Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Datezone - czy ktoś z was używał?

9 posts / 0 new
Ostatni
Jack Sparrow
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: .
Miejscowość: .

Dołączył: 2019-08-21
Punkty pomocy: 484
Datezone - czy ktoś z was używał?

Cześć. Smile Czy ktoś z Was używał lub używa portal datezone? Jakie macie doświadczenia na tym portalu? Apka bardziej nadaje się do seksu i jest podobna do tindera i też widziałem, gdzie chcą seksu za kasę.

Etykieta Treść w Forum jest za krótka. Potrzeba przynajmniej 50 słów. Etykieta Treść w Forum jest za krótka. Potrzeba przynajmniej 50 słów.

michael506
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 26
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2015-07-24
Punkty pomocy: 40

Mi sie wydaje , że ta strona to tak naprawdę jest do seksu , ale płatnego . Takie niby strony jak od.y i ro..a . Lub dla oszustów na wyciągniecie kasy od użytkownika bo chyba tam jest płatna usługa , która normalna ładna dziewczyna by płaciła a taki portal ? Prostytutki za reklamę owszem Smile Takie moje domysły bo nie korzystałem z tego jak coś Smile .

Nowy w te klocki
Portret użytkownika Nowy w te klocki
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 17
Miejscowość: Opolskie

Dołączył: 2019-06-13
Punkty pomocy: 46

tam same fałszywe profile cię zaczepiają poczytaj opinie o tym i tak dalej ..

Nie odkładaj niczego na jutro nawet jak nie widzisz sensu zagadania do laski i tak zagadaj utwierdzisz sie w tym przekonaniu lub wygrasz Smile) Działaj a kiedyś ci się to obróci w profity.

Jack Sparrow
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: .
Miejscowość: .

Dołączył: 2019-08-21
Punkty pomocy: 484

Przeważnie to pleciesz bzdury, jeżeli chodzi o rady, ale masz rację z tym co napisałeś - są fałszywe profile i jest trochę tych fake`ów. Czy same są fałszywe? No na pewno nie.

jaroslaw1999
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 27
Miejscowość: Warszawa

Dołączył: 2018-07-24
Punkty pomocy: 222

Tego nie znam, ale sexbadoo mogę potwierdzić, że są profile prawdziwe i bezpłatne. Umawiasz się na seks bez zobowiązań. Trzeba zapłacić chyba z 60 zł na miesiąc ale potwierdzam, że da się umówić z prawdziwą dziewczyną, na prawdziwy seks Smile

republikanin1
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 21
Miejscowość: Święte miasto

Dołączył: 2018-11-05
Punkty pomocy: 31

Datezone chwytają się tylko desperaci, w związku z czym kobiety mają ogromny wybór. Jest tam z 10 razy więcej mężczyzn niż kobiet, więc zanim się przebijesz z wiadomością to minie tydzień. Moim zdaniem taki portal to strata czasu. Szybciej obrócisz Panne do której zagadałeś na mieście, niż robiąc tam podchody.

eldoka
Portret użytkownika eldoka
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30
Miejscowość: Polska :)

Dołączył: 2015-08-13
Punkty pomocy: 1481

badoo tinder tylko ale tam musisz umieć się poruszać. opisałem to już w blogu, poczytaj. pzdr

__________________________________________________________
"Babie trzeba założyć chomąto. Tak robili do XII wieku polscy chłopi. Zakładali babom chomąto i orali nimi pole."

"Nie próbuj! Rób albo nie rób, nie ma próbowania."

Dominikkow
Portret użytkownika Dominikkow
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 1993
Miejscowość: Krk

Dołączył: 2014-11-07
Punkty pomocy: 915

Dużo zaburzonych kobiet.

_____________________________________________________________

Osoba, która wiecznie mówi „tak”, nieustannie pomija osobiste potrzeby i powoli buduje w sobie ogromny gniew.

Pckr
Portret użytkownika Pckr
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 23
Miejscowość: Wroclaw

Dołączył: 2019-06-01
Punkty pomocy: 766

Jack wszystkie takie stronki to gówno, stworzone żeby doić frajerów.
Ogranicz się do Tindera, Badoo, roksy i odlotów. Przynajmniej wiesz co bierzesz Laughing out loud


~Mówi się że Twoje hobby to kobiety, dziewczyny i panienki.
~I małolaty, nie zapominaj!