniety bedzie to miałą na mysli, ze jej dziurka bedzie zamknieta dla Ciebie. Uwazam, że jesteś nie spójny ze sobą. Robisz jakies aluzje seskualne a potem nie działasz w żaden sposób na spotkaniu, tylko potem w smsach . Teraz panna nie odpisała Ci parę godzin i juz panikujesz. Idz poczytac podstawy.

Niektóre kobiety są po to, by je wielbić, inne – żeby je bzykać. Problem mężczyzn polega na tym, że ciągle mylą pierwsze z drugimi.

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Ale o co chodzi? Bo nie rozumiem. Spotkaliśmy się dopiero pierwszy raz dwa dni temu, więc nie było nawet spotkań zbyt wiele. Zadzwonię do niej dzisiaj bez pisania i jeśli odbierze to zaproponuję konkretny dzień i godzinę dwa dni do przodu od rozmowy

RafaelB
Portret użytkownika RafaelB
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33
Miejscowość: Wrocław

Dołączył: 2019-11-15
Punkty pomocy: 358

Ale o co chodzi?

Poczytaj podstawy teorii uwodzenia. Serio, sam się zorientujesz co robisz źle i dlaczego. Poczytaj najlepiej wszystko: od istotnosci pewności siebie po konieczność eskalacji i bycia konsekwentnym z nią. Że nie zrozumiałeś tej aluzji z dziurką, to oznacza, że nie ogarniasz metafor od kobiet. Bez tego nie ruszysz w podrywaniu. No offence.

Nie bać się, tylko działać.

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

ale jaka iluzja z dziurką? Przecież ja sam to napisałem do kobiety o ten bilard . A nie ona do mnie, ona napisała, że bilard zamknięty będzie i to możliwe.... Bo pandemia jest obecnie

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Dobra, nie wiem co ma to do rzeczy, co ona miała teraz na myśli. Zadzwonić dzisiaj, nie pisać i jeśli odbierze to zaproponować dzień i godzinę ( sobotę) bez wspominania już o bilardzie. No i git?

dakmen
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 99
Miejscowość: Szczecin

Dołączył: 2019-06-28
Punkty pomocy: 174

Możliwe, że temat już jest spalony. Takich aluzji seksulanych się nie robi, bo widac, ze chodzi Ci tylko o jedno. Zwłaszcza jak nie znasz jeszcze dziewczyny i miałes spotkanie zapoznawcze. Takie rzeczy trzeba wyczuć.
Zamiast pisać : "Zróbmy sobie dobrze na stole bilardowym, wbijając bile do ciemnych dziur w ten weekend z emotką uśmiechniętą"
Mogłes napisać : Nauczyłbym ciebie grac w bilarda. Stanąłbym za Tobą połozył dłonie na Twoje i byłbym Twoimi rękami. Nauczyłabyś sie szybko jak wbijac bile.

Widzisz tutaj róznice? Kobieta sobie wyobraża jak staniesz za nia i bedziesz blisko niej, dotkniesz ją i bedziesz jej pokazywał, ale nic o seksie. W taki sposób trzeba działać na wyobraxnie kobiety a nie pisac o samym akce seksualnym z nowa panna.

Jeżeli nie odpisała Ci na smsa, to czekasz 2-3 dni. Potem ostatni raz próbujesz sie skontaktowac. Zadzwoń i spróbuj sie umówić na spotkanie. Jeżeli nie odbierze i nie oddzwoni to next.
Jeszcze raz Ci napisze, przeczytaj kilka razy podstawy.

Niektóre kobiety są po to, by je wielbić, inne – żeby je bzykać. Problem mężczyzn polega na tym, że ciągle mylą pierwsze z drugimi.

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

ona mi odpisała na tego sms-a wczoraj 6 h po wysłaniu właśnie tej zjebanej mojej iluzji. Dziękuję za pomoc z tym tekstem, będę pamiętał jak to inaczej działać na wyobrażnię.
Odpisała mi "hmm, bilard będzie raczej zamknięty i jej nie odpisałem. Więc chyba jeszcze nie spalony temat. Tak więc zadzwonić dzisiaj i pogadać, zaproponować miejsce wieczorem i godzinę, tak jak właśnie też sugerujesz, bez pisania. Ogólnie bilard otwarty w barze, są na żetony 2 zł... A potem zabrać ją znów do innego pubu i pograć w innym barze z planszówkami ( po bilardzie)

dakmen
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 99
Miejscowość: Szczecin

Dołączył: 2019-06-28
Punkty pomocy: 174

to dzwonisz chwile gadasz z humorem i proponujesz spotkanie, mówisz jej ze bilard jednak otwarty, ze jak nie umie to ja pouczysz, albo cos ze fajnie sie rozerwać w koncu po tej całej kwarantannie.
O tym smsie, zero rozmowy. Na samym spotkaniu jak fajna atmosferka, eskalujesz dotyk zobacz jak sie trzyma na youtubie kij. Jak bedzie żle trzymała to podchodzisz za nia i jej pokazujesz, tak lepiej sie trzyma kij Wink

Niektóre kobiety są po to, by je wielbić, inne – żeby je bzykać. Problem mężczyzn polega na tym, że ciągle mylą pierwsze z drugimi.

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Dziękuję, takiej odpowiedzi oczekiwałem. Dzisiaj z nią pogadam na luzie i zaproponuję tak jak mówisz.

PS. Temat zamknięty, dziewczyna niezainteresowana, wymówki.

czarnoksiężnika
Nieobecny
Wiek: 21
Miejscowość: Z południa

Dołączył: 2015-04-03
Punkty pomocy: 66

Temat zamknięty, dziewczyna odebrała i niezainteresowana terminem, wymówki przy terminie jeśli chodzi o weekend. A potem poniedziałek nie może o 17:00, bo ma zaliczenie. A wtorek na 16:00 spoko, ale da mi znać. Numer już wykasowany, wiem, że to ściema,mimo wiadomości dzięki za miłe spotkanie, fajnie się bawiłam i emotka rozśmieszona. Po chuj takie coś pisać po spotkaniu...
Teraz już mam wyjebane przynajmniej i czuję ulgę, że mogę spotykać się z innymi. Lubię konkretne sytuacje, tak, albo nie
Jak wiem, że nie to już mam wyjebane po prostu Smile